Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klasien

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 09:43

Heerlijk is dat he Esmee? Bij mijn ouders ook zo, daar zie je alleen in de verte vuurwerk.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:07

Hier ook nog de beste wensen voor iedereen.

Hier heerst vooral neergeslagenheid, vlakbij mn ouders is vannacht een zwaar ongeluk gebeurd, 17 gewonden, 4 zwaargewond. Is een vrouw met haar auto op de menigte ingereden, waarschijnlijk verblind door het oudejaarsvuur.. Brr ben zo blij dat mn ouders niet zijn gegaan, omdat er net twee geiten aan het lammeren waren! Ze waren helemaal van slag, allemaal bekenden daar.. -O- Heb dan ook niet zo heel best geslapen..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:40

Ik had het gelezen op de waldnet.

Bizar he....

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:59

Jullie ook nog een gelukkig nieuwjaar allemaal. Dat we maar weer een hoop plezier mogen beleven dit jaar.

Heb het inderdaad gelezen dat ongeluk. Dat zijn van die dingen een hele grote schaduw werpen over een avond die toch vooral erg gezellig zou moeten zijn. Wens de getroffen mensen en hun familie heel veel sterkte.

Hier een rustige avond. Heb thuis op de bank gehangen met een hoofd vol snot. Mijn vader was gezellig bij mij. Was voor het eerst dat ik met oud & nieuw in mijn eigen huis was en dat viel niet tegen. Heb een behoorlijk vrij uitzicht vanaf mijn overdekte balkon. Dus heb heerlijk droog en veilig naar erg mooi en veel siervuurwerk kunnen kijken. Daarna paps naar huis gebracht en om een uur of 2 gaan slapen. Kom er net pas uit, maar voel me nog niet veel beter eigenlijk. Zo maar even naar Storm. Ga even wandelen denk.

Gisteren heeft mijn verzorgster met Storm gereden. Zelfs de hardste knallen vuurwerk verblikt of verbloost hij niet van. Het is echt zo'n braaf ding, das niet te geloven. Hier nog 2 fotootjes. Meisje is nog 13, maar begint hem steeds leuker te rijden hoewel ze nog een hoop moet leren.

Afbeelding

Tijd voor een klein grapje, ook dat vindt Storm prima
Afbeelding

Binnenkort ga ik hem toch nog maar een keer scheren, want hij wordt echt weer een paard met een berevacht.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:32

De`DA zei in eerste instantie ook 6 maanden rust, en dan verdere stappen.. Maar hij gaf wel alvast stof tot nadenken, omdat de volgende peesscan is op 5.5 maand en hij nu eigenlijk niet ziet gebeuren wat zou moeten gebeuren omdat de pees geen ruimte heeft om te zwellen. (zijn zijn woorden)
Ben al bezig met een eventuele second opinion...en kijken hoe,wat of waar. Ik sta zeker overal voor open en al duurd het 2 jaar en moet ik het hele land door reizen met hem...ik heb er alles voor over om hem goed te krijgen :)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:48

Veel sterkte ermee!

Nikita staat nu buiten op der nieuwe stal, straks even terug om te helpen binnen halen en te kijken hoe het gaat. Verder doe ik niets vandaag.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:36

Brave Storm! :+:

maessie, vreselijk zulke dingen.. :(:)..

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 15:43

Ohjaaa... *\o/* happy new year .. vergeet ik bijna
Dapnik: Nikita ook een nieuwe stal, hopelijk krijgt ze het goed naar dr zin!
Ik krijg heel lief elke avond een update hoe Arlie het doet :D , ze vinden hem allemaal zo leuk daar...hahaha aandacht genoeg dus!
Vandaag doet mn verzorgster hem, en ik ga vannacht vanaf 0.00 48uurs dienst in -O- , dus morgen doet mijn (paarden)vent Arlie en donderdag is ook verzorgster haar dag, dus dan zie ik Arlie 3 dagen niet.. :( .. best raar eigenlijk. Maar er word goed voor hem gezorgd :D

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 17:10

happy new year allemaal!!

hier was ook niet echt veel vuurwerk, overdag dat karbid schieten dan, en om 12 uur was bij t partycentrum een vuurwerkshow waar ik even heen ben geweest, verder eigenlijk helemaal niks in de buurt, dus de paardjes waren dan ook mooi rustig..

leuke foto's van storm, fijn dat je een verzorgster hebt die hem af en toe van je over kan nemen en dat hij zo braaf is!
maessie, wat naar zeg! ik had idd ook al van dag ongeluk gehoord....

zoo, ik heb vanmorgen al gewerkt, ben al bij mn oma op bezoek geweest... nu even wat tijd voor mezelf, en dan vanavond bij mijn oom tante en neefje gezellig doen, dat was de eerste dag van het nieuwe jaar haha!

