Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Succubi schreef:@lauraenabe: Mooi gevlochten en die laatste is echt een leuke foto!(en een mooie haf zeg!)
Zo te zien heeft hij ongeveer dezelfde manen als Marny.... Dan doen wij toch echt iets verkeerds met vlechten denk ik
Nessie schreef:Heb er nog steeds hoofdpijn van, eiDresuur ging mwah, hij was niet zo lekker voorwaarts, en de proeven waren niet netjes afgewerkt, had dus ook geen punten, wel een beker. En springen, achja
Geen commentaar?
.. Morgen gaat Goldy mee, gister ging het rijden wel goed
Dus we gaan even kijken hoe het morgen gaat, heb er zin in.
Succubi schreef:Nou, ik heb mijn tuig gepoetst (wat een werk!).
Ga zo maar eens douchen en naar bed!
Tot morgen iedereen!! (en allemaal een veilige reis en een geweldig weekend gewenst!)
Nessie schreef:Nou je ziet me wel met Goldy, ze geeft licht tussen alle normale Haflingerkleurtjes
Ik kijk uit mezelf ook niet al te vriendelijk,Maar nu loop ik ook nog eens met een zonnebril op.
Op wedstrijden heb je altijd verwaande mensen, ik kan ook weleens onvriendelijk overkomen maar zo bedoel ik het niet. ''Ze hebben me nu al 6x de verkeerde kant op gestuurd''(Ik kreeg allerlei routes naar die binnenbak want de anderen mochten/konden niet), toen kwam ik er eindelijk was het; Ooh eigenlijk zit er nog maar 1 proefje tussen... Altijd fijn, zeker omdat hij echt wel even losgewerkt moest. Maarja, voor morgen weet ik de route
Carolien007 schreef:Zo wij zijn oko weer terug. Springen ging voor geen meter bij ons. Ze was toen ze van de trailer kwam al niet zo vrolijk.
Maar cross begon wel goed. Alleen bij hindernis 6 begon ze te weigeren. 10 en 13 had ze ook een weigering. Wel vaag dat er opeens zo'n harde windvlaag kwam waardoor ik er naast lag omdat er een ton onze kant op kwam rollen en dat vond Bel erg eng. Maar ondanks dat toch derde geworden met de cross.