Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MoonWencke schreef:Vorig jaar ben ik te herkennen geweest aan mijn camera (vooral bij de cross, foto's zijn nog steeds terug te vinden op mijn website) en dit jaar hoop ik eindelijk zelf van de partij te zijn met mijn Haflinger! Op zaterdag had ik graag het 90cm springen willen doen, maar omdat ik zelf een half jaar niet thuis ben en pas een week van tevoren weer terug kom, gaat dat toch 70cm worden. Ze wordt in de tussentijd wel gewoon goed doorgereden door haar verzorgster, en die zal dan ook mee gaan en mee doen
ik blijf nog ff hopen hihi. Gauw mn e rijbewijs halen :d
Mijn ouders werken al volle dagen. Probleem in de kwestie huizenmarkt die op zijn gat ligt

ik wil wel gewoon graag 1 dagje mee doen, maar het is niet zozeer alleen dit weekend. Op dit moment is elke uitgave een uitgave teveel. Ik ben ook al opzoek naar een 2e baan
*fingers crossed*

Ruurlo ben je nog wel aanwezig/op het paard?
We kunnen het ook positief zien; we hebben het al geruime 2 jaar gered, we geven niet zo makkelijk op!

Gezellig ik kijk er al naar uit!

Mistymuis schreef:En ik herrinner me jullie ook nog! Fijn dat je er nog steeds blij mee bentJa ik herkende je nog van vorig jaar foto's maken,
Ik vind ze nog steeds super:D
Wat leuk dat je dit jaar ook zelf mee doet

) Maar ik wil me ook in gaan schrijven denk ik. Heb alleen nog geen startkaart, maar zonder kon ook toch? Of is het wel de moeite om een startkaart aan te vragen? Wil eerst alleen nog haflingerwedstrijden rijden maar volgens mij zijn die er niet zo veel in Brabant..En nog wat vervoer regelen