Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt de looks van mama en oma inderdaad.
Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt.
En tijd verspillen van de jury vi ben ik het ook niet zo mee eens..
Super leuk nieuws! Tot we in de middag hoorden dat het lichaam van mijn neef levenloos is gevonden in het water. Hij was 6 weken vermist.. Maakt zo'n dag ineens wel heel dubbel..

Rianne_ schreef:Zo, weer bij..
Hier vreemde dagen achter de rug.. Gister ben ik voor het eerst tante geworden van een jongetje: TimoSuper leuk nieuws! Tot we in de middag hoorden dat het lichaam van mijn neef levenloos is gevonden in het water. Hij was 6 weken vermist.. Maakt zo'n dag ineens wel heel dubbel..
Rianne_ schreef:Zo, weer bij..
Hier vreemde dagen achter de rug.. Gister ben ik voor het eerst tante geworden van een jongetje: TimoSuper leuk nieuws! Tot we in de middag hoorden dat het lichaam van mijn neef levenloos is gevonden in het water. Hij was 6 weken vermist.. Maakt zo'n dag ineens wel heel dubbel..
Hij ligt geweldig en ik zit er heerlijk in. Nooit gedacht dat dat zou lukken

(ze had 4 dagen stil gestaan) njaaaa was niet zo heel veel mee te beginnen, woensdag erg hyper en voorwaarts en gisteren was er een fries van buitenaf in de bak en ze vond die blijkbaar zo interessant dat ze geen oog meer voor mij had
hihi
vind ik altijd leuk haha
En op de één of andere manier weet Cavella dat en dan doet ze vaak heel erg goed haar best
Ben altijd blij als ik weer privéles heb
als het zo fijn gaat,