[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:21

Lisa, gelukkig heb je er om kunnen lachen :D

Gail, balen zeg van je toetsen :(:)

Vandaag maar Madeira 1x niet gereden.. doe het super graag naturlijk :D maar heb erg veel last van mijn bovenbeen.. soort vage spierpijn ofzo. Nouja mijn bijrijdster rijdt haar ook nog :j dus is natuurlijk ook niet erg dat ik dan niet rij, ze merkt het amper :P even dagje rust gehouden.

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:39

:9

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:50

Misschien maar goed om een dagje rust te houden, en als Madeira er ook verder geen last van heeft is het geen probleem lijkt me! :D Volgende keer weer!

Ik wil evt ook wel een paar filmpjes maken, maar als je het alleen wilt doen ook goed hoor!
Heb eindelijk Movie Maker onder controle! En heb de vertraagknop gevonden! Geeft heel erge kwijl beelden als paard komt aangaloperen! En heb ook Free Youtube Downloader dus kan alle muziek + evt. filmpjes ook downloaden! :D

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:52

:wave:

Grappig Lisa ! :))
Dat is minder Gail , heb je nog wel met Kevin ?
Leuke foto Candance !

Ik heb vandaag Mandy weer lekker gedaan een beetje laten lopen maar de bak was wel wat glad dus we doen rustig :) . Elke dag een halfuurtje als ik niet rijden kan met dit weer houdt ze conditie en ze staat toch de hele dag buiten :D . Ook nog geschaatst :D .

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:52

hey, niet bijgelezen, solly.

Ik moet maar eens foto's en filmpjes gaan opzoeken, van die twee tutten van mij.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:14

Zoo heb weer even flink bij zitten lezen,, ik ben eindelijk weer beetje in me rustige dagen beland.. Heb een verzorgster gevonden voor Melody.. Pff die is de laatste dagen weer eens niet te genieten kleine heethoofd...

verder krijgt ze nu minder biks maar 4 kleine handjes over de dag verdeelt.

erg leuke filmpjes en foto's heb ik voorbij zien komen.. Wilde even compliment uit brengen over donna ziet er super uit!!!

Moyra goed idee voor de opening.. weer eens wat nieuws..

Gr

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:24

Prissey, thnx voor het compliment, ben ook erg trots.

Heerlijk is dat he een bijrijder/verzorger. heb er nu ook eentje voor op de maandag, vanaf mei voor 2 tot 3 dgn in de week, zoek er nog eentje bij voor de andere 2 - 3 dgn. zodat ik me lekker kan gaan richten op ukkie

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 08:50

Mogguh :O

Ik begin niet meer aan bijrijders. Her werkt niet met Jim.
En met mij ook niet zo :+

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:41

Amanda mooie foto`s van in de sneeuw ;)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:42

Nee ik heb ook geen bijrijdsters, mijn zusjes hebben altijd 2 dagen Boy gereden en dan ging ik nog zelf om uit te mesten en los te gooien. Maar met Wenner schoot dat nog niet zo op, ze doen hem wel af en toe even los als ik laat ben dus dat is wel fijn.
Bovendien komt er straks een pony bij en zouden ze geen tijd hebben voor Wenner. Ik ben een veelste grote zeikerd denk ik om een bijrijdster te hebben.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:13

Ik ben ook niet echt van de bijrijders, Heb liever zelf alle touwtjes in handen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:16

Ik heb wel een bijrijdster maar anders moest ik Madeira 5 maanden stil laten staan (of nouja niet aan het werk onder het zadel zetten, maar als ik 3 dagen niet op haar rijdt en ga er dan op is ze echt super voorwaarts enzo dat zag ik niet zitten). Ik was net geopereerd en heb toen een super lieve bijrijdster uiteindelijk gevonden en ben er heel blij mee :j het liefst doe ik ook alles zelf, maar ik had niet zoveel keus (ik mocht niet rijden en ik ben dan niet eigenwijs/dom om het wel te doen omdat ik wist dat ik misschien anders weer geopereerd moest worden).

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:24

Madeira_ schreef:
Ik heb wel een bijrijdster maar anders moest ik Madeira 5 maanden stil laten staan (of nouja niet aan het werk onder het zadel zetten, maar als ik 3 dagen niet op haar rijdt en ga er dan op is ze echt super voorwaarts enzo dat zag ik niet zitten). Ik was net geopereerd en heb toen een super lieve bijrijdster uiteindelijk gevonden en ben er heel blij mee :j het liefst doe ik ook alles zelf, maar ik had niet zoveel keus (ik mocht niet rijden en ik ben dan niet eigenwijs/dom om het wel te doen omdat ik wist dat ik misschien anders weer geopereerd moest worden).

