Opgeven Ermelo 2012???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 11:36

Gevonden!
Zie dat mijn M-debuut tussen allemaal goedgekeurde dekhengsten is....
En watvoor, Nassau, Standing Ovation.
Nouja, we gaan erheen om te leren

S_uus

Re: Opgeven Ermelo 2012???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 11:41

Rosanna dat komt vast goed hoor, dat ze goed kunnen dekken houd niet in dat ze ook een waardige proef laten zien :P

Hoewel ik knijp um ook wel wat voor mijn 'tegenstanders' :Y)
Probeer een ander altijd wel op te peppen maar lukt me bij mezelf ook niet

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:00

Ik nam me altijd gewoon voor om voor de winstpunten te gaan en niet voor de plaatsing. Als een ander 213 rijdt, kun jij ook altijd nog 198 rijden. Met je punten kom je verder. Een eerste, tweede, derde plaats is op een wedstrijd als deze mooi meegenomen, maar eigenlijk bijzaak :) je punten rij je zelf, je plaatsing is afhankelijk van wat anderen doen

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:16

Misschien dat ik dit jaar weer eens langs wip om foto's te maken :)
Blijft leuk om de sfeer te beleven op haflinger dagen :j

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:19

Hihi, wat ben jij nuchter LoveLita :P Ik heb soms een beetje erg last van prestatiedrang dus ik let meestal wel op de plaatsing. Maar ik weet ook dat dat helemaal niet goed is! Gaat al beter dan eerst.

Rosanna1990, ik geloof dat wij in dezelfde groep zitten bij bestgaand!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:22

Komt misschien ook omdat je vaker prijs gereden hebt?
Denk dat het bij mij daar vandaan komt .. Ik moet er ook vanaf en wil meer genieten dan vorig jaar want 2 jaar geleden genoot ik er meer van omdat ik leukere mensen mee had als vorig jaar.

Rosanna moet jij ook tegen Anton? Kim kuiper?

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:30

Ik heb ook vreselijke prestatiedrang :) maar ik wil niet van te voren me al druk gaan maken van ohjeee, die is beter, kan ik nooit van winnen. Ik wil voor mezelf goed rijden en punten krijgen die daarbij kloppen voor mijn gevoel.

Nu hebben Lita en ik altijd wel bovenin meegereden, kwamen bijna altijd met prijzen thuis. Dan leer je ook al gauw wel tevreden te zijn. Maar ook ik bleef altijd tegen anderen op kijken.

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:48

Haha, nee dit wordt pas de tweede wedstrijd voor mij en Arlie :P Dus ik heb nog niet zo vaak in de prijzen gereden. Was wel 2x eerste maar dat was onderling. Ik wil het gewoon altijd goed doen. Heb ook faalangst dus ik denk dat het daardoor komt. Al moet k zeggen, dat wanneer ik op het paard stap, dat de zenuwen dan weg zijn. En weer komen als de prijsuitreiking er is :P We will see! We kunnen eindelijk weer trainen dus das iig heel fijn.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 13:17

S_uus schreef:
Denk dat het bij mij daar vandaan komt .. Ik moet er ook vanaf en wil meer genieten dan vorig jaar want 2 jaar geleden genoot ik er meer van omdat ik leukere mensen mee had als vorig jaar.

Ja, die moet volgens mij 1 voor mij.
Ach, ik ga ook voor mezelf rijden, maar vind het nu wel extra spannend.
Eerste keer ooit M1 en dan ook in zo'n groep.

_clau_1991: Ja, volgens mij ook! Ik zit in groep 1.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:01

Rosanna1990 schreef:
S_uus schreef:

Ja, die moet volgens mij 1 voor mij.
Ach, ik ga ook voor mezelf rijden, maar vind het nu wel extra spannend.
Eerste keer ooit M1 en dan ook in zo'n groep.

_clau_1991: Ja, volgens mij ook! Ik zit in groep 1.

Ik schreeuw haar voor, Anton kan leuk lopen maar 'bang' hoef je er niet voor te zijn :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:05

_clau_1991 schreef:
Haha, nee dit wordt pas de tweede wedstrijd voor mij en Arlie :P Dus ik heb nog niet zo vaak in de prijzen gereden. Was wel 2x eerste maar dat was onderling. Ik wil het gewoon altijd goed doen. Heb ook faalangst dus ik denk dat het daardoor komt. Al moet k zeggen, dat wanneer ik op het paard stap, dat de zenuwen dan weg zijn. En weer komen als de prijsuitreiking er is :P We will see! We kunnen eindelijk weer trainen dus das iig heel fijn.

Het is toch altijd spannend vind ik ook hoor! :=
Ik heb wel 2x in de prijzen gezeten in ermelo maar dat is absoluut geen zekerheid voor volgende jaren want er is ook elk jaar een andere jury natuurlijk.
Ik wil vooral genieten en hen denk ik mee zenuwen voor de buitenrit :oo

Waarom kon je niet trainen dan? Gelukkig kan het nu weer!

