Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silletje schreef:Hallo allemaal! zo pff wordt nu wel een beetje gek van dat geleer.. snap dr niet veel van en morgen tentamen dus dat wordt leuk..
Hebben jullie ervaring met roosjes maken bij jullie haffies? Indy heeft nml niet zo heel veel manen dus wil die graag invlechten op concours maar de manen zijn ong. zo'n 20 cm dus wel langer dan bij een rijpaard... en ik wil ze niet trekken/ knippen.
_Dieuwke schreef:Wij hebben Ted van Houten @ Hinke .Wel erg goed hoor
.
Zie : http://www.t.vanhouten.nl
Hij kan trouwens ook wel bij je thuis komen alleen dan duurt het meestal langer voor dat hij kan komen. Meer info pb je maar even.
Silletje schreef:Biologie is wel een leuke studie hoor, alleen als je niet zo'n ster in scheikunde bent zijn sommige vakken erg lastig!!...
Ik ga maar gewoon eens probveren roosjes te maken... kan nu toch niet rijden
joopiexx schreef:Zelf heb ik ook altijd bijgereden, in maart 2008 heb ik Boy gekocht, mn eerste eigen pony.
Boy heb ik 14,5 jaar verzorgt en mocht ik komen wanneer ik wilde, en doen wat ik wilde, bij verschillende eigenaren. Daarbij reed ik ook het paard van een vriendin 2x in de week het laatste halfjaar voordat ik Boy kocht.
_Dieuwke schreef:Valt mee het kost niet eens zoveel als hij bij je komt hoor.
_Dieuwke schreef:Jij ?