Mn viannetje is thuis

Hebben een kwartier dr over gedaan om Vianne uiteindelijk in de trailer te krijgen. Ze nam de tijd nemen iets te letterlijk

haha.
Toen terug naar stal gereden, daar aangekomen Vianne ingeladen. We stapten beide van de klep af. Ik zet mn rechtervoet naar voren, vianne dr linkervoet. En toen ff lekker draaien, heb nu mooi een blauwe teen

Alle paardjes gillen, vianne ook terug gillen.. Toen in dr eigen stalletje gezet, transportbeschermers afgedaan, en daarna nog ff laten kennis maken met de buurtjes; Livona en Edje. En toen opgezadeld. In het begin was ze nog wat priegel enzo. Het was ook zo spannend.
Daarna een kwartier gelongeerd, en ze bleef maar galopperen. Op het eind ging ze toch maar draven. Daarna is Maaike( van dat zwarte paard 2 a 3pag's terug) erop gegaan, want Caitlin heeft een "Gehirnerschutterung" (ze is uit bed gevallen

Dus ik lekker paar rondjes gegaloppeerd, en toen ging ik nog wat draven en uitstappen. Tijdens het uitdraven hoorde ik iemand zeggen; Staat wel mooi, een slanke dame op een dun paard!!

Ik vond het echt geweldig. Had gister ook met dressuurzadel gereden, en dat zit lekker

"Jullie echt met vianne gaan springen of dressuurwedstrijden rijden, want met Vianne gaan jullie verkomen. Ze is het waard!"
Oeww, ik krijg de kriebels als ik dit typ. Ik ben helemaal happy

Whoeii ik ben zoo blij blij blij

Vanavond ga ik dus weer rijden, mag nu lekker elke avond op Vianne rijden.. Want dit moet een gewoonte voor haar worden, en als dat lukt gaan we richting dressuurmatig en als dat onder controle is, en ik voel me helemáál safe op vianne ga ik sprongetjes maken!

Dus jullie zullen nog wel behoorlijk wat fotos verwachten van die topper en mij!

Oja, vianne loopt nu nóg mooier als voordat ik haar naar Fried had weggebracht!

En ik krijg alleen maar tips over mn houding

afgelopen zomer, met kyrene's halster

hier nog wat filmpjes van zomer

Het is een wildebras hoor, maar ze is wel mooi

En dat met 5kg brokken per dag

Zoo, dit was mijn verslag van gisteravond. Nu gaat anne weer verder met levensbeschouwing verslag!