Evatje schreef:Nja, zal wel komen omdat ik een pony ken die dus Shinaya heet en die dus niet zo aardig was tegen iedereen. (lees: trappen, bijten etc.)
Zou best kunnen ja, maarja ieder een andere smaak. Ik vind het juist wel chique

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evatje schreef:Nja, zal wel komen omdat ik een pony ken die dus Shinaya heet en die dus niet zo aardig was tegen iedereen. (lees: trappen, bijten etc.)
naugthytjhu schreef:Woow! Jullie doen wel hoog zeg! Mij was Havo aangereden,maar ik was weer eigenwijs en ging naar zo'n dierenschool met VMBO.
Kyrseltje schreef:Kyrr, sorry dat ik ff op jou account zit
Maar ik wou ff melden, dat ik miss voorlopig niet op bokt kan(tenzij ik nieuw account maak, maar daar wacht ik nog ff mee)
Ik heb geprobeerd m'n wachtwoord én mailadres te veranderen, maar dat is denk ik behoorlijk fout gegaan
Ik kan me niet meer aanmelden, met m'n oude ww en m'n vernieuwde. Dus heb een mail gestuurd naar webmaster@bokt.nl want pb'n kan ik dus niet
Baal er wel van, maar jullie kunnen het wel overleven zonder mij zie ik.. Dus ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost is, en dan probeer ik dus zo snel mogelijk te komen.
Dikke knuff allemaal!xxx Anne(anseltje)
edit; Jody, ik had ff in jou topic gekeken over Shinda. Ze ziet er goed uitMaar probeer tijdens het rijden de teugels op contact te houden, en niet al te losjes.