door. Heb je een foto van het paardje waar je morgen gaat kijken ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
door. 
MaaykeKramer schreef:zeker spannende maandag komen ze ben benieuwd
en heeel stiekem ga ik morgen kijken bij een haflinger maar niet aan mijn paard vertellen hoor

ben erg benieuwd Madeira_ schreef:Maayke, ik ben ook benieuwd naar een fotootje?
Marjonrebel, normaal gesproken komt ze elke dag buiten. Maar 1e kerstdag was de stal gesloten en de 2e kerstdag kon ze niet naar buiten omdat ik de hele dag weg was. Nu snap ik de regeling van dat ik het op het bord moet zetten en iemand haar naar buiten en binnen zet als ik niet kan. Maar dat wist ik niet.
Lekker breed 
MaaykeKramer schreef:![]()
fototje haha heeeel erg breed! hahaben erg benieuwd
Madeira_ schreef:Maayke, spannend! Laat je ons weten hoe het is gegaan?
Joopiexx, echt gaaf dat je er heen gaat!
nathalie83, ik wil ook verslag van jouw
Meiden, ik weet waarom Madeira vandaag vervelend deed. Iemand heeft voor mij het bit strakker gezet, sindsdien doet ze zo. Dus ik ga morgen even die riempjes minder strak maken, zodat het hopelijk over is.Het was iemand die instructrice is, dus had er wel verstand van.. Maar schijnbaar is het voor Madeira prettiger om het 1 gaatje losser te hebben.
G_Forever schreef:Leuke hafs!Meet mijn mannetjeeh & ik @ het bok-en-rengalop-verleidende-bos
![]()
:
(Altijd cap op ! alleen dan even niet voor de foto's)
Hoe die ook staat hé met zn borst naar voren!
MaaykeKramer schreef:![]()
fototje haha heeeel erg breed! hahaben erg benieuwd
vertrouwen he

MaaykeKramer schreef:nee hij heeft niks om dat klopt hahavertrouwen he
maar hij is zeker breder en ook wat kleiner
marjonrebel schreef:MaaykeKramer schreef:nee hij heeft niks om dat klopt hahavertrouwen he
maar hij is zeker breder en ook wat kleiner
mooi vind ik dat...das mijn toekomst beeld wat ik met beer ook wil bereiken, al zou ik als ik buiten ben ook al is het vertrouwen nog zo goed nooit zo gaan rijden vind dat toch weer net iets teveel risico..

iSaBeLL schreef:VivaLaVida schreef:[RT-HAW] Dressuurmuts goes bitloos voor een keer!!! :D
ik bitloos.. haha.. ik hou het toch maar bij met bit
ff reageren hehaha
op die foto's van bitloos heeft ze echt wat weg van noortje
Leuke foto's ziet er goed uit!