Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dapnik

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:19

Dankje!
Moet je een keer doen, is lachen!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:22

Misschien wel eens leuk om zoiets te organiseren als losse rubriek tijdens een gewone dressuurwedstrijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:36

Succes op de kliniek!

Leuke foto's gezien :D

@ Sita, ik stelde het al voor op haflingerforum voor bij een hafwedstrijd! Misschien kunnen we eens kijken of we dat met wedstrijdorganisatie op zo'n wedstrijd in het noorden voor mekaar kunnen krijgen?

_O- _O- Kwam net geluid uit de kamer van de piano. Renden de kittens erover heen :')

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:38

Nou, ik heb wat ideeën om een wedstrijd te organiseren ism DAH Noord.. Dus misschien leuk om dat er in mee te nemen. Zou gaan om een indoorwedstrijd, miss 2 dagen, in de winter van 2014..

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:40

Kunnen we gelijk meeten :D!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:40

Oke :D ja dat zou wel leuk zijn dan :j ik wil dan sowieso wel meedoen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:48

Damella is vandaag alweer een jaar van mij *\o/*

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:33

ArlandoO schreef:
Volgens mij komt ze niet helemaal uit deze regio, maar ze heeft veel ervaring met koudbloedjes! :D
Ze werkt zelf veel met Torrowgood, maar die vond ik niet lekker zitten en uiteindelijk is het een KN Allegro II
geworden..kost wel ff wat, maar die lag als een van de weinigen goed, aangezien meneer maat XXL heeft van boommaat :+

Ze heeft een super service, vind ik.. :D

http://www.zorzas.nl/

Volgens mij uit Delft. Ja ben je tevreden? Kun je er wat
Meer over vertellen? Haha. Zit te denken om
Eind van de week te bellen...

Hopelijk is dit zadel gewoon aan te passen, heb hem pas 2 jaar... Woooo maatje xxl is wel groooot haha :)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:43

pffff ik ben bijna de hele dag al bezig voor school,
ik moet beschrijven wat voor een paard lux is, dus heb helemaal beschreven waar ik op heb gelet bij het uitzoeken van haar vader, hoe ik haar heb opgevoed, hoe ik haar qua paardenhouderij houdt, en vanuit erick laarakker beschreven welk karaktertype ze is, en haar leeftijd en wat daar bij hoort enzo,
wel leuk om daar allemaal over na te denken, maar wat een werk om alles goed op papier te zetten zeg!! ik denk dat als ik het zou moeten uitleggen in een gesprek het me heel wat minder tijd kost :P

yvank, gefeli met je jubileum! rijdt je hofdame trouwens ook nog?

leuk zo'n kuur op muziek!! viertal rijden enzo lijkt mij ook wel leuk om te doen trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:44

Haha das wel leuk idd :)

Nee die rijd ik al een poos niet meer.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:53

Leuke opdracht Lisette! Deed jij nou die opleiding op de NHL? Of was dat weer iemand anders?

Vanaf Februari starten er Carroussel lessen op de vereniging, ik ga samen met een vriendin (Silby) en haar Haflinger meerijden.. :D

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:06

Paulusjuh schreef:
ArlandoO schreef:
Volgens mij komt ze niet helemaal uit deze regio, maar ze heeft veel ervaring met koudbloedjes! :D
Ze werkt zelf veel met Torrowgood, maar die vond ik niet lekker zitten en uiteindelijk is het een KN Allegro II
geworden..kost wel ff wat, maar die lag als een van de weinigen goed, aangezien meneer maat XXL heeft van boommaat :+

Ze heeft een super service, vind ik.. :D

http://www.zorzas.nl/

Volgens mij uit Delft. Ja ben je tevreden? Kun je er wat
Meer over vertellen? Haha. Zit te denken om
Eind van de week te bellen...

Hopelijk is dit zadel gewoon aan te passen, heb hem pas 2 jaar... Woooo maatje xxl is wel groooot haha :)

Wat wil je allemaal weten? Hahah, ze doet ter plekke vullen of leegmaken als dat nodig is, meet eerst heel je paard op, jou lengte+gewicht bekijkt ze mee voor de belasting en of je zelf goed in je zadel past.. Eventueel kijkt ze eerst hoe je rijd en kun je uitleggen welke problemen je onder het zadel ondervind.. Ze legt veel uit, je mag en kunt alles vragen.

Vind het erg prettig, ik ben niet zo'n Van Rijs fan o.i.d.

Ze heeft ook 2de handszadels, die heeft ze vaak in de bus om te passen en kun je ook mee rijden enzo..

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:08

Sita_ schreef:
Leuke opdracht Lisette! Deed jij nou die opleiding op de NHL? Of was dat weer iemand anders?

Vanaf Februari starten er Carroussel lessen op de vereniging, ik ga samen met een vriendin (Silby) en haar Haflinger meerijden.. :D

Leukkk!!! I <3 Caroussel!

