suusiejj schreef:HAFxGEK schreef:als ik iets zou mogen wensen, is het een wereld zonder ziektes
ja zonder dierenziektes en zonder mensen ziektes waaronder kanker
dan hadden er nog en hoop mensen én dieren geleefd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:HAFxGEK schreef:als ik iets zou mogen wensen, is het een wereld zonder ziektes
ja zonder dierenziektes en zonder mensen ziektes waaronder kanker
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:oh jah suus dat wilde ik nog zeggen over dat zandweg. begreep dat jij dat altijd of om de dag (wat dan ook) geeft. Maar je kunt beter kuren geven.. 1x in de maand 7 dagen ofzo. desnoods 2x! Dat wordt aangeraden omdat dat sterker werkt
2weken? dus 14dagen? daar ga ik liever voor dan
Anseltje schreef:[
dan hadden er nog en hoop mensen én dieren geleefd![]()
Jasia schreef:Vooral dat ja!
Vandaag flink ruzie gehad met een jongen uit m'n klasWord zó gek daar.. Gewoon al om hoe ze doen.. Maar ook omdat ze overal het woord "kanker" door heen gooien.. Kan daar écht vreselijk kwaad om worden
..
suusiejj schreef:Jasia schreef:Oke.. Ik las laatst trouwens iets in een tijdschrift wat je moest geven als ze er gevoelig voor waren.. Zal het straks wel even op zoeken, als je wilt?
Misschien dat het helpt..
zandkoliek is me heel duidelijk, maar wanneer as koliek heeft rolt alles door me hoofd, en de kleine dingen ben ik dan ff kwijt , ik raak dan heel gestresst daarom ben ik erg blij dat moon nuchter kan antwoorden want ik ben dan totaal de weg kwijt
vooral omdat de laatste keer hij bijna niet meer heeft kunnen halen!
Monica_86 schreef:nee 7 dagen achter elkaar... ik doe het 1 keer in de maand 7 dagen
maar als je onzeker over ben in kritieke maanden doe je 1 week wel, week erna nie, week daarna weer wel etc
Monica_86 schreef:Ik ben altijd rustig!! dus als er wat is CALL ME!!
HAFxGEK schreef:Jasia schreef:Vooral dat ja!
Vandaag flink ruzie gehad met een jongen uit m'n klasWord zó gek daar.. Gewoon al om hoe ze doen.. Maar ook omdat ze overal het woord "kanker" door heen gooien.. Kan daar écht vreselijk kwaad om worden
..
ahh gadver dat vind ik altijd zooo zinloos
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:nee 7 dagen achter elkaar... ik doe het 1 keer in de maand 7 dagen
maar als je onzeker over ben in kritieke maanden doe je 1 week wel, week erna nie, week daarna weer wel etc
ooooooooooooh 1 of 2 keer in de maand bedoel je !!!!
Anseltje schreef:Mijn collectie
& dan mn stoere bloemetjes ding
1. bovenste roze; J&C underweare, dinsdag nieuw gekocht
die 2 groene BB's zijn het oudst
Roze heb ik met Kyr gekocht
Paarse met Miep
Die 2 zwarte zijn miniboxers ofzo.. het mn broer een x gekocht
Die witte en blauwe zijn Girls wanna have fun (witte heb ik samen met kyr)
2. En dan die bloemtjes, hoort bij die roze J&C.. ben super blij met deze, vind 'm zwaargaaf![]()
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Ik ben altijd rustig!! dus als er wat is CALL ME!!
ik ben heel bang, omdat ie de laatste keer bijna dood was weet je nog, helemaal wit in zn ogen en dan die koorts nog waar die ovengens heel nuchter in was, het zweet brak me net alweer uit ,
en dan ren ik met een lach met hem mee maar de tranen rollen over me wangen
Monica_86 schreef:yep
want in zomermaanden gebruik ik het nooit.
Ik gebruik vanaf september tot april/mei (ligt eraan wanneer het gras weer lekker lang is)
Maar van sept tot april geef ik elke maand 1 kuur van 7 dagen
Jasia schreef:Ik snap het heel goed Suus.. Toen met Anne dat ik hoorde dat ze tegenhoefbevangenheid aan zat & met d'r hoef enzo.. Zat ik ook jankend in d'r stal
'T is wat he, de paardjes?
Pff je zal je nu wel doodschrikken als je telefoon gaatKan het met zulke dingen nooit hebben als mensen dan gaan bellen..
Sterkte meis!
Monica_86 schreef:Jah nja ik stond in Emmeloord en Amber lag op operatietafel en iedereen maar zeggen dat paard ziet zij niet meer terug... dus kweet heel goed wat het is. Maar in panieksituaties kan ik altijd heel goed beoordelen wat ik wel/niet moet doen. En bang ben ik ook, altijd eigenlijk als ie anders is dan anders, maja niks aan te doen
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:yep
want in zomermaanden gebruik ik het nooit.
Ik gebruik vanaf september tot april/mei (ligt eraan wanneer het gras weer lekker lang is)
Maar van sept tot april geef ik elke maand 1 kuur van 7 dagen
hmm oke doe ik.. maar ik moet ff weg ff afleiding
nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!![]()
![]()
suusiejj schreef:Anseltje schreef:dan hadden er nog en hoop mensen én dieren geleefd![]()
dan was me oom er tenminste nog en me oma had ik dan niet binnenkort hoeven wegbrengen!
Anseltje schreef:Dan had Johnny nog geleefd, mijn eerste pony waar ik zo geliefd op was. Dan had mijn moeder nog geleefd, en noem maar op..
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah nja ik stond in Emmeloord en Amber lag op operatietafel en iedereen maar zeggen dat paard ziet zij niet meer terug... dus kweet heel goed wat het is. Maar in panieksituaties kan ik altijd heel goed beoordelen wat ik wel/niet moet doen. En bang ben ik ook, altijd eigenlijk als ie anders is dan anders, maja niks aan te doen
je bent een schat!