Wordt er zoals in de opening van topic vermeld nog een 'bestgaand' gereden ?
Pauk
Geplaatst: 16-09-13 21:36
Alet schreef:
Volgens mij ben jij zelfs een van de bestuursleden als ik me niet vergis Ik gooi hier en daar wat lijntjes uit, maar mooi dat ik ook wat van het bestuur zal ontvangen!
Klopt!
ValiantS Nee er wordt geen bestgaand gereden.
patricia73
Geplaatst: 16-09-13 23:10
even je browser geschiedenis vernieuwen... dat moet ik ook steeds en dan doet ie het wel... Anders zie je inderdaad hele rare lijsten. Waarom weet ik ook niet maar het helpt wel hahaha
Mirranda
Geplaatst: 17-09-13 14:14
@Pauk: Moet ik jou een berichtje sturen mbt. de starttijden of Karin? Had al PB naar haar gedaan maar die heeft ze niet gelezen en normale email nog geen reactie op.
Onze tijden zijn namelijk " nogal krap" met 20 minuten tussen einde L1 proef en begin Z2 proef
Nou voor de geïnteresseerden er was inderdaad een paard bij betrokken maar het was niet mijn paard en ik zat er niet op maar stond ernaast en kwam klem te zitten. Dit is de verkorte versie van het verhaal. Nu moet ik nog een ruime week in het gips en gaan ze daarna kijken of vervolg gips nodig is of dat het hiermee voldoende genezen is
patricia73
Geplaatst: 19-09-13 20:52
ik zit met spanning te wachten. Mijn man komt uit de nachtdienst en ik stond heel vroeg in gedeeld en dat ging ik dan niet redden....