Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madeira_ schreef:Ja, ik rij soms gewoon niet, lekker poetsen, even wandelen. Maar ze schiet (alleen) bij mij steeds van de hoefslag af, pak ik haar keertje aan en doet ze het niet meer en zit ik hele tijd bang op haar van: straks doet ze het weer in de galop (schrik mij altijd een ongeluk, vorige keer hierdoor botsing gehad). Ja en die spanning voelt ze.. Dit is alleen linksom. Rechtsom gaat ze vaak opeens in de galop, (?) niet hard, niet wegschieten, gewoon ineens. Snap ik echt niets van (op die zijde ben ik niet bang).
muppetmayo schreef:Hebben jullie dat trouwens ook?
Als ik met hem ga wandelen op een later tijdstip op bijv de zondag, kom ik allemaal stellen met kinderen tegen.
Ouders tillen de kids gelijk op om te aaien, en lopen zo naar mijn paard toe ongevraagd.
Het is dat Daims super makkelijk is, en er niks om geeft, en ik snap het ook wel, vroeger was ik ook gek van paardjes en was ik super blij als ik mocht aaien, maar vroeg het wel altijd (als ik dat al durfte)
Ben ik de enige die dit zo aso vind? Ik ga uiteindelijk wel even stilstaan, bedenkent dat ik het vroeger ook leuk had gevonden. Maar toch, zomaar een vreemd paard gaan aaien? Zelfs volwassenen doen dit! Notabene als zij hun hond aan het uitlaten zijn, die aai ik toch ook niet zomaar?
Madeira_ schreef:Chipieke, zou jij mij meer informatie kunnen geven over grondwerk? Of heb je er een goede site van?