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 17:15

Ha dames, een gelukkig nieuw jaar voor iedereen! Dat alle paardjes gezond mogen blijven dit jaar en jullie zelf ook natuurlijk.

Helaas is Josie de 29e ingeslapen en heb ik geen haflinger meer om op te rijden. Ben er behoorlijk ziek van, maar het is beter voor haar zo. Ik zal dus ook minder te vinden zijn hier. Het is hier natuurlijk nog steeds gezellig.

Las iets over een ongeluk vannacht met veel gewonden. Wat vreselijk zeg. Ik wens familie/vrienden/bekenden veel sterkte in deze moeilijke tijd. Echt een drama!

Verder leuke foto's van Storm met bijrijdster. Mooi dat hij zo onverschrokken is!

Ook nog een leuk nieuwtje, want na dood komt ook altijd weer leven en dat is weer bewezen. Vandaag is een van mijn cavia's bevallen van 2 mooie dametjes. CH-Teddy's, roodbont en driekleur (zwart/rood/wit). Heb ook nog 6 kleine caafjes te koop (zie mijn Bokt Markt), dus mocht iemand interesse hebben in deze knapperds kun je me pb-en ;). Ik heb nu in ieder geval iets anders om nu mijn aandacht op te richten. Binnenkort komt er waarschijnlijk ook een nieuw paardje terug in Josie's stal.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 17:18

Vanaf hier ook de beste wensen! *\o/*

Ik las t vanmorgen vroeg van het ongeluk in Raard, echt vreselijk..
Je ouders hebben geluk gehad Afke.. Je moet er toch niet aan denken.. :\

Leuke foto's weer van Storm.. :D

Sterkte nog met t verlies van Josie, Wieke. :(:)
Maar gelukkig nu afleiding met de gezinsuitbreiding! Leuk!

Wij hebben een hele leuke jaarwisseling gehad.. Gezellig met vrienden en hun kleine man.. <3
Had gister de box en t ledikantje in elkaar gezet, dus hij kon doen alsof ie thuis was.. Lekker gegourmet, en daarna TV gekeken..
Ik lag half 3 op bed en vanmorgen hebben mn vriendin en ik een lekker buitenritje gemaakt..
Hoop dat Mitra gauw gaat bevallen of dat Nadia straks mooi mak is buiten, ik doe Willy zo geen plezier met buitenrijden.. :') Maar was verder erg gezellig, vandaag doen we verder niks meer..
We zitten nu film te kijken, gaan strakjes de restjes van gisteren op gourmetten en dan gaan we vanaf morgen weer in t gareel! Heb een finke 'werk aan mezelf-to do-lijstje' dus moet maar flink aan de bak! ;)

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:25

Happy new year iedereen!!

Wow heftig als zo'n ongeluk zo dichtbij gebeurd!

Wiek heel veel sterkte!

Ik heb de hele dag echt nog niks gedaan, haha laat geworden gisteren, of eigenlijk vroeg vanmorgen :P Maar top avond gehad! Verder de hele dag beetje met mijn broers en schoonzus bank hangen en filmpjes kijken.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 18:46

Dat ongeluk is erg heftig, voor alle betrokkenen. Vreselijk... Hopelijk komt het met iedereen weer goed.

Ik lag om 1uur in mijn nest, Ica was gewoon rustig, dat was wel prettig.

Vanochtend weer even gereden, was een week geleden. Wat stap en draf gedaan, gewoon wat loswerken.
Gisteren bij EJ springschoenen gehaald, passen mooi, zie ik na het rijden dat het 2 rechter zijn... Morgen maar weer terug, er zullen dan ook 2 linker moeten liggen.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:00

Sjees,dat ongeluk, wat vreselijk zeg! Maar goed dat je ouders er niet heen waren!

Ik ben wel weer aan de beterende hand. Vandaag laatste vakantiedag en helaas morgen weer werken. Valt best zwaar. Maar twee dagen en dan weer weekend! :j

Ik ga morgen die vrouw van Zorzas eens bellen want het zit me gewoon echt niet lekker... :n

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:12

Das balen, 2 rechter springschoenen! :=

Fijn dat je je weer wat beter voelt Paulien! :)

Willy heeft vanmorgen kennis gemaakt met t zoontje van mn beste vriendin..
Afbeelding

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:15

Aaah Willy is verliefd, wat een tedere blik in zijn oog, prachtig!

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:53

ahhw, wat een leuke foto van willy!!

hihi 2 rechter springschoenen, das nie handig

ik ga weer op pad, op naar het volgende familiebezoekje

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:57

Ben ik weer even!