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:25

Ik kon niet trainen omdat de bak op stal ontzettend zwaar was. Meerdere paarden liepen kreupel na gebruik van de bak, Arlie gelukkig niet maar we wilden het risico niet nemen dat ook hij kreupel werd. Dus we hebben vanaf april naar 1x in de 2 weken echt serieus kunnen trainen. Dat was bij mn instructrice op stal. Echt fijn is dat niet want tussendoor konden we niet oefenen. Gelukkig is dr nu een hele grote laag zand uit de bak gehaald zodat hij nu weer normaal te rijden is :)

Alleen ga ik morgen een weekje naar Ermelo (Ja, ik ga ook even koekeloeren bij het KNHS-centrum :P ) dus na mn vakantie kan ik nog maar 2/3 keer trainen. Waarvan nog wel 1x les dus das wel fijn :)

Hihi, waarom heb je de zenuwen voor de buitenrit? Wordt tie een beetje heet met andere paarden?

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:33

Paulusjuh schreef:
Joepie! Haha.

Wel fijne tijden :) geen bekenden deze keer, behalve Cato ( volgens mij Suffie hier op bokt ).
Misschien ken je mij ook nog wel? Ik was vorig jaar met de huldiging de enige zonder paard haha

:wave: Yep, dat ben ik. Ik kan me jou nog wel herinneren.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:36

Hahaha ja dat viel gewoon op he, haha!
Wel een superleuke haf heb je ;-)

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:19

Jeetje wat gaan jullie hard!Pff
S_uus: gezellig, dat gaat leuk worden!Ga vanavond eens op starlijsten kijken
Ben net terug van de Gelderse (+Flevoland) kampioenschappen en zijn 4e geworden en mogen morgen terug om te strijden om de titel.
Ik ben super trots en was echt de enige haflinger dus dat was wel erg stoer tussen al die mooie KWPNers. Moest wel even slikken toen we het mega terrein op kwamen! Allemaal mooie paarden met super bewegingen. Vond het wel grappig. Ik viel in iedergeval op!hihi Ik ben super trots op Manchester en hij liep echt super en liet zich goed zien. :D

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:26

Wauw, wat goed! Gefeliciteerd! Super dat je morgen terug mag komen :) Manchester is ook wel een heeele gave haflinger!

Succes morgen :)

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:43

Tezzy schreef:
Misschien dat ik dit jaar weer eens langs wip om foto's te maken :)
Blijft leuk om de sfeer te beleven op haflinger dagen :j

Dat zou wel heel leuk zijn. Foto's zijn altijd welkom haha!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 18:46

@ birmaantje: wat goed! Leuk is dat he...om de Kwpn'ers eruit te rijden haha.

Ik ben ook nog op zoek naar iemand die mooie foto's kan maken. Had vorig jaar een vriend bij me die veel
Fotografie doet maar die kan nu niet, baal baal!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:10

Zoals ik al zei misschien dat ik er ben maar dat is nog niet zeker ivm benzinekosten

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:10

Oeii, ik moet zaterdag al om 10.15 u. Ik ga nog even kijken of ik kan schuiven, aangezien wij anderhalf uur moeten rijden..
Ik had trouwens een vraagje, bij de beschrijving van de crosstraining staat het volgende:
Citaat:
Voor het paard: springschoenen voor en achter, peeskappen, bandages (met tape vastgezet i.v.m. de waterbak).

Wat bedoelen ze nou met die bandages? Iemand enig idee? Ik snap het namelijk niet O:)

Ik heb dr super veel zin in!! Alleen nog even met mijn zusje uitvechten wie de parade gaat rijden, haha

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 21:22

_clau_1991 schreef:
Ik kon niet trainen omdat de bak op stal ontzettend zwaar was. Meerdere paarden liepen kreupel na gebruik van de bak, Arlie gelukkig niet maar we wilden het risico niet nemen dat ook hij kreupel werd. Dus we hebben vanaf april naar 1x in de 2 weken echt serieus kunnen trainen. Dat was bij mn instructrice op stal. Echt fijn is dat niet want tussendoor konden we niet oefenen. Gelukkig is dr nu een hele grote laag zand uit de bak gehaald zodat hij nu weer normaal te rijden is :)

Alleen ga ik morgen een weekje naar Ermelo (Ja, ik ga ook even koekeloeren bij het KNHS-centrum :P ) dus na mn vakantie kan ik nog maar 2/3 keer trainen. Waarvan nog wel 1x les dus das wel fijn :)

Hihi, waarom heb je de zenuwen voor de buitenrit? Wordt tie een beetje heet met andere paarden?

