Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissToseland schreef:ik kom ook met macho!
2x L1 zonder startkaart en vaardigheid
we rijden op zaterdag ook heen en weer. is wel een stukkie, maar ik ga op zondag toch niks doen.. (en ik vond het duur genoeg)
zorg gewoon dat alles vrijdag klaar is. Pony gewassen (vlechten doe ik toch niet), trailer achter de auto, auto ingeladen, kunnen we zo weg, zaterdag ochtend.
Yvank_ schreef:Balen ja, nerveus ben ik zeker niet. Maar ik ga ook zowat wekelijks op concour
Sita_ schreef:MissToseland schreef:ik kom ook met macho!
2x L1 zonder startkaart en vaardigheid
we rijden op zaterdag ook heen en weer. is wel een stukkie, maar ik ga op zondag toch niks doen.. (en ik vond het duur genoeg)
zorg gewoon dat alles vrijdag klaar is. Pony gewassen (vlechten doe ik toch niet), trailer achter de auto, auto ingeladen, kunnen we zo weg, zaterdag ochtend.
Misschien een idee om 'samen' te rijden?
MissToseland schreef:zcuht kreeg een mail dat ik geen 2 proeven kan doen want ben geen lid van de DAH
maar had een week voordat ik me aanmeldde voor ermelo, me aangemeld bij de DAH met die €10 actie.
Bij mijn aanmeldingsformulier voor ermelo nog een brief mee gestuurd dat ik me had aangemeld voor de DAH, maar ik nog geen bevestiging heb gehad.
had dus niet gehoeven