Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MartineC1711 schreef:Voor ons ook geen keuring, zijn 1x geweest en vond het voor toen leuk genoeg voor 1x)
Wil wel kijken of we 1 & 2 juli in Heerjansdam kunnen starten, heb voor daarna ook nog niks gepland staan omdat we dan druk aan het verhuizen zijn!
Wij hopen komend weekend in Uden ons debuut in de M2 te maken, ben erg benieuwd hoe het zal gaan!![]()
Das moeilijk Miiess, zo'n fanatieke pony "gemotiveerd" te houden in een voor haar te makkelijke proef.. Ben bang dat ik je daar niet mee kan helpen!
plutolover schreef:Ik heb ook helaas geen tips voor je miees
Kiddokids; ik ga ook niet naar heerjansdam, ben dan helpen op de hondenclub
Ik heb ook nog geen wedstrijd op gegeven miss eind juli en anders augustus.
Stanley heb ik al 11 jaar en hij verbaasd me nog..
Stanley voelt zich behoorlijk hengst nu hij een harem heeft. Zo heb ik hem nog nooit mee gemaakt incl dekken. Hij is behoorlijk hinikig.
Heb ook nooit eerder gezien dat hij wou dekken ook niet van andere gehoord. Nu blijkt achteraf dat hij toen hij nog in de Hitsctief stal stond het ook deed. Maar heb ik nooit wat van z'n gedrag gemerkt. En nu merk in het wel..
Hij is wel heel lief naar z'n merries hahah wordt tijd dat er weer een ruin bij komt. Volgens een stalgenoot is hij een echte chameur.
Voordeel van dit gedrag hij heeft minder tijd om zich vol te eten.
Vrijdag ga ik nieuw zadel passen!!
plutolover schreef:Graasmasker heb ik ook, maar gras is nu te kort voor het masker. De staleigenaar heeft t land ook kleiner gemaakt zodat pony's zelf gras kort kunnen houden.
mimp3 schreef:Jeetje Peelie, wat balen dat er Rhino is bij jullie op stal. beetje rare tijd van het jaar of niet? Dacht dat Rhino altijd in de winter vroege lente de kop opstak.
Vliegendekens en graasmaskers heb ik inderdaad ook geen ervaring mee( In de winkel verkoop ik ze elke dag, maar zelf gelukkig niet nodig)![]()
Miies, succes met de wissels. Ik ken je probleem. Als ze het eenmaal doorhebben denken ze dat ze overal wissels moeten springen.
Ik ben terug uit Gunzenhausen(Duitsland), wat een geweldige ervaring was dat. Wat hebben de Duitsers de paarden er goed voor staan! Ik zag daar de combinaties losrijden en dacht, jeetje wat doe ik hier. Maar we hebben het heel goed gedaan. In de klasse A met 70 combinaties waren we 2e met een 8.4. In de klasse L met trens waren we ook 2e met een 8.4. In de klasse L Met kandare waren we 1e met een 8.3 en we hadden ons daarmee ook geselecteerd voor de kur op muziek. Hier hadden we een 7.5 en een 7.4 dus totaal 14.9 en werden we vierde. Supergaaf!! uiteindelijk kwamen we 0.4 punten te kort voor het bundeschampionat Grote toer!!
[ [url=m/rauI0R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vZg02i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fSVzmz.jpg]Afbeelding[/url] ]