Jeetje das ook wat, ik was er ook niet gaan rijden hoor :n
Geen risico nemen joh.

Gelukkig kun je nu wel rijden :D
Snuffel maar mooi wat rond bij KNHS haha ik zou er echt kriebels van krijgen , gezonde kriebels haha.

Nou Asra is draak buiten, maar ik ga er vanuit dat hij wel rustig blijft in zo'n groep hafjes.
Ik wil zo graag dat hij het leuk gaat vinden en ik mijn angst hiervoor wat opzij kan zetten.
In de bak als ie uit zn plaat gaat boeit me niet , mocht ik er dan ooit afvallen kan ie iig nergens heen, maar mijn angst is , dat ik er tijdens een buitenrit af val en hij dan wel alle kanten op kan gaan.

Ik weet het , zit tussen mn oren, maar dat maakt wel dat hij en ik als schijters niet echt lekker chill met los teugeltje buiten rond kunnen stappen.
Maar voor 2 weken geleden zijn we wel naar het zandpad achter onze stal gereden.

Ik wou als ik op hem zat er naar toe maar ik kreeg al een dreun in mn rug toen ie ineens stil stond omdat er een duif omhoog vloog en hij een bok gaf.
Maar uiteindelijk was het zandpad hartstikke leuk! Hij vond het wel wat eng (ik zat ineens op een haf van 1,55 of zo _O- ) maar daarna ging het wel.

En vorige week wou een vriendin foto's maken, aangekomen op het zandpad was Asra compleet in paniek dat vriendin met trillende stem vroeg of we alsjeblieft terug konden gaan.

Het punt is vooral dat iedereen altijd standaard maar denkt dat Haflingers liever niks uitvoeren , en men zich daarop verkijkt vooral bij Asra (types)

Daarom hoop ik dat ie in Ermelo leert dat het LEUK is buiten, en dat ook wij gewoon met dit weer zoals vandaag eens lekker naar buiten kunnen :)
Lang verhaal excuses .

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 21:27

Birmaantje schreef:
Jeetje wat gaan jullie hard!Pff
S_uus: gezellig, dat gaat leuk worden!Ga vanavond eens op starlijsten kijken
Ben net terug van de Gelderse (+Flevoland) kampioenschappen en zijn 4e geworden en mogen morgen terug om te strijden om de titel.
Ik ben super trots en was echt de enige haflinger dus dat was wel erg stoer tussen al die mooie KWPNers. Moest wel even slikken toen we het mega terrein op kwamen! Allemaal mooie paarden met super bewegingen. Vond het wel grappig. Ik viel in iedergeval op!hihi Ik ben super trots op Manchester en hij liep echt super en liet zich goed zien. :D

Goed zo Chantal!!!
Super vet *\o/*

Ik verwacht niet veel van bestgaande hoor haha.
vorig jaar moest ik tegen Tirana met mn B pony haha.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 21:29

Paulusjuh schreef:
@ birmaantje: wat goed! Leuk is dat he...om de Kwpn'ers eruit te rijden haha.

Ik ben ook nog op zoek naar iemand die mooie foto's kan maken. Had vorig jaar een vriend bij me die veel
Fotografie doet maar die kan nu niet, baal baal!

Ik had al een paar pm's ontvangen en op mijn facebook van de haflinger keuring of ik naar Ermelo kom en naar de nationale.
De nationale gaat niet werken, mijn lichtsterkte lens ontbreekt nog maar ik heb besloten mn camera wel mee te nemen naar Ermelo.

Wanneer het om mijn tijden heen is sta ik dus gewoon met camera.

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 21:45

Das wel een compliment dat ze je vragen! :j

Oef, dat klinkt idd als een draakje buiten! Vervelend zeg! Ga je meestal in je eentje een stukje naar buiten of met meerdere paarden? Misschien dat hij met al die andere haffies braver is? Omdat hij dan niet in zn eentje alle kabouters hoeft te bestrijden. Ik hoop het voor je! Hopelijk is daarna die drempel voor hem om naar buiten te gaan een stuk lager. Arlie is gelukkig aardig bomproof buiten. Tractoren, vrachtwagens.. Geen probleem! Maar een blauw touw op de grond! Engg :P In zn eentje was het eerst ook geen held hoor. Dus er is hoop!

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 21:50

Ik keek net even op de site maar daar stond dus dat ze de cross indelen op niveau, maar ik heb qua niveau niks aangegeven? Of wordt dat daar pas bekeken, beetje onduidelijk. En springschoenen voor en achter..lijkt me niet verplicht toch ga echt geen extra paar aanschaffen voor 1 keer.

Wat een ettertje buiten suus! Bails is gelukkig erg braaf, wel een miemeltje maar geen gekke fratsen ofzo :+

hmmm..ik rijd de laatste les maar heb dus geen lunch aangegeven, daar moet ik dan nog even op bedenken.