Ik vrees dat ik me voor t crossen ga afmelden. De pony gaat nog amper over een normale hindernis heen.. Laat staan dus op t crossterrein. Dat red ik niet.. Dressuur doe ik wel een (onofficieel) proefje mee.
apollootje
Geplaatst: 30-03-12 19:49
Wij doen ook mee met de Crosstraining! Vind het wel weer spannend..
Jammer van alle afmeldingen, maar een dressuurproef is natuurlijk ook wel leuk. En het gaat vast heel gezellig worden
Ja, en dat zonder zadel . Ik ben héél benieuwd hoe ze het gaan doen! Zij heeft wel vaker op de Treekhoeve gecrosst (zij lest daar) op een manege pony maar nog nooit met Marny . Wel een keer met bixiedag in Ermelo maar dat waren huppeltjes. Als het goed is heeft zij zich ook voor 60cm opgegeven op de hafdagen
Zo jammer dat het ver weg is voor me ! Hij loopt zo lekker de laatste tijd, dat ik weer start kriebels krijg haha. Iedereen die wel meedoet, veel succes.
Chasey
Geplaatst: 31-03-12 13:29
De twee andere crosstrainingen ben ik er wel bij. Heb onverwachts geen oppas meer voor David. En om nou een kind van 2 mee te nemen naar een crosstraining zie ik niet zitten. (Hij wordt as donderdag 2). Ik baal. Maar het is niet anders. 22 april en 5 mei ben ik er wel gewoon. Wie doet er die crosstrainingen ook mee?
Oke! Ik ga effe denken of ik miss. kom kijken dan, is wel mooie gelegenheid om te oefenen met me camera! En miss. ook wel handig om vtv eens effe te zien waar het is.