Ik ben echt super trots op jullie. De deelnemers van de Haflingerdag hebben door het doneren van het statiegeld gisteren 144,60 euro opgehaald voor Brooke Hospital.
Die haflinger van Nessie met dat oranje setje heb ik echt vaak gezien! Volgens mij met dressuur, springen en ook met de acts! Die haf viel wel op door zijn kleur heeft die kleur ook een aparte naam?
uhmmm, ja hij wijgerde wel 3 keer inderdaad bij de 1e hindernis.
Heb toen nog wel een sprong naar de uitgang gedaan haha waar hij 2 keer doorheen liep en daarna nog 1 keer stil stond en er toch over heen sprong. was nr 69.
Helaas was ik inderdaad ziek waardoor de fotograven wat in problemen kwamen. Ik hoop dan ook volgend jaar wel van de partij te zijn, maar dit jaar had ik helaas niet vol gehouden. Ik zie goeie resultaten voorbij komen en mooie foto's
ergens nog de uitslagen te vinden? was nathalie met sjaak er trouwens bij? ben ik wel even benieuwd naar, aangezien ze net officieel gestopt was met dressuur (Z2)..
Alleen heb k niet zo heel erg veel foto's kunnen maken doordat de batterij leeg was! Heb er maar iets van 150 kunnen maken waarvan er ongeveer 90 van onze eigen ruiter waren. Dus dan blijven er iets van 60 over !
Ermelo was echtg een geweldige ervaring. Het was voor ons onze eerste wedstrijd maar het ging prima. 183 punten was het resultaat. NIet verwacht maar toch gekregen. Ik ben trots op mijn mannetje!