[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Candace

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 15:42

Zo, ik ben weer up to date! :D

Ik ben vanochtend even met Marko naar het bos geweest, we moeten natuurlijk wel oefenen voor de trektocht he! Ging heel goed, hij was braaf. :D
Ook ben ik met de vriendin waarmee ik trektocht ga rijden eventjes bij de stalling wezen kijken waar onze paardjes een paar nachtjes dan gaan logeren en alles zag er erg goed uit. De omgeving was ook mooi dus daar willen we wel naartoe. :D
Morgen heb ik weer wedstrijd, weer eens officieel. :D
Het rijden gaat erg goed op het moment dus ik ben benieuwd wat we ervan gaan bakken morgen.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 16:40

Joopie ik vind je erg netjes staan op Wenner hoor :D

Bij Daims kom ik er ook nauwelijks onderuit met zadel.

Peelie leuke foto's :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 16:51

moyra schreef:
pebbels vertoonde zich vroeger zo op crossen

Afbeelding

is dat bij de Ripse ruiters in Rijpwetering?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 16:54

tjonge kom ik vandaag thuis ligt er een brief van de gemeente.
Onze boom vertoond IEPziekte en moet voor 5 aug geveld worden.
lekker dan. Buren zijn eergisteren op vakantie gegaan en weten nog van niks.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 17:30

Leuke stal Gail!
Leuke foto Paulien!
En ik gok ook op 6 september :P M'n verjaardag hahahaha

Verder leuke foto's en filmpjes gezien ;)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 17:32

Flurk schreef:
moyra schreef:
pebbels vertoonde zich vroeger zo op crossen

Afbeelding

is dat bij de Ripse ruiters in Rijpwetering?

Jaa dat klopt

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 17:34

Ik heb een eerdere ruiter van Fam gesproken. :D

Wel leuke dingen van gehoord, ook mindere.
Ze deden er daar (toen was ze 10, dus nu 5 jaar terug) afstandsritten mee en dressuur kon ze ook heel goed. :)

Maar ook dat ze daar als een wilde op je afkwam met longeren etc. (doet ze nu ook, iemand tips ? Ze probeert je echt te meppen dan).
En dat ze in één jaar 5 keer verkocht is geweest. :\

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 17:40

Mandarijn; wat denk je dat het voor iets zou kunnen zijn? Dominantie? Dan veel grondwerk doen, en longeren met dubbele lijnen, dan kan je namelijk een soort van sturen. Werkte bij mijn vorige haf wel redelijk, en die stond recht omhoog tegen te steigeren. Verder kwam hij nooit omhoog, was weleens een tikkeltje dwars en zeer eigengereid. Maar met longeren verloor hij even al het respect wat hij had voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 17:41

Leuke foto's gezien :)

Balen van kitzbi :(:)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 17:43

joopiexx schreef:
Mandarijn; wat denk je dat het voor iets zou kunnen zijn? Dominantie? Dan veel grondwerk doen, en longeren met dubbele lijnen, dan kan je namelijk een soort van sturen. Werkte bij mijn vorige haf wel redelijk, en die stond recht omhoog tegen te steigeren. Verder kwam hij nooit omhoog, was weleens een tikkeltje dwars en zeer eigengereid. Maar met longeren verloor hij even al het respect wat hij had voor je.

Denk dat het dominantie is en een soort van zelfbescherming, denk (en diegene die ik gesproken heb ook) dat er vroeger iets met d'r gebeurd is of dat ze klappen gehad heeft ofzo.

Ze doet het voornamelijk met van je wegsturen, dan komt ze op je afgestormd - draait om en mept. En van de week ook ineens toen ze gewoon braaf liep.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 17:58

Kitzbi hoe is het gegaan met de dierenarts?

Ik hang met Arash even hoog, steek er dus net niet onderuit (ik ben ook maar klein mormel ;) )
Afbeelding

Athosja ook net niet..
Afbeelding

Ik zou hem ook houden Gail.. Wie weet veranderd Nash z'n karakter nog als ie wat ouder wordt.. en zo niet kun je altijd nog kijken wat je doet.. Heb je mara ook vanaf jongst afaan? hoe was zij als veulen?
Ziet er gaaf uit daar zeg!! lekker knus :) en wat een lap grond hebben ze zeg!! Heerlijk!! Ziet er echt super uit!! :)

Das het punt Jody.. Ik ben nooit in de buurt.. kom nooit verder dan Amersfoort als ik 'in de buurt ben' maar wil hem graag eens meeten :+

Kitzbi bronchitis.. :(:)
En gefeli met de dracht :)

Bo is grooooot!!

Pff Flurk.. ben je mooi klaar mee.. En mag je zelf gaan doen zeker.. Gemeentens zijn STOM!

Ik vanmiddag weer bij Pien geweest. En ik mocht gewoon ff op Tino rijden!! :):) Echt zooo gaaf!! vond het echt leuk!! Pien rijd hem zelf altijd dus vond het super tof dat k erop mocht :)
En allemaal weer ontwormd. toen nog ff gepoetst en morgen weer heen :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:05

Moyra, ik weet zelf dat ik uiteindelijk de verandwoordelijk ben mocht het gebeurd dat Nash bovenop een merrie duikt, maar aan de andere kant belooft de pensionstal een hengst proof weiland. Wat het dus blijkbaar niet blijkt te zijn...

