Ik heb trouwens hoop, als ik een 3 haal voor scheikunde sta ik net een 7(afgerond) op m'n rapport, en bij frans is het een 5 halen voor een 7 op m'n rapport
.. (Ik zal natuurlijk wel net het andersom halen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. (Ik zal natuurlijk wel net het andersom halen
) 
Anseltje schreef:Melissa, jou ken ik nog uit het uitgestorven SHS-topicWhaha, ik kom daar nu nooit meer. Is echt **topic geworden
![]()
Ja, stomme bokt ook. Eindelijk kan ik er weer opdank je
! Herken je eigenlijk niet eens meer
! Ik deed eerst nog helemaal meepraten toen Taat er nog inzat enz. 'Tis nu een beetje wannabee achtig geworden
! naugthytjhu schreef:Anseltje schreef:Melissa, jou ken ik nog uit het uitgestorven SHS-topicWhaha, ik kom daar nu nooit meer. Is echt **topic geworden
![]()
Ja, stomme bokt ook. Eindelijk kan ik er weer opdank je
Haha,kan klopppen! Herken je eigenlijk niet eens meer
! Ik deed eerst nog helemaal meepraten toen Taat er nog inzat enz. 'Tis nu een beetje wannabee achtig geworden
!

! Waha,doe er eigenlijk nooit veel aan met die OS
! 

Evatje schreef:Mag 'k wat vragen.
Wie doet ook aan NH met zijn haflinger.
Amber's manen zijn helemaal grijs

! Heb gister ook een uur staan boenen (i.p.v poetsen..
) omdat mn eigen paard (niet de haflinger) uit de wei kwam met allemaal modder door de regen en allemaal modderstukken aan der hoeven haha.Kreeg het er bijna niet af
?
Als ik die zonder bit ga rijden, en zonder ijzers laat lopen ben ik behoorlijk de banketstaaf.. Paard gaat aan de slinger, en heeft na een tijdje geen hoeven meer over..
En euh, zonder zadel. Dat ga ik voorlopig nog maar niet proberen
Yeah man, m'n pappie krijgt 't niet voor mekaar, en wie wel.. Jaa that's me that's me! Oehoe Ahah!
Ik heb zo nieuwe foto's
Anseltje schreef:Neeh daar doe ik niet aan, heeft best wel geen zin met mijn paardAls ik die zonder bit ga rijden, en zonder ijzers laat lopen ben ik behoorlijk de banketstaaf.. Paard gaat aan de slinger, en heeft na een tijdje geen hoeven meer over..
En euh, zonder zadel. Dat ga ik voorlopig nog maar niet proberen

Evatje schreef:Mag 'k wat vragen.
Wie doet ook aan NH met zijn haflinger.
En euh, ik ben aan het wachten totdat de liedjes klaar zijn met converteren, dan kan ik ze op m'n mobiel zetten. Het zijn er alleen een stuk of 100 
Frans heb ik denk ik lager dan een 5. Hoop ik niet, want hoger dan een 5 halen en ik sta 7 op m'n rapport. Lager dan een 5 is een 6