arm dier. helaas gebeurt het wel meer. mensen die hun hond niet aan de lijn hebben waarvan de hond soms niet eens goed luistert. en het dier is de duppen dan als er iets fout gaat.
Bah ik ben ziek..van de week al last van me keel. Met hoesten proef ik zo'n vieze slijmsmaak..echt heel goor!! En nu heb ik dus ook nog eens koorts. En dat als het zulk mooi weer is
Vervelend zeg, tis nu idd heerlijk weer. Ik ben ook ziek, maar wel aan het werk en gister ook:( en moet hierna nog 2 avonden en een dag school. Heb onwijze hoofdpijn, me voorhoofd, neus en keel zitten helemaal dicht en ik blijf maar hoesten. Geen koorts gelukkig. Wel moet ik echt ongelovelijk veel hoesten en niezen. Nu nog tot 23.15 werken. Morgen me haar verven, de kleur darkbrown van syos maar met een hele rode gloed eroverheen ben benieuwd hoe het staat. En naar de paardjes en dan weer werken tot kwart over elf en zondag tot negen uur in de avond en maandag hele dag school.
vervelend dat je ziek ben zeg, was inderdaad heerlijk weer.
peeps en kyr lekker 1.5 uur buiten gestaan, en kyr was ontsnapt. Een stalgenoot kwam zeggen dat ze op en vreemde plek stond Stond ze naast de stapmolen grasjes te eten haha. Dat is tegenover de paddock, kyr had het bovenste draadje gesloopt duis over het onderste heen gestapt, en peeps stond er gwn nog achter haha
Weekendje vrij dan weer werken en school en weer werken werken en werken..