Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:moet jij niet naar scchool eigelijk ?
Naomi_Haffie schreef:tégen wie heb je t ?
kekaro schreef:heya dames, nou deeltje 10 is weer goe van start gegaan
ik heb veel probleempjes met internet gehad, hoop dat ie het nu weer blijft doen.
he is hier ook kleuteweer trouwens !
Roma_4ever schreef:Zoow ben dr ook ook weer
zal zo ff bijlezen.
net springles gehad , hebben nieuwe instructrice , ze geeft wel goed les rijdt zelf zz-z dressuur en z springen en heeft in zweden een manege geleid.
pakte gelijk de puntjes eruit , vooral dat sally graag te vroeg afzet met springen omdat ze het zo leuk vindt![]()
en ik kreeg jajaeen compliment dat ik m'n handen zo goed stil hield
eindelijk is het gelukt
want ik denk dat jullie het filmpje wat ik neergezet had van 2 maand geleden nog wel herinneren
biancailona schreef:http://i24.tinypic.com/zwyhkz.jpg
wendy, zwarte achtergrond komt nog, foutje haha wel leuk met witte achtergrond, pm je de foto ook nog wel even
Anseltje schreef:Binnekort weet ik meer over vianne's peesje
heb vandaag met cait een afspraak gemaakt dat zij dr een xtje meeneemt naar kliniek voor peesscan.
Ik laat jullie dan nog wel ff weten over hoe en wat!
Monica_86 schreef:Kga morgen bij welkoop kijken en als ik bontje leuk vind, krijgk em voor sinterklaas/kerst![]()
Vandaag markt geweest hiero... weer pandora bedeltjes gekregen van mamsZowww leuk
Aan einde wast minder, durfde nauwelijks meer op me knie leunen, dikke pijn
Amber gelongeerd eind van de middag, ging netjes!!
Verjaardag gehad van pa, was wel gezellig! Ik ga nu lekker slapen, ben moeen morgen uitslapen en dan huiswerk maken
Tot Morgen ladies!!![]()
![]()
TjelleBieb schreef:Gvd jahoor, Tjelsie steekt een sjekkie aan, BZZM! weg pony!
Lous schreef:Ben nog steeds misselijk. Heb slecht geslapen vannacht. Darmen en maag waren flink van slag. Kon niet normaal liggen. Dus ben zittend op de bank beneden in slaap gevallen.
Lous schreef:Okee nieuw topic gevonden. Ziet er leuk uit hoor zus, maar ik ga nu echt naar school.![]()
Ben nog steeds misselijk. Heb slecht geslapen vannacht. Darmen en maag waren flink van slag. Kon niet normaal liggen. Dus ben zittend op de bank beneden in slaap gevallen.