Peelie schreef:Als je niemand kan vinden, laat het me dan even weten, dan kom ik je lezen
Thx ik hou je op de hoogte.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BloemBloem schreef:Jullie gaan zo hard, en ik ben zo traag dat ik jullie niet bij
kan houdenSorry!
Gele Monster had vorige week weer 4 winstpunten te pakken, en is de L2 uit in 3 wedstrijden ( 6 proeven )Ze gaat dan ook direct door de M1 gezien haar monsterscores.
Ik heb mijn dochtertje vorige week op de bakrand gezet en die heeft een stukje gefilmd, heb er een screenshot van gemaakt, zodat ik hem eindelijk eens voor kan stellenMijn binnenhand gaat naar voren om hem los te laten en te belonen
[ [url=m/GWz9dX.png]Afbeelding[/url] ]
mimp3 schreef:Ook ik meld mij hier weer na een lange tijd stille meelezer te zijn geweest. We hebben mede door de natte winter en familieomstandigheden het rijden helaas wat later op kunnen pakken dan andere jaren. Maar we zijn ook naar de clinic van Kirsten geweest
[ [url=m/1DZJEN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PrjkBj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze was ontzttend leerzaam en ook heel hard werken. de vijfjarige merrie Loletta staat inmiddels bij Hans van de Berg om ook gedekt te worden door Monsoon. 2 Juni reizen we met een groep van 4 meiden af naar Gunzenhausen in Duitsland om daar mee te doen aan een driedaags haflingerwedstrijd. Het is een eind rijden 600 km maar heb er erg veel zin in.
wil94 schreef:Gaaf Mimp3!
Wij hebben weer een wp te pakken.
[ [url=m/po36QO.jpg]Afbeelding[/url] ]
BloemBloem schreef:Jullie gaan zo hard, en ik ben zo traag dat ik jullie niet bij
kan houdenSorry!
Gele Monster had vorige week weer 4 winstpunten te pakken, en is de L2 uit in 3 wedstrijden ( 6 proeven )Ze gaat dan ook direct door de M1 gezien haar monsterscores.
Ik heb mijn dochtertje vorige week op de bakrand gezet en die heeft een stukje gefilmd, heb er een screenshot van gemaakt, zodat ik hem eindelijk eens voor kan stellenMijn binnenhand gaat naar voren om hem los te laten en te belonen
[ [url=m/GWz9dX.png]Afbeelding[/url] ]
kiddokids schreef:mogguh
wij gaan ook naar houten maar starten bij miesss in rubriek anders had ik ook kunnen lezen plutolover.
wauw bloembloem super gaaf
ik moet er zelf nog 2 maar vind M1 wel erg hoog worden ben zelf niet zo dressuur muts. hihi
ik baal dat ik geen wedstrijden meer kan rijden ik wil zo graag maar me linker arm werkt gewoon niet mee voor onder de man rijden
mennen lukt me aardig
gisteren er achter gekomen dat het aan de binnenkant bij me boven arm een schijf zit wat erg pijnlijk is en dus uitstraalt naar me schouder en borst zeker bij aanraking van een fysio
ben echt benieuwd wat te mri zegt
plutolover schreef:Vandaag weer wedstrijd gehad hoe ging t bij de rest!
Stan liep voor mij gevoel super! Zelf nagefelijk in achterwaarts, wijken ging ook beter dan woensdag.
Helaas dacht de jury er anders over. 176 en 171,5. Terwijl t vandaag vele malen beter ging dan woensdag.
Maar me gevoel is belangrijker dan me punten dus mag niet klagen het ging super!!
Miiess18 schreef:plutolover schreef:Vandaag weer wedstrijd gehad hoe ging t bij de rest!
Stan liep voor mij gevoel super! Zelf nagefelijk in achterwaarts, wijken ging ook beter dan woensdag.
Helaas dacht de jury er anders over. 176 en 171,5. Terwijl t vandaag vele malen beter ging dan woensdag.
Maar me gevoel is belangrijker dan me punten dus mag niet klagen het ging super!!
Toevallig heb ik je zien rijden! Nooit bij stil gestaan zat heerlijk vanaf het terras te staren naar de rare balken bak die ze hadden bedacht!
Gevoel is inderdaad belangrijk! Ik weet natuurlijk niet hoe hij normaal loopt en het was de eerste keer dat ik je zag rijden, maar ik denk dat je voor de echte winstpunten nog meer nageeflijkheid eruit moet rijden? Ik had het idee dat hij er een klein beetje tegenaan hing, net wel net niet snapje? Vanaf toeschouwer dan;)
Zelf ook gestart vanochtend! Vond het opzich wel lekker gaan maar had betere proeven gelopen! Maar de punten! Wauw!! Hij 1x 2e met 220 en 1x 1e met 234 punten! Laatste 3 punten zijn ook binnen dus nu verder trainen voor het Z2 en weer door!
Super gelachen met kiddokids en tamara! Geweldig!! En tamara 1x 1e en 1x 2e zoals afgesproken
Helaas daarna nog even langs een vriendin op de vereniging... en toen ik Z1 was de sloot ontkomen... vandaag dachten ze daar anders over.. dan maar de sloot bij de Z2
Ik was erg blij met een heerlijke douche en de stank eruit!
Heerlijk dagje zo!