Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
S_uus schreef:Komt misschien ook omdat je vaker prijs gereden hebt?
Denk dat het bij mij daar vandaan komt .. Ik moet er ook vanaf en wil meer genieten dan vorig jaar want 2 jaar geleden genoot ik er meer van omdat ik leukere mensen mee had als vorig jaar.
Rosanna moet jij ook tegen Anton? Kim kuiper?
Rosanna1990 schreef:S_uus schreef:Komt misschien ook omdat je vaker prijs gereden hebt?
Denk dat het bij mij daar vandaan komt .. Ik moet er ook vanaf en wil meer genieten dan vorig jaar want 2 jaar geleden genoot ik er meer van omdat ik leukere mensen mee had als vorig jaar.
Rosanna moet jij ook tegen Anton? Kim kuiper?
Ja, die moet volgens mij 1 voor mij.
Ach, ik ga ook voor mezelf rijden, maar vind het nu wel extra spannend.
Eerste keer ooit M1 en dan ook in zo'n groep.
_clau_1991: Ja, volgens mij ook! Ik zit in groep 1.
_clau_1991 schreef:Haha, nee dit wordt pas de tweede wedstrijd voor mij en ArlieDus ik heb nog niet zo vaak in de prijzen gereden. Was wel 2x eerste maar dat was onderling. Ik wil het gewoon altijd goed doen. Heb ook faalangst dus ik denk dat het daardoor komt. Al moet k zeggen, dat wanneer ik op het paard stap, dat de zenuwen dan weg zijn. En weer komen als de prijsuitreiking er is
We will see! We kunnen eindelijk weer trainen dus das iig heel fijn.
Citaat:Voor het paard: springschoenen voor en achter, peeskappen, bandages (met tape vastgezet i.v.m. de waterbak).
_clau_1991 schreef:Ik kon niet trainen omdat de bak op stal ontzettend zwaar was. Meerdere paarden liepen kreupel na gebruik van de bak, Arlie gelukkig niet maar we wilden het risico niet nemen dat ook hij kreupel werd. Dus we hebben vanaf april naar 1x in de 2 weken echt serieus kunnen trainen. Dat was bij mn instructrice op stal. Echt fijn is dat niet want tussendoor konden we niet oefenen. Gelukkig is dr nu een hele grote laag zand uit de bak gehaald zodat hij nu weer normaal te rijden is![]()
Alleen ga ik morgen een weekje naar Ermelo (Ja, ik ga ook even koekeloeren bij het KNHS-centrum) dus na mn vakantie kan ik nog maar 2/3 keer trainen. Waarvan nog wel 1x les dus das wel fijn
Hihi, waarom heb je de zenuwen voor de buitenrit? Wordt tie een beetje heet met andere paarden?
Birmaantje schreef:Jeetje wat gaan jullie hard!Pff
S_uus: gezellig, dat gaat leuk worden!Ga vanavond eens op starlijsten kijken
Ben net terug van de Gelderse (+Flevoland) kampioenschappen en zijn 4e geworden en mogen morgen terug om te strijden om de titel.
Ik ben super trots en was echt de enige haflinger dus dat was wel erg stoer tussen al die mooie KWPNers. Moest wel even slikken toen we het mega terrein op kwamen! Allemaal mooie paarden met super bewegingen. Vond het wel grappig. Ik viel in iedergeval op!hihi Ik ben super trots op Manchester en hij liep echt super en liet zich goed zien.
Paulusjuh schreef:@ birmaantje: wat goed! Leuk is dat he...om de Kwpn'ers eruit te rijden haha.
Ik ben ook nog op zoek naar iemand die mooie foto's kan maken. Had vorig jaar een vriend bij me die veel
Fotografie doet maar die kan nu niet, baal baal!