Hmm als ze er echt heel erg kreupel op loopt en het binnen een paar dagen niet minder wordt zou ik de da erbij halen. Ik ben heel erg voorzichtig met benen.
Oke dorien, waar werk je? Ik zal erop letten viet, Maarre het probleem is als het ware de eigenaar Is echt super aardig maar hij si al wat ouder en denkt dat hij er veel vanaf weet.
Bij ons de iegenaar van de manege ook hoor! Hij weet ook super veel, maar soms zijn de jonge meiden toch even het steuntje in de rug om wat te doen haha.
allemaal weg ben ik er weer... dien heb jij zonder zadel gesprongen ??? jeez...ik durf het niet eens met zadel maar het ging goed neem ik aan ? en je bent blijven zitten ? ik schreef gister btw ook al, iedereen heeft ook nog een leven naast bokt (gelukkig ) we zullen er met het mooie weer en de examentijd en dan de zomervakantie allemaal wel wat minder zijn....soms.
ik doe m'n best om hier gewoon regelmatig bij te lezen en zinnige dingen te posten
haai hey das balen dat ze kreupel is ! goed koelen idd....maar als het pijnlijk blijft moet er toch een da komen tja daar heb jij dan natuurlijk niet veel over te zeggen (das balen als je met zo'n eigenaar te maken hebt)
ik ben altijd erg snel met de da als het om de benen gaat
Ik wil best er geld aan uitgeven maar ik weet dat het erg duur is . En de eigenaar is echt super met mirna maar gewoon kwa gezondheid denkt hij dat hij het op kan lossen.