Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:even kijken, moet nog foto zoeken. Wat was het ook al weer, help eens even,
-van jezelf?
-van je paard?
-van je en je paard?
of niet ???
xLariss schreef:biancailona schreef:even kijken, moet nog foto zoeken. Wat was het ook al weer, help eens even,
-van jezelf?
-van je paard?
-van je en je paard?
of niet ???
Jezelf, Hoofdfoto paard. Actie foto paard
xLariss schreef:knabbelgirl schreef:hayy babs
Babs? Bianca?
knabbelgirl schreef:omg dat hebben jullie niet gezien
_karin_ schreef:Sorry Laris, niet Pallie.
Misschien ga ik toch ook wel foto's zoeken voor het nieuwe topic....
biancailona schreef:ilona heeft geen peesjes
HAFxGEK schreef:Pff. ik wordt er echt een beetje moedeloos van.. Gisteren had ik les, Maar het lijkt wel of Stolz het woordje linkergalop niet kent..we hebben echt ALLES geprobeerd. Ik heb ontzettend m'n best gedaan maar hij blijft maar in de rechtergalop aanspringen. Uiteindelijk, na 20 min. ong. deed ie 't eindelijk. goed belonen. en niet meer gegaloppeerd
dus vandaag weer geoefend, weer 't zelfde probleem natuurlijk. uiteindelijk deed ié 't weer goed. Maar Stolz berijdt ik nu pas ongeveer een half jaar serieus, hij is vroeger ook nooit echt bereden dus hij kende alle hulpen ook helemaal niet.
lotteluvah schreef:biancailona schreef:ilona heeft geen peesjes
Nee dat weten we ja
HAFxGEK schreef:Hebben jullie geen school ofz?
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Pff. ik wordt er echt een beetje moedeloos van.. Gisteren had ik les, Maar het lijkt wel of Stolz het woordje linkergalop niet kent..we hebben echt ALLES geprobeerd. Ik heb ontzettend m'n best gedaan maar hij blijft maar in de rechtergalop aanspringen. Uiteindelijk, na 20 min. ong. deed ie 't eindelijk. goed belonen. en niet meer gegaloppeerd
dus vandaag weer geoefend, weer 't zelfde probleem natuurlijk. uiteindelijk deed ié 't weer goed. Maar Stolz berijdt ik nu pas ongeveer een half jaar serieus, hij is vroeger ook nooit echt bereden dus hij kende alle hulpen ook helemaal niet.
Dat lijkt me echt heel erg vervelend.
Gelukkig kent lot alles wel.
_karin_ schreef:Jaa peesjes!
Judith is bezig met de foto's. Ik krijg ze vanavond denk ik nog wel.![]()
biancailona schreef:HAFxGEK schreef:Hebben jullie geen school ofz?
heb werk, werk 32 5 dagen in de week, daarnaast thuis melkveehouderij