Veel sterkte Wiek!
Wel fijn dat er waarschijnlijk weer een nieuwe komt!

En van dat ongeluk hoorde ik ook :\

Verder natuurlijk iedereen een heel goed en gezond 2013 en natuurlijk voor al jullie paarden/katten honden enz!
Ik kom nog steeds tijd te kort om op alles te reageren zo druk -O-
V/d week wit dekje van mn baas gekregen, wel lief hoor werken gaat ook beter en ze zei maandag dat ze me erg goed vond worden en het gezellig met me is dus dat is wel een leuk compliment wat me motiveert om door te gaan.
Super fijne les gisteren ook gehad van haar dus we knallen er weer tegenaan!

Nu ga ik weer verder met opruimen, big party gehad vannacht *\o/* mja het spul ruimt zich niet zelf op.

Sita, wat een lieve foto van Willy en Corina(?) dr zoontje!
Faringo ook leuke foto's ! Leuk he als mensen snel leren!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:01

Welke da heb je arlando
Ik ben altijd erg tevreden geweest over de delta.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 22:17

Jeah, ik heb me opgegeven om mee te doen aan een fotomeeting over een maandje, of 2. Zit alleen te denken wat ik misschien aan zou moeten doen. Haha. Heb volgens mij geen bijzonder setje. Ik denk niet dat ik erop ga, dus moet de aandacht maar op mijn eigen set vestigen en halster en/of dekentje voor Anne.

Geen ideeeeeeeeeeee, haha. Om daar nou speciaal iets nieuws voor te kopen is ook weer zoiets.. haha.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 07:50

Hihi leuk joh
Als de plezier er maar vanaf straalt dan maakt het niet uit wat je aan hebt

Ik ga vandaag mee met stalgenootjes naar de Bit trainingsdag. Ben benieuwd.

Eerst maar even laten prikken want ik heb het maar koud, ben moe en heb het idee dat ik weer wat
aan het aankomen ben maar dat kan ook door alle vreterijen van deze maand zijn.
Even mijn waarde laten checken.

Iedereen fijne dag.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:53

Hier is inmiddels bekend geworden dat er een man gestorven is aan zijn verwondingen.. Ik zal straks eens even bij de buren kijken hoe die er onder zijn, die waren er helaas ook bij. Pff dit heeft echt impact zeg..

@Mando: Denk dat we allemaal wel wat zijn aangekomen afgelopen maand, overal lekker eten en véél oliebollen helpt niet echt.. Moet nodig te sporten, maar behalve paardrijden heb ik daar dus echt geen discipline voor..
@Paulusjuh: Fotomeeting is leuk!
@Arlando: Balen dat het nog niet zo verbeterd is als zou moeten, ik blijf voor je meeduimen!
@Wieke: Sterkte!
@Sita: Wat uberlief die foto!
@Klasien: Haha, nou beter een paard met twee rechter dan met twee linkerhoeven :P
Ik heb inmiddels wel bericht gehad van de EJ, dat ik binnenkort bericht krijg :+

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:19

Wiek, heel veel sterkte.. :(:)

Sita, wat 'n lieve foto zeg :+: !!

Paulusjuh, wat leuk zeg! :)

Mando, klinkt niet lekker.. hopelijk kunnen je ze helpen.. :(:) Veel plezier vandaag! :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:01

Dat is handig dat ze je berichten dat je binnenkort bericht krijgt Afke.. :')
Ze hebben je iig al meer gestuurd dan mij toendertijd.. :P Ze gaan vooruit, haha!

Hoorde het net op de radio dat er idd iemand overleden is, vreselijk!
Vriendlief zegt net dat er zelfs al 2 overleden zijn, maar ik weet maar van 1..

Vanmorgen bij Nadia (mn 3 jarige) geweest. Ze staat momenteel ergens om doorgereden te worden en mocht er vandaag zelf op..
Ging wel goed, maar het blijft ook onder het zadel een diva. Maar kon haar wel lekker rijden, zaterdag komt ze naar huis. zie t helemaal zitten haar straks te rijden. :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:30

@Sita: Er is inderdaad maar 1 overleden, het was gisteren gelijk al bekend dat die minder dan 1 procent kans had om het te redden, en is dus gistermiddag ook overleden. Er zijn nog wel twee zwaargewonden, maar die zijn niet in levensgevaar ;)Verder voornamelijk botbreuken.. De buren waren in elk geval flink onder de indruk, de een stond vlak naast iemand die de heup stuk heeft, en de ander heeft een poos bij iemand met beide benen stuk gezeten. Hoop echt dat ze het gauw een plekje kunnen geven!
Mooi dat Nadia goed gaat, dat word tijd voor rijfotos!!