Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 23:05

Peelie schreef:
Als je niemand kan vinden, laat het me dan even weten, dan kom ik je lezen

Thx ik hou je op de hoogte.

Miiess18

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:34

Ik ga wel naar houten maar moet om half 11 dus denk niet dat ik er dan nog om 2 uur ben me ouders hebben nog een feestje dus willen waarschijnlijk gelijk weer weg

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:49

Jullie gaan zo hard, en ik ben zo traag dat ik jullie niet bij
kan houden :+ Sorry!

Gele Monster had vorige week weer 4 winstpunten te pakken, en is de L2 uit in 3 wedstrijden ( 6 proeven ) :oo Ze gaat dan ook direct door de M1 gezien haar monsterscores.

Ik heb mijn dochtertje vorige week op de bakrand gezet en die heeft een stukje gefilmd, heb er een screenshot van gemaakt, zodat ik hem eindelijk eens voor kan stellen :) Mijn binnenhand gaat naar voren om hem los te laten en te belonen :) Afbeelding

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 19:11

BloemBloem schreef:

Gele Monster had vorige week weer 4 winstpunten te pakken, en is de L2 uit in 3 wedstrijden ( 6 proeven ) :oo Ze gaat dan ook direct door de M1 gezien haar monsterscores.

Ik heb mijn dochtertje vorige week op de bakrand gezet en die heeft een stukje gefilmd, heb er een screenshot van gemaakt, zodat ik hem eindelijk eens voor kan stellen :) Mijn binnenhand gaat naar voren om hem los te laten en te belonen :) [ [url=m/GWz9dX.png]Afbeelding[/url] ]

Wat super zeg! Gefeliciteerd met je punten! :D

Knap geel monster <3

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:28

Gail: ik heb iemand gevonden

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 07:46

mogguh
wij gaan ook naar houten maar starten bij miesss in rubriek anders had ik ook kunnen lezen plutolover.

wauw bloembloem super gaaf
ik moet er zelf nog 2 maar vind M1 wel erg hoog worden ben zelf niet zo dressuur muts. hihi

ik baal dat ik geen wedstrijden meer kan rijden ik wil zo graag maar me linker arm werkt gewoon niet mee voor onder de man rijden
mennen lukt me aardig

gisteren er achter gekomen dat het aan de binnenkant bij me boven arm een schijf zit wat erg pijnlijk is en dus uitstraalt naar me schouder en borst zeker bij aanraking van een fysio
ben echt benieuwd wat te mri zegt

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 09:40

Oeps bijleespost! :Y) Ben niet zo heel actief meer.

mimp3 schreef:
Ook ik meld mij hier weer na een lange tijd stille meelezer te zijn geweest. We hebben mede door de natte winter en familieomstandigheden het rijden helaas wat later op kunnen pakken dan andere jaren. Maar we zijn ook naar de clinic van Kirsten geweest

[ [url=m/1DZJEN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PrjkBj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze was ontzttend leerzaam en ook heel hard werken. de vijfjarige merrie Loletta staat inmiddels bij Hans van de Berg om ook gedekt te worden door Monsoon. 2 Juni reizen we met een groep van 4 meiden af naar Gunzenhausen in Duitsland om daar mee te doen aan een driedaags haflingerwedstrijd. Het is een eind rijden 600 km maar heb er erg veel zin in.

Wat een gaaf dier heb je! Oh jaloers dat je meedoet aan een 3 daagse Haflingerwedstrijd. Lijkt mij ook zo gaaf om dat ooit eens te doen! :)

wil94 schreef:
Gaaf Mimp3!

Wij hebben weer een wp te pakken.
[ [url=m/po36QO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van harte gefeliciteerd met je WP. :)

BloemBloem schreef:

Ik heb mijn dochtertje vorige week op de bakrand gezet en die heeft een stukje gefilmd, heb er een screenshot van gemaakt, zodat ik hem eindelijk eens voor kan stellen :) Mijn binnenhand gaat naar voren om hem los te laten en te belonen :) [ [url=m/GWz9dX.png]Afbeelding[/url] ]

Wauw.. de L2 uit binnen 3 wedstrijden! Wat een topper rij je!

kiddokids schreef:
mogguh
wij gaan ook naar houten maar starten bij miesss in rubriek anders had ik ook kunnen lezen plutolover.

wauw bloembloem super gaaf
ik moet er zelf nog 2 maar vind M1 wel erg hoog worden ben zelf niet zo dressuur muts. hihi

ik baal dat ik geen wedstrijden meer kan rijden ik wil zo graag maar me linker arm werkt gewoon niet mee voor onder de man rijden
mennen lukt me aardig

gisteren er achter gekomen dat het aan de binnenkant bij me boven arm een schijf zit wat erg pijnlijk is en dus uitstraalt naar me schouder en borst zeker bij aanraking van een fysio
ben echt benieuwd wat te mri zegt

He wat balen dat je steeds zo'n last hebt.. -O- Hoop dat er wat voor je uitkomt bij de MRI. Dan kun je het een naam geven en dan kunnen ze daar gericht therapie/een andere oplossing voor vinden.

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:11

Kiddokids, gaan we de eerste plaats weer mooi delen xD net als de vorige keer grapje! Heb er zin in!!

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:03

Iedereen die naar houten gaat veel succes! Voor ons is de afstand helaas te ver.

Kiddokids: balen zeg, beterschap!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:33

Kiddokids: beterschap

Vanavond wedstrijd gehad. Vorig jaar sept 2015 laatste keer gestart. Ik ben zeer tevreden hoe Stanley liep. Helaas geen winst maar we 1x 2e geworden. Had 177 en 175

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:50

Punten zijn niet door mij gereden hoor, ik ben de trotse bijrijder :), evengoed
bedankt natuurlijk. Het is niet normaal hoe fijn hij gaat <3

Ook van mij natuurlijk aan iedereen die naar Houten gaat, veel succes!

Plutolover, dat is toch een mooie score na bijna een jaar uit de running te zijn geweest, punten komen echt wel weer.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:21

Ik ben ook zeker tevreden over de punten! Aangezien ik via via al hoorde dat t een strenge jury was.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 13:57

Netjes hoor Pluto! Die puntjes op de I die komen snel genoeg ;)

Ik ben gister naar de osteo geweest, wat een wondervrouw blijft dat toch! Had nog telkens zo'n last van mn rug na de val, maar even de boel weer los en de knopen eruit, en geen centje pijn meer! Mn ruggegraat was een zigzagmodel, en mn bekken stond gekanteld :+
Vanochtend gelijk maar de proef op de som genomen, en op Vlien gestapt. Man wat is dat dan genieten! :j Nu maar weer opbouwen in training, en afbouwen in buikomvang :Y) kon haar nog net niet rollen hihi!

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:39

Haha hier gaat t ook hard met de kilo's nu Mareja kreupel is.. 2 week niet in training en in t gras en het is een speklap op pootjes :=

Om te vergelijken, de bovenste foto is 3 week geleden en de onderste van gister.. :o

Afbeelding

Afbeelding

Fijn dat t beter gaat Afke!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:50

Dat gaat erg snel dan.
Zag ik bij doosje ook.

Wij gaan ons opmaken voor ons veluwe weekend.
Erg veel zin in.

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:59

Jaah die buik zit er zo aan, maar dr af... "zucht" haha! Ik hou