Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Qmiss schreef:DAAG YVET
btw hallooooo
IKGA WAARSCHIJNLIJK WOENSDAG VOOR VERZORGPONY KIJKEN !!!!
hopen dat het lukt

gelukkig ik voelde me al zo in de steek gelaten

)

kyrtjj schreef:Iemand tips voor een vage haflinger ?![]()
Toen hij bij mij instructrice stond, stond hij alleen..en liep hij met rijden wel gewoon goed door, niet super maar niet dat je denkt van jeeeeetjeeeeee..En gaf hij afentoe nog een bokje...
Nu staat hij bij ons.. en staat hij met 2 andere drukke paardjes inde wei.. en heeft hij helemaal geen energie meer met rijden.. moethem echt vooruit drijven... ik kan niet gewoon lekker rijden..Ben alleen maar bezig met drijven...
Zou haver misschien helpen...?

kyrtjj schreef:Iemand tips voor een vage haflinger ?![]()
Toen hij bij mij instructrice stond, stond hij alleen..en liep hij met rijden wel gewoon goed door, niet super maar niet dat je denkt van jeeeeetjeeeeee..En gaf hij afentoe nog een bokje...
Nu staat hij bij ons.. en staat hij met 2 andere drukke paardjes inde wei.. en heeft hij helemaal geen energie meer met rijden.. moethem echt vooruit drijven... ik kan niet gewoon lekker rijden..Ben alleen maar bezig met drijven...

TjelleBieb schreef:BTW, foto's van het koeien scheren komen straks
Sta ik met een koetje op de foto!
TjelleBieb schreef:kyrtjj schreef:Iemand tips voor een vage haflinger ?![]()

en heb m'n cijfer voor DierenHouderij weer goed omhoog gehaalt.

Fyenna schreef:kyrtjj schreef:Iemand tips voor een vage haflinger ?![]()
Klinkt niet leuk, maar het kan dat hij het niet naar zijn zin heeft, óf de andere paardjes jagen hem op en pesten hem in de wei dat hij daar lusteloos en moe van wordt. Misschien kun je m een tijdje op stal zetten, kijken of dat helpt;)
...
ik wil ook koeie scheren
kyrtjj schreef:Dik hipik wil ook koeie scheren
![]()
jaja gelijk uit school
.. en in rijden had ik ook niet zo zin... omdat ik toch alleen maar aan het drijven ben..