Ik ben nog nooit in Ermelo geweest maar ik ben nu toch wel heel benieuwd naar al die andere haflingers Ik neem ook mijn camera mee ik ben geen proffesioneel fotograaf maar ik zal mijn best gaan doen !
We zijn hard aan het trainen, volgende week limburgse dan op ponykamp, clubkampioenschappen, NK springen in ermelo (volgens mij de eerste haflinger die op het nk mag springen hahaha) en dan het haflingerweekend
Anoniem
Geplaatst: 08-08-10 16:41
Als het goed is gaat een vriend van mij mee die heeft wel een goede camera. Ik kijk hem wel even lief aan en dan maakt die wel foto's En een vriendin van mij gaat ook als het goed is mee die met mijn eigen camera gaat filmen. Als ik zelf tijd heb dan ga ik zeker een rondje lopen en foto's maken!
bij de 70cm is 80cm barrage en bij de 90cm is 100cm barrage
Mando
Geplaatst: 08-08-10 21:15
Ow gelukkig... die 80cm wordt mij iets te hoog denk ik. (barrage redt ik toch nooit ik doe mee voor de lol)
Ik heb er wel zin in. Dus mocht iemand tijdens mijn dressuur foto's willen maken heel graag. Mijn groom lukt het niet om te lezen en te fotograferen tegelijk (gek he)
Ik ben denk ik een van de oudste tussen al het jonge spul en ik rij in het bruin met een wit dekje met het haflingerlogo erop. L2 paarden
Verder vind ik dat hier eea dat uitgevochten wordt maar per PB verder gespeeld moet worden. Hoe of wat er onderling is afgesproken gaat ons echt geen bal aan en jullie zoeken dat maar lekker samen uit en hou ons er buiten. Geen geneuzel over afspraken, betalingen, rijden enz enz... vecht het uit buiten dit topic om dan houden jullie het ook gezellig voor ons. Dank je wel.
Mando
Geplaatst: 08-08-10 21:17
Liiisaaa schreef:
Ik ga volgend jaar met Nibbit meedoen in Ermelo! Dit jaar lukt het niet want dan hebben we al dingen op de planning helaas!
Maar ik wil wel komen kijken dit jaar!
Neem je Marianne dan ook mee, kan ik weer eens bijkletsen
Volgend jaar zeker weten! Dit jaar heeft ze dat weekend show met Ruud of opnamens met Rabblin (weet niet of je die kent? ) Dus dit jaar kan ze niet komen ben ik bang.. Maar volgend jaar moet ze Nibbit vervoeren en waarschijnlijk ook andere Haf merrie dus dan is ze er wel!