Ik ben in 2007 Nederlands Kampioen Dklasse geworden :D ..superleuke tijd.. Helaas is het een komen en gaan geweest van paarden en mensen, dusja...het viel eigenlijk helemaal uit elkaar. Zoo jammer.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:10

Voor nu weet ik even genoeg! Ga er van de week een belletje aan wagen.

Net terug van mijn broer in Zwolle. Was gezellig! Kijk nu alleen scheel van de koppijn en nies me verrot.
Dus lekker ibu600 erin en trrrrrrrrustennnnn!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:11

Ooh, dat is gaaf zeg! :D Nou, wie weet waar we ooit eindigen met onze groep..
We zijn nu met 6 meen ik, 4 Friezen en 2 Haffies.. We hopen er nog 2 leuke setjes bij te krijgen..
Vroeger ook wel carroussel op de manege gereden, vond ik toen erg leuk!

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:12

Truste Paulusjuh! (ze heeft btw vaak wel druk, dus ze kan soms niet op hele korte termijn komen, dus mocht je het overwegen zou ik optijd bellen)

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:15

Sita_ schreef:
Ooh, dat is gaaf zeg! :D Nou, wie weet waar we ooit eindigen met onze groep..
We zijn nu met 6 meen ik, 4 Friezen en 2 Haffies.. We hopen er nog 2 leuke setjes bij te krijgen..
Vroeger ook wel carroussel op de manege gereden, vond ik toen erg leuk!

Ja wij hadden volgens mij 12 paarden, de manege heeft niet zo heel veel paarden voor de lessen en de meeste mensen waren wat huiverig om hun eigen paard te gebruiken..
De meesten hadden er wel 16, dus wij vielen daarmee een beetje buiten de boot.
Door wat moeilijkere elementen erin te doen, en gewoon echt een perfecte proef te rijden is het toen toch gelukt *\o/*

Jaar daarna werden we laatste :') -O-

Vind het wel erg leuk, heb altijd als klein meisje teamsports gedaan, en zo kun je paarden toch combineren met teamsport :D Ben benieuwd! Leuk hoor...van welke manege ben jij?

Hier is helaas te weinig animo om de ponycaroussel tot stand te brengen..

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:15

Ti's maar wat je gewend bent... Bij van rijs kon je ook vaak 6 weken wachten...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:18

ArlandoO schreef:
Vind het wel erg leuk, heb altijd als klein meisje teamsports gedaan, en zo kun je paarden toch combineren met teamsport :D Ben benieuwd! Leuk hoor...van welke manege ben jij?

We hebben t niet in wedstrijdverband gereden hoor, gewoon op de manege en dan deden we een showtje op de open dag.
Ik rijd nu bij de Sjaerdema-Liauckemaruiters in Franeker, en ach.. Wie weet waar t schip strand! Wie weet worden we wel heel fanatiek!

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:19

Paulusjuh schreef:
Ti's maar wat je gewend bent... Bij van rijs kon je ook vaak 6 weken wachten...

:j om vervolgens tot 3x toe je zadel verkeerd terug te krijgen :7

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 08:09

Carroussel, zo leuk om te rijden.
Ik reed op de manege in de lessen 1x per week en dan een uitvoering 2e kerstdag.
Waren leuke tijden.... jammer dat we het hier niet tot stand kunnen brengen.
Maar een Hafcarroussel is wel erg leuk

Zie al 16 blondjes rijden... gaaf.... *droomt verder*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 08:18

Ik ben toegetreden tot het haflinger viertal van onze club en ze hebben wilde plannen. Nu ik een startkaart heb, kunnen zij met een haflinger viertal van start gaan.
:o ik heb in 2007 mijn laatste wedstrijd gereden onder het zadel en ga deze maand weer beginnen. hahaha nu meteen ook opgenomen in het viertal; dat wordt hard oefenen voor ons.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 08:31

Oei oei oei Janouk..... _O-
Hoe ouder hoe gekker he. whahahaha

Leuk..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 08:49

:+ :+ tsja dat gevoel heb ik ook. Waar heb ik ja tegen gezegd?! Toen ze het vroegen, vroegen ze me als reserve. Ach, dacht ik, als het eens een keertje is. Maar nu ben ik opgenomen in het viertal door de uitval van een andere haf. Arme ik: Janouk zal het vast heel leuk vinden. Te leuk waarschijnlijk, pretletter.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 09:45

Goeiemorgen!!

De laatste dag van 2012 alweer. De tijd vliegt. Dit jaar is echt heel snel gedaan. Ben echt flink verkouden nu, maar het maffe is dat het maar is neusgat is haha. Heb het dus niet zwaar benauwd er door. Straks maar eens naar stal. Verzorgster rijdt hem vandaag maar heb geen idee hoe hij op het vuurwerk reageerd. Mijn vorige stalling lag op een veel meer rustige plek als deze stal dus wil er voor de zekerheid even bij zijn.

Leuk carroussel. Heb ook ooit in een demo groep gereden op een manege. Was echt superleuk om te doen.