Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Mais heeft mijn haf een tijdje gehad toen ze op een manege stond, wat een vreselijk spul ze worden daar harstikke sloom van en juist dik !!
lieverties schreef:waarom staat er dan bijv 3 goedgekeurd in de kleine maat 4 in de midden maat en 2 in de grote maat bij de hengsten? is mij dan een groot raadsel waarom dat er staat
lieverties schreef:En heb mijn veearts erover geinformeerd en die vond dat een goed idee want jullie gaan meteen in strijd tegen mij terwijl ik gewoon me paard zeer goed verzorg alsof het goed is wat jullie doen niemand weet het vroeger kreeg een paard geen brokken en dergelijke als ik zie dat mijn paard in topconditie is en zich goed voelt wie ben ik dan om hem dat te ontnemen. en hij lijkt op een zesjarige omdat hij altijd in een kudde loopt op gras dus gewoon goed gegroeid en sinds 2 weken krijgt hij dit voer omdat ik hem train naast de fiets voor de keuring
lieverties schreef:Heb een hele goede veearts en geef de mais sinds kort omdat ik hem meeneem naast de fiets en hij ziet eruit als een 6 jarige omdat hij gewoon flink is van genen moeder en vader zijn groot en het een is hengst dus heeft niks met voeren te maken zegt de da ook heb gewoon geluk dat ik een mooie grote haf heb en hij groeit nog steeds dus kan hem dan voorbrengen in de klasse groot in plaats van middenmaat
Miran schreef:lieverties schreef:waarom staat er dan bijv 3 goedgekeurd in de kleine maat 4 in de midden maat en 2 in de grote maat bij de hengsten? is mij dan een groot raadsel waarom dat er staat
Dat staat vast bij de trekpaarden, en anders ben ik heel nieuwsgierig waar je die info vandaan haalt. Haflingers worden nergens naar een grootte-indeling gekeurd.