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:09

hallie hallo

al 18 bladzijden jullie gaan mij echt veelste snel :P

als eersten een complument voor de openings pagina _/-\o_
zag weer mooie foto's en filmpjes voor bij komen :D

Flurk schreef:
tjonge kom ik vandaag thuis ligt er een brief van de gemeente.
Onze boom vertoond IEPziekte en moet voor 5 aug geveld worden.
lekker dan. Buren zijn eergisteren op vakantie gegaan en weten nog van niks.

dat is vervelend flurk :(:) succes

Peelie schreef:
Moyra, ik weet zelf dat ik uiteindelijk de verandwoordelijk ben mocht het gebeurd dat Nash bovenop een merrie duikt, maar aan de andere kant belooft de pensionstal een hengst proof weiland. Wat het dus blijkbaar niet blijkt te zijn...

tja dan is het toch hun probleem? zei zeggen toch dat ze voor je paardje ene weiland hebben ?
succes meis

moyra wat een mooie foto stoer hoor :)

ben gister stout geweest heb 2 veulen halstertjes gekocht maar vond het zulke mooie <3
heb mijn cavallo laarzen weg gebracht voor het wijder maken en hoop dat het werkt anders kan ik ze weg gooien |(
farah heeft haar ups en downs heel vervelend maar hoop dat we snel weer een vaste lijn tepakken krijgen
morge naar de keuring is Assen :D waren maar wijnig op gaves

nou ik ga mijn meisjes doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:25

Dan moeten we wel even meeten in Assen morgen :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:35

Jup, dan doe ik ook mee :P

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:37

Peelie schreef:

Jaa blijft lastig.
Opzich zijn ze ingebreken.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:57

lieve mede bokkers/hafjes gekken ;)

spijt me zeer dat ik niet veel reageer op het moment meer
en dat ik niet bij lees
dat betekend niet dat ik niet in het topic mee lees en natuurlijk alle leuke foto's kijkt

maar op het moment gewoon veel te veel aan me hoofd gezeur thuis
tja en noem maar op dat me hoofd niet na staat om gezellig te kletsen enzo

dikke kus mij

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:57

*heeft geprobeerd alles te onthouden*

Okee.. Kitzbi wat vervelend zeg! :(:)

Aaah wortelkanaalbehandeling, vreselijk lijkt me dat! Heb wel een keer moeten laseren bij de tandarts, het scheen verdoofd te zijn maar ik voelde ALLES, dat gun je ook niemand :P

Vind iedereen nog prima op de Hafjes passen hoor! :D

*denkt*

Leuk stekkie heeft Mara zeg, ook leuke foto's! :)

Hmm Gail vervelend met Nash, Nibbit staat altijd tegelijk buiten met de kudde en zolang hij ze maar kan zien staat hij lekker rustig :)

Vandaag weer foto's gemaakt van Nibbel & Mike (mijn project :P) 2de keer ohz, en zo braaf! :) Laat straks wel wat zien! :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:58

Vervelend Monique :(:) Eerst maar zorgen dat thuis alles weer lekker gaat, wij lopen niet weg! :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:59

Liiisaaa schreef:
Aaah wortelkanaalbehandeling, vreselijk lijkt me dat! Heb wel een keer moeten laseren bij de tandarts, het scheen verdoofd te zijn maar ik voelde ALLES, dat gun je ook niemand :P

Ooo dat lijkt me ook vervelend zeg... Heeft m'n moeder ook, voelt ook alles door de verdovingen heen.
Nu hebben ze op een andere plek verdooft en toen werkte het wel, zeiden ze dat de zenuwbanen misschien net iets anders lopen ofzo ? En door de stress.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:59

Liiisaaa schreef:
Vervelend Monique :(:) Eerst maar zorgen dat thuis alles weer lekker gaat, wij lopen niet weg! :)

Inderdaad. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:00

Liiisaaa schreef:

Idd :(:)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:03

Mandarijn schreef:
Liiisaaa schreef:

Ooo dat lijkt me ook vervelend zeg... Heeft m'n moeder ook, voelt ook alles door de verdovingen heen.
Nu hebben ze op een andere plek verdooft en toen werkte het wel, zeiden ze dat de zenuwbanen misschien net iets anders lopen ofzo ? En door de stress.

Ze hebben mij toen onder&boven verdoofd, wat eigenlijk niet eens mag omdat je dan tong doorslikt oid en echt 10 spuiten heb ik me bek in zien gaan, maar ik voelde alles! Tandarts zei tegen mij dat er iets was wat heel sterk was in m'n mond en daardoor was ik half ongevoelig voor verdovingen. Lekker dan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:04

Ik had toch nog wat engs vandaag :oo , was even met mn vader naar Duitsland en we reden op de Autobahn , komt er ineens een vrachtwagen helemaal naar binnen geslingerd die ons bijna tegen te vangrail pletten :=

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:05

Liiisaaa schreef:
Mandarijn schreef:

Ze hebben mij toen onder&boven verdoofd, wat eigenlijk niet eens mag omdat je dan tong doorslikt oid en echt 10 spuiten heb ik me bek in zien gaan, maar ik voelde alles! Tandarts zei tegen mij dat er iets was wat heel sterk was in m'n mond en daardoor was ik half ongevoelig voor verdovingen. Lekker dan :+

Ben je lekker mee dan. :+

Heb er zelf gelukkig geen last van *klopt af.

Heb maar 1x gehad dat ik een verdoving wilde, was met boren in een verstandskies. Mooi niet gekregen van 'm. :n