@ Shirly_Bob: Ik heb een klein voorbeeldje Whiskey is namelijk zijn volle broer van 1 jaar ouder dus hoop dat hij daar op gaat lijken
@ xkimmx: Hij is nu al veel groter dan Stef en bijna even groot als Irma... Dus toch wel rond de 1.40 zal hem van de week weer is opmeten maar hij is weer aan het groeien het stopt maar niet
en wat een leuke blackfoto felinetibor! (verder allemaal weer leuke fotos, dit topic gaat zo snel!! kan het soms niet meer bij houden, maar doe mijn best.)
Feline, je maakt echt hele gave blackfoto's Ik heb hier helaas geen geschikte ruimte voor, vind het altijd super gaaf.
Weer heel veel leuke foto's gezien, maar het gaat inderdaad wel heel snel!
Anoniem
Geplaatst: 17-09-11 16:37
Ivi vandaag :
Fee_
Geplaatst: 17-09-11 16:44
Thanks! De ruimte die ik heb is ook niet echt optimaal. Heb dan eigenlijk een reflectiescherm nodig, en die heb ik helaas nog niet. Maarja, komt wel.
Jij maakt ook altijd van die gave foto's! Iv heeft ook echt zo'n prethoofd.
Evelyne
Geplaatst: 17-09-11 16:53
Ik zie weer een heleboel leuke hafjes voorbij komen! Yvanka: Verschrikkelijk nieuws van je paardje Geniet van haar zolang je nog kunt
Ik wil graag 2 foto's posten van de haf van een vriendin van mij Hij had vandaag zijn allereerste wedstrijd en hij was super braaf! De instructrice van mijn vriendin heeft hem dus uitgebracht op een onderlinge Haflinger en Fjorden wedstrijd en ze hadden 187 punten en een 4e plaats met beker Er deden 25 combinaties mee dus dit was echt top! We waren allemaal supertrots op hem aangezien hij nog maar sinds 2 weken normaal kan galopperen,hij is 4 jaar maar ongelooflijk lief en leergierig Hier 2 foto's,gemaakt door mij
Farolover
Geplaatst: 17-09-11 17:02
prachtige hafjes hier allemaal!
Soraya weer eens met haar maatje :
Amira_
Geplaatst: 17-09-11 17:05
Mijn knapperd tijdens het rijden :
Anoniem
Geplaatst: 17-09-11 18:30
Leuke foto's weer en gefeliciteerd
Sally vandaag we doen zoveel mogelijk leuke dingen met het motto 'Beleef de dag met de dag want niemand heeft je morgen beloofd' pasje dressuur pak ik af en toe nog mee maar meer ook niet. En toch doet ze het nog super
Hele tijd geleden dat ik hier nog foto's heb geplaatst... Mara en ik zaten in een pauze door mijn studies, maar we zijn nu weer op schema. Vandaag geen foto's van haar, maarrr van Raven, ons toekomstige veulen