[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:34

Ik vertel niks .... door.

Heb je een foto van het paardje waar je morgen gaat kijken ?

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:35

@nathalie bofferd dat je naar apassionata gaat!! lijkt me super mooie show veel plezier in iedergeval!!
@madeira goed hoor meid dat je het zelf blijft proberen, waarom ook niet toch, waarom zou een ander het beter doen?..ik denk dat t overgens wel veel scheelt of een paard op stal staat of de hele dag buiten, staat je paardje dan helemaal nie meer buiten?
@freya jeetje 11 jaar dat had ik echt nie verwacht!! ze ziet er super "jeugdig" uit!!..
@vivalavida leuk dat je een keer bitloos heb geprobeerd en je paardje er ook nog wel goed op reageerde, wat een leuke plek overgens zeg, staat je paardje daar ook?..mooi!!
@maayke spannend hoor, khoop dat je een goede plek voor m kan vinden..
@GForever mooie had zeg, en een mooie bouw hoe groot is hij?..

Ik heb vandaag het lederen bit uitgeprobeerd..Beer vond t in eerste instantie maar niks vooral toen ik t riempje onder zijn kin vast moest maken, maar nadat we met m gingen wandelen was ie ontspannen en heeft ie niks geen verzet gegeven dat ie last had van zijn bit ofzo..lag lkr stil in zijn mond..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:36

Maayke, ik ben ook benieuwd naar een fotootje? Haha!

Marjonrebel, normaal gesproken komt ze elke dag buiten. Maar 1e kerstdag was de stal gesloten en de 2e kerstdag kon ze niet naar buiten omdat ik de hele dag weg was. Nu snap ik de regeling van dat ik het op het bord moet zetten en iemand haar naar buiten en binnen zet als ik niet kan. Maar dat wist ik niet.

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:36

MaaykeKramer schreef:
zeker spannende maandag komen ze ben benieuwd
en heeel stiekem ga ik morgen kijken bij een haflinger maar niet aan mijn paard vertellen hoor Knipoog

*LOL*

wat leuk wat voor 1?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:41

Afbeelding
fototje haha heeeel erg breed! haha Knipoog ben erg benieuwd

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:42

Madeira_ schreef:
Maayke, ik ben ook benieuwd naar een fotootje? Haha!

Marjonrebel, normaal gesproken komt ze elke dag buiten. Maar 1e kerstdag was de stal gesloten en de 2e kerstdag kon ze niet naar buiten omdat ik de hele dag weg was. Nu snap ik de regeling van dat ik het op het bord moet zetten en iemand haar naar buiten en binnen zet als ik niet kan. Maar dat wist ik niet.

Ik ben heel erg blij dat onze stal gewoon open is op feestdagen, alleen dan tot 21:00 uur ipv 22:30 uur.
De paarden komen ook niet buiten op feestdagen, maar dat is nu geen ramp, want de kampjes zijn stijfbevroren. Als ze maandag nog bevroren zijn gaan ze ook niet naar buiten. Te gevaarlijk

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:42

Leuk Ja

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:46

Wat een leuk ding, en die bles zo apart ... ( mij iets te breed , maar staat hem goed )

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:51

@ madeira ooow ja dan kan dat natuurlijk wel een rede zijn dat ze dan wat frisser is toch, gelukkig heb ik op stal die regelingen niet, sta bij een pension aan huis met maar 3 andere paardjes, boer zet ze elke dag buiten en binnen..
@maaike leuk die haf, die had ik ook al gezien mooie bles, ik hou overgens wel van de wat bredere type haf..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:51

Maayke, wat een leuk ding! Haha! Lekker breed Haha!

Freya, tja helaas. Maar is jullie bodem dan niet zo goed ofzo? Want bij ons kunnen ze nog wel makkelijk naar buiten, bodem is amper bevroren.

Marjon, tja, er zijn 60 paarden daar. Dus om ze nou allemaal effe naar binnen en buiten te doen..
Maar ja, eerst stond ik ook met 3 andere, maar daar was geen binnenbak en de buitenbak was altijd drassig..

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:54

MaaykeKramer schreef:
Afbeelding

Leuk paard, hij lijkt idd wel een stuk breder (en kleiner? ) dan je eigen haflinger.

Madeira_ schreef:
Maayke, spannend! Laat je ons weten hoe het is gegaan? Lachen
Joopiexx, echt gaaf dat je er heen gaat! Haha!
nathalie83, ik wil ook verslag van jouw Tong uitsteken

Meiden, ik weet waarom Madeira vandaag vervelend deed. Iemand heeft voor mij het bit strakker gezet, sindsdien doet ze zo. Dus ik ga morgen even die riempjes minder strak maken, zodat het hopelijk over is. Lachen Het was iemand die instructrice is, dus had er wel verstand van.. Maar schijnbaar is het voor Madeira prettiger om het 1 gaatje losser te hebben.

