Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joopiexx schreef:Jolanda, heb je donna zelf geschoren?
Ik zit er over na te denken om Wenner aan het einde van de maand toch maar te laten scheren. Hij zweet enorm snel en blijft toch best wel lang nat!
farahtjuh schreef:voelde me echt banketstaaf toen ik zeg dat het merene was vanplaat mereja, dus ook al een dekkie op.
joopiexx schreef:Leuke foto´s voorbij zien komen!
Marena ziet er goed uit zeg, ik vind haar een stuk gespierder als in het begin en natuurlijk een lekker buikje!
BartVB schreef:Sinds een paar minuten zijn er problemen met het versturen van priveberichten, om deze reden is deze functie tijdelijk helemaal uitgeschakeld.
Het probleem is gevonden, aan een oplossing wordt gewerkt. Onze excuses voor het ongemak!
Freya schreef:dames,
Ik heb een idee voor de nieuwe topic.
Ik ben het een en ander uit de topic al aan het verzamelen.
Van een aantal heb ik reeds als door gekregen wie er in de openingspost van deel 5 wil verschijnen, maar graag zou ik de volgende gegevens willen ontvangen van jullie.
Liefst per PB.
Mijn goud heet :
Mijn goud is zo oud :
Mijn goud is een merrie / hengst / ruin:
Ik ben sinds ..../....../...... de trotse eigenaar / verzorger van dit mooie goud.
Wat doe ik het liefst met hem of haar:
En hierom ben ik zo gek / verliefd om mijn goud.
De foto's van de eigenaren / verzorgers laat ik varen, niet iedereen wil met het gezicht op het internet.
Verder blijft het een verrassing hoe de nieuwe topic er later uit gaat zien.
En weet je wie ik al een tijdje niet meer in de topic heb gezien :
Hinke, muppetmayo, madeira ( waar ik wel pb contact mee heb ), Meldoy93, Monique1983, bijna onze harde kern, wat is er gebeurt, waar is iedereen ????