SmeeJ schreef:Goed man!
Super suus, je kunt het wel.
jah was het alleen ff kwijt, miskien als vanavond rustig is leg ik eens een balkje neer, en daar om heen laten stappen en steeds kleiner enzo
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Goed man!
Super suus, je kunt het wel.
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Zoals ik al zei Suus, SUPER! As mag echt niet weg hoor, ander koop ik hem
ahahaha week iig dattie goed trecht komtmaar zover ist nog lang niet
SmeeJ schreef:Oke, trouwens ik moet er ff overnadenken hoe ik er zaterdag kom
Kyrseltje schreef:Vanavond gaan Hektor en ik ook aan de bak
En dan morgen niet
en vrijdag wel
Zaterdag wel
Zondag wel!Gaan we een pakjes rit in deventer rijden
En dan weet ik het nog niet
SmeeJ schreef:Oke, trouwens ik moet er ff overnadenken hoe ik er zaterdag kom
Kyrseltje schreef:Kan ik mooi nog even sparen
Lous schreef:Okee mensen na gisteren heb ik nog even goed nagedacht, maar voor mij is het klaar.
Ben er al bij vanaf deel 1. Maar ik neem afscheid van dit topic.
Dat heeft verschillende redenen.
1 het respect voor de oude groep die alles opgebouwd heeft, is ver te zoeken
2 de laksheid die sommige mensen hebben, even geen moeite voor de andere(n) willen doen als degene ergens de mogelijkheid niet toeheeft, terwijl jij dat wel voor die perso(o)n(en) doet
3 Ben er zeer weinig door de situatie waar ik in zit, stage, werk, de ponies en mijn sociale leven
4 Ik steeds gedwongen word terug te lezen, en dan heb ik het niet over en paar pagina's, maar 200 gaat me toch echt te ver.
5 De onoverzichtelijkheid door alle nieuwkomers
6 De gemiddelde leeftijd die steeds lager wordt, dan voel je je steeds meer opgelaten als 24-jarige.
Dat zijn mijn punten, iedereen heeft natuurlijk haar eigen mening hierover, maar dit is zoals ik erover denk. Het was gezellig, het was leuk, we waren melig en leefden met elkaar mee. Maar die sfeer zoals die vorig jaar nog was, hebben we al een hele tijd niet meer. Waar dat aan zou liggen kan ik niet zeggen.
Ik zal er nog wel bij de meeting zijn, dit omdat bijna iedereen die komt uit de oude clan is. En ik met die mensen het meest heb. Ook omdat ik hier al heel lang naar uitkijk. En zal met sommigen natuurlijk nog via msn en/of hyves contact blijven houden.
Mensjes zal jullie wel een beetje missen, maar voor mij is de koek op.
Houdoeixxx!
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Kan ik mooi nog even sparen
haha ach je komt gewoon een keer hobbelen
Babsie_Flash schreef:Was trouwens wel leuk om de WJD's en quotes te doen, zo leerde ik iedereen een stuk beter kennennatuurlijk moest ik ook hard lachen bij het terug lezen
vooral als het niveau héél laag werd
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Vanavond gaan Hektor en ik ook aan de bak
En dan morgen niet
en vrijdag wel
Zaterdag wel
Zondag wel!Gaan we een pakjes rit in deventer rijden
En dan weet ik het nog niet
dat lijkt me heel strak!!!!
asra moet om de dag werke
Sanchowtju schreef:muhaha--> Surprise
wie raad wat het voor moet stellen, krijgt een uh...pepernoot![]()
het is echt kei lelijk
SmeeJ schreef:
Zo deze doet het wel geloof ik.
xLariss schreef:Ik weet er maar een paar
Oliebol = ?
Prutsmuts = kuchekuchehoérkuche.
Poedersuiker = kt.
stinkmodder = ?
banketstaaf = kuchekuchelúlkuche.
Kyrseltje schreef:Ticcie, waarom staat Suus eigelijk niet in de opening?
SmeeJ schreef:.
Er is er nog eentje, die heeft een isabel kleur, en is zooooo leuk
Girlgamer schreef:Kyrseltje schreef:Ticcie, waarom staat Suus eigelijk niet in de opening?
Er staan er meerdere niet in de opening
dlientjuh schreef:zo ben bij de shetters geweest nu nog even snel dichten help !