Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kwam net geluid uit de kamer van de piano. Renden de kittens erover heen
!!! ArlandoO schreef:Volgens mij komt ze niet helemaal uit deze regio, maar ze heeft veel ervaring met koudbloedjes!
Ze werkt zelf veel met Torrowgood, maar die vond ik niet lekker zitten en uiteindelijk is het een KN Allegro II
geworden..kost wel ff wat, maar die lag als een van de weinigen goed, aangezien meneer maat XXL heeft van boommaat![]()
Ze heeft een super service, vind ik..![]()
http://www.zorzas.nl/

Paulusjuh schreef:ArlandoO schreef:Volgens mij komt ze niet helemaal uit deze regio, maar ze heeft veel ervaring met koudbloedjes!
Ze werkt zelf veel met Torrowgood, maar die vond ik niet lekker zitten en uiteindelijk is het een KN Allegro II
geworden..kost wel ff wat, maar die lag als een van de weinigen goed, aangezien meneer maat XXL heeft van boommaat![]()
Ze heeft een super service, vind ik..![]()
http://www.zorzas.nl/
Volgens mij uit Delft. Ja ben je tevreden? Kun je er wat
Meer over vertellen? Haha. Zit te denken om
Eind van de week te bellen...
Hopelijk is dit zadel gewoon aan te passen, heb hem pas 2 jaar... Woooo maatje xxl is wel groooot haha
Sita_ schreef:Leuke opdracht Lisette! Deed jij nou die opleiding op de NHL? Of was dat weer iemand anders?
Vanaf Februari starten er Carroussel lessen op de vereniging, ik ga samen met een vriendin (Silby) en haar Haflinger meerijden..
Caroussel!
..superleuke tijd.. Helaas is het een komen en gaan geweest van paarden en mensen, dusja...het viel eigenlijk helemaal uit elkaar. Zoo jammer. Sita_ schreef:Ooh, dat is gaaf zeg!Nou, wie weet waar we ooit eindigen met onze groep..
We zijn nu met 6 meen ik, 4 Friezen en 2 Haffies.. We hopen er nog 2 leuke setjes bij te krijgen..
Vroeger ook wel carroussel op de manege gereden, vond ik toen erg leuk!
Ben benieuwd! Leuk hoor...van welke manege ben jij?ArlandoO schreef:Vind het wel erg leuk, heb altijd als klein meisje teamsports gedaan, en zo kun je paarden toch combineren met teamsportBen benieuwd! Leuk hoor...van welke manege ben jij?
ik heb in 2007 mijn laatste wedstrijd gereden onder het zadel en ga deze maand weer beginnen. hahaha nu meteen ook opgenomen in het viertal; dat wordt hard oefenen voor ons. 
tsja dat gevoel heb ik ook. Waar heb ik ja tegen gezegd?! Toen ze het vroegen, vroegen ze me als reserve. Ach, dacht ik, als het eens een keertje is. Maar nu ben ik opgenomen in het viertal door de uitval van een andere haf. Arme ik: Janouk zal het vast heel leuk vinden. Te leuk waarschijnlijk, pretletter.