Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:hum... lekker is dat...
Tjah een half blind paard is idd niet echt handig af en toen... (is wel weer een hele ervaring appart met rijden als je dat niet gewend bent.
joopiexx schreef:Peelie schreef:hum... lekker is dat...
Tjah een half blind paard is idd niet echt handig af en toen... (is wel weer een hele ervaring appart met rijden als je dat niet gewend bent.
Met rijden merk ik nauwelijks iets. Alleen dat hij wat vaker struikelt, maar niet extreem.
Verder is hij nog altijd even braaf buiten, schrikt eigenlijk nergens van. En als hij schrikt kan je hem makkelijk geruststellen.
Je hoort welleens dat paarden echt heel schrikachtig worden als ze minder zicht krijgen. Gelukkig is dat bij Boy niet.
-marije- schreef:in zeeland heeft het het minst gevroren dan heel nederland
maar de bak enzo was wel hard!
ik heb vanmiddag een grote ronde gewandelt!
ze staan op hun paddock maar die is al best hard
! joopiexx schreef:Peelie schreef:hum... lekker is dat...
Met rijden merk ik nauwelijks iets. Alleen dat hij wat vaker struikelt, maar niet extreem.
Verder is hij nog altijd even braaf buiten, schrikt eigenlijk nergens van. En als hij schrikt kan je hem makkelijk geruststellen.
Je hoort welleens dat paarden echt heel schrikachtig worden als ze minder zicht krijgen. Gelukkig is dat bij Boy niet.

of kijk ik daar nu over heen? 
maar heb haar vandaag eerst flink laten rennen en zo te zien helpt dat wel

joopiexx schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=94EHzEUC4bg
van apassionata een filmpje. Moet eerlijk bekennen dat ik hem nog moet bekijken zelf..Even snel opgezocht.
http://nl.youtube.com/watch?v=R9_mdwvU1Gc
Lorenzo, de flying frenchman, super filmpje vond ik zelf.
MaaykeKramer schreef:je moet je hyves gewoon opstellen voor alle gebruikers en niet voor alleen vrienden!
kijkers zijn net geweest waren erg enthousiast! dus ze bellen me zo nog even konden we beiden even laten bezinken!
SPANNEND
dus zal ik er de aankomende weken niet veel zijn.. MaaykeKramer schreef:je moet je hyves gewoon opstellen voor alle gebruikers en niet voor alleen vrienden!
kijkers zijn net geweest waren erg enthousiast! dus ze bellen me zo nog even konden we beiden even laten bezinken!
SPANNEND
ik nu dus wel 
nu nog uitvinden hoe ik de filmpjes daar opkrijg...
het eerste filmpje
Nathalie83 schreef:
Ik had het trouwens veel grooter verwact...