Okee dan snap ik het! Dan heb je inderdaad niet zo veel keus!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:52

Hey, gister een drukke dag gehad dus kon ik niet online komen. pluto voor de slee gehad. vanavond

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:53

Thanx Suus :D

Ik snap de keuze voor een bijrijdster ook zeker wel :j
Ik had het ook wel gewild. Ben lichamelijk ook niet altijd in staat om zelf te rijden.
Maar ik merk dat Jim dan beter af is met een dag niet rijden dan rijden met iemand anders.
Hij is zo op mij gericht en hangt emotioneel echt heel erg aan me.
Lief hoor :+:
Maar niet handig :+

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:54

Film hier online. moet twee posts doen omdat ik op mobiel zit

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 13:03

Hallo allemaal! zo pff wordt nu wel een beetje gek van dat geleer.. snap dr niet veel van en morgen tentamen dus dat wordt leuk :P..

Hebben jullie ervaring met roosjes maken bij jullie haffies? Indy heeft nml niet zo heel veel manen dus wil die graag invlechten op concours maar de manen zijn ong. zo'n 20 cm dus wel langer dan bij een rijpaard... en ik wil ze niet trekken/ knippen.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 13:24

:wave:

Geen idee Silletje.
Ik ben ook niet zo van de verzorger/bijrijders ik doe het liever zelf :j . Doe het liever zelf en heb het absoluut niet nodig ik ga 1 of meer keer per dag naar Mandy :) .

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 13:59

Nou op sommige momenten zou ik het ook best handig vinden hoor een extra paar handen hulp. Zeker in de wintermaanden met wat extra buitenlucht, als je eens een dagje weg wilt ofzo dan kan het handig zijn om wat te regelen. Nu doet mijn moeder meestal bijspringen als ik echt niet kan en dan longeert ze hem dus eigenlijk is dat toch een soort van bijrijdster..

Paulien, voor jou was het super dat je meiden had die madeira voor je reden zodat jij goed kon herstellen van je operatie! Je kan maar beter 1keer goed revalideren dan dat je te snel weer teveel gaat doen!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:17

Ja als je op een zelf doe stal staat wordt het best veel joopie. Deden je zusjes je haflinger niet af en toe?

@silletje: waar gaat je tentamen over?

Ik zit op de uni en verveel me dood :+ Wil eigenlijk wel naar ankie toe een weekendje maar dat gaat de komende paar weken niet lukken }:0 Maar moet als ik ga niet vergeten om ff een afspraak bij de tandarts te maken voor ankie. Ben ik al sinds nov van plan maar het komt er maar niet van.
@dieuwke: welke paardentandarts ga jij heen? Ik weet geen goede in friesland ;)

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:28

Celbiochemie... dus enzymkinetiek en Bio energetica... supersaai

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:50

Zie dat je biologie studeert, leuk! Bevalt de studie? Is het lastig?

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:34

Pff vandaag weer toetsen gehad, gelukkig allebei een 8 nogwat! En weer paar adviezen van leraren.. Allemaal VWO+ :D

Over dat bijrijders.. Ik ben er eigenlijk zelf een, maar ik mag Nib meer zien als eigen paard. Ik hou in de gaten of hij naar Hoefsmid moet, en of hij rare bulten/wondjes heeft. Natuurlijk kijkt eigenaresse er ook naar, maar ik moet het eigenlijk opmerken.. Ook ben ik de enige die op hem rijd, en als er iemand anders op rijd, is hij daarna altijd helemaal in de war. Daarnaast help ik ook Nibs eigenaresse op stal met alles mesten en water geven. En ik help bij de kleine peuters in de lessen en help haar met paarden inrijden/doorrijden. En dat terwijl ik eigenlijk kwam om een Shet op Allstars te laten wandelen! :D

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 17:45

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 18:02

Wij hebben Ted van Houten @ Hinke . :) Wel erg goed hoor :j .
Zie : www.t.vanhouten.nl
Hij kan trouwens ook wel bij je thuis komen alleen dan duurt het meestal langer voor dat hij kan komen. Meer info pb je maar even :)) .