Je bedoelt dat iemand het bit hoger heeft gedaan? Hoe kan iemand bij jouw spullen komen? Ik zou behoorlijk boos zijn...

G_Forever schreef:
Leuke hafs! Lachen Meet mijn mannetjeeh & ik @ het bok-en-rengalop-verleidende-bos Bloos Cool :

Afbeelding
(Altijd cap op ! alleen dan even niet voor de foto's Knipoog )

Hoe die ook staat hé met zn borst naar voren! Pling

Stoer paard!

Mijn arme haflinger staat nu in de vrieskou samen met een ijslander buiten. Arm beest! Ze heeft een veel dunnere vacht dan die ijslander dus ik hoop niet dat ze verkouden wordt. Maar als ik kan kiezen heb ik mijn haflinger liever dag en nacht binnen dan de hele dag op stal met 1 uur naar buiten.

Ik heb een leuk filmpje gemaakt van Ankie: http://www.youtube.com/watch?v=m_QdViZX ... annel_page
Zal ik er een ITP topic van maken?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:56

De kampjes waren erg nat, dus de grond is niet gelijk en nu kogelhard, is vandaag ook niet boven 0 geweest. Was ook brbrbrbrrb erg koud op stal vandaag.
De kampjes worden ook niet getrokken of zo en waren echt een modderpoel van de week, zo van paard raakt telkens ijzer kwijt modderpoel.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:56

MaaykeKramer schreef:
Afbeelding

heeft ie nouw helemaal niks om of in...

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:59

nee hij heeft niks om dat klopt haha Knipoog vertrouwen he
maar hij is zeker breder en ook wat kleiner Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 23:01

Maayke, zo te zien is het inderdaad wel een makke paard? Zie nu ook pas dat ie niets om heeft?

Freya, aha ik snap het. Op die manier.

Hinke, ik zat op Madeira toen er iemand naar mij toe kwam. Na wat overleg en uitleg van haar heeft ze gaatjes bij mijn hoofdstel gemaakt zodat het bit hoger zit. Maar Madeira is daar niet helemaal mee eens.. Zit haar gewoon niet lekker volgens mij.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 23:05

hoi allemaal ben er ook weer hier gaat alles goed met kitzbi ze zit op de helft van haar dracht en het gaat heel goed met haar. Haha!

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 23:06

MaaykeKramer schreef:

mooi vind ik dat...das mijn toekomst beeld wat ik met beer ook wil bereiken, al zou ik als ik buiten ben ook al is het vertrouwen nog zo goed nooit zo gaan rijden vind dat toch weer net iets teveel risico..

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 10:59

marjonrebel schreef:
MaaykeKramer schreef:

mooi vind ik dat...das mijn toekomst beeld wat ik met beer ook wil bereiken, al zou ik als ik buiten ben ook al is het vertrouwen nog zo goed nooit zo gaan rijden vind dat toch weer net iets teveel risico..

Als een paard er vandoor gaat van het schrikken van iets doet ie dat ook met een bit in hoor Knipoog

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:13

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:24

hinke mooi filmpje hoor! *LOL*
madeira mijn paardje heeft presies het zelfde als wat jij zegt, raakt ook in paniek met een iets strakker bit. Rolleyes
maayekramer wat een schatje!!!!!!!!!!! ik hou wel van dat stevige coole uitstraling. Vingers aflikken
bluem wat is die lekker opgeknapt in een jaar zeg. Haha!
gaat hard he een jaar, stelt echt niks voor.
had die van mij in november ook alweer een jaar.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:42

Bluem en hinke leuke / mooie filmpjes Haha!
ik ga hier rond half 4 weg dus nog even wachten dus.... erg spannend! haha zo nog even naar mijn eigen paardje Lachen

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:47

Maaykekramer wat een leuke haf! Ik hou wel van die brede haffies Haha!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:19

Maayke ik vind het ook een hele leuke!

Boy staat vandaag ook een dagje binnen. Hij is wel even zn stal uitgeweest en gepoetst enzo, maar de bak is kogelhard, en hij was gister al behoorlijk druk op de weg. En de wijk in wil ik niet met het vuurwerk. Elke dag wordt er meer afgestoken, en wat heb je eraan als er wat gebeurd.

Nu ga k naar een vriendinnetje, en dan naar apassionata, dus vanavond kijk ik alle foto's en filmpjes en breng ik verslag uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:32

iSaBeLL schreef:
VivaLaVida schreef:
[RT-HAW] Dressuurmuts goes bitloos voor een keer!!! :D

ik bitloos.. haha.. ik hou het toch maar bij met bit Lachen
ff reageren he Haha! haha

op die foto's van bitloos heeft ze echt wat weg van noortje *LOL*
Leuke foto's ziet er goed uit!

haha ik hou t toch maar bij met bit Nerd

Nathalie83