en nu ze doorgereden is kan ik er niet veel mee behalve knuffelen enzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar gelukkig niet (meer!) vervelend.. Ze wil alleen niet om-gaan.. En als ik haar dan een tik op de kont geeft vind ze het alleen maar lekker

Jasia schreef:haha ja da's vervelend!
Anne is écht bijna elke week hengstigMaar gelukkig niet (meer!) vervelend.. Ze wil alleen niet om-gaan.. En als ik haar dan een tik op de kont geeft vind ze het alleen maar lekker
Hoezo geil
Jasia schreef:haha ja da's vervelend!
Anne is écht bijna elke week hengstigMaar gelukkig niet (meer!) vervelend.. Ze wil alleen niet om-gaan.. En als ik haar dan een tik op de kont geeft vind ze het alleen maar lekker
Hilde_q schreef:Jasia schreef:haha ja da's vervelend!
Dan ken je nienke niet. Alle ruinen rijden 3 keer per dag op der en ze gaat er nog bij staan ookHoezo geil

Alles goed
? 
Haha Jasia, hij loopt erg lekker de laatste tijd, heel soepel, lekker na gevelijk dus echt super!
Morgen een proeflesje

Kyrseltje schreef:Nieuwe school is erg leukHaha Jasia, hij loopt erg lekker de laatste tijd, heel soepel, lekker na gevelijk dus echt super!
Morgen een proeflesje
![]()
Mijn verjaardag ja
Hilde, jup, behoorlijk moe... Terwijl iktoch best veel slaap mja..
Ik gaa even eten, dalijk ben ik d'r wel weer
Stomme school