biancailona schreef:ging goed, heb nu zekers een nieuwe verzorger voor ilona.
Meteen weer profiel beetje gewijzigd. Meer dagen project bij mij.
Ziet er mooi uit valerie.
Euhhh klein vraagje.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:ging goed, heb nu zekers een nieuwe verzorger voor ilona.
Meteen weer profiel beetje gewijzigd. Meer dagen project bij mij.
Ziet er mooi uit valerie.
biancailona schreef:Vriendin gegeven voor op profiel, vond ze leuk. Zag het daarna ook toeval. Wil hem wel weghalen anders
SmeeJ schreef:Dekje is zonder korting 24 euro.
En ik heb hem voor 11
Aangezien de ruitershop stopt hier, is alles 50% korting
Monica_86 schreef:Amber net weer gereden, moet zeggen met longeren (met bijzetteugels) heel veel overgangen loopt ie steeds beter. Hij was helemaal kapot, zweten haha... Kon die mooi voor het eerst zn nieuwe deken op leek supermooiRijden ging nog steeds poedersuiker, maar in het begin was ie heel lastig weg te sturen bij de paaltjes nu makkelijker... Dus wie weet, donderdag ga ik waarschijnlijk met hem voor het eerst sinds heeeeel lang buitenritje maken met paps
Misschien dat dan door de afwisseling het ook steeds beter gaat!
Evatje schreef:Moon dat gaat beterrr volgens mij.
Jasia schreef:Hayy
Moon t gaat de goede kant op!Komt helemaal goed met jullie
Kweet het zeker!
Foto's? Zal ff kijken
Monica_86 schreef:Amber net weer gereden, moet zeggen met longeren (met bijzetteugels) heel veel overgangen loopt ie steeds beter. Hij was helemaal kapot, zweten haha... Kon die mooi voor het eerst zn nieuwe deken op leek supermooiRijden ging nog steeds poedersuiker, maar in het begin was ie heel lastig weg te sturen bij de paaltjes nu makkelijker... Dus wie weet, donderdag ga ik waarschijnlijk met hem voor het eerst sinds heeeeel lang buitenritje maken met paps
Evatje schreef:Leuk leuk leuk.
JAAS
Monica_86 schreef:Heb 2 truitjes gekregen vanmiddag, zal straks ff foto's maken!!
Monica_86 schreef:Valerie weer met haar sexy dekjeHij loopt mooi meis
lotteluvah schreef:Mooie foto Valerie! Ziet er netjes uit.
lotteluvah schreef:Jullie gaan steeds beter en beter zo te horen
o0valerie0o schreef:gelukkgi gaat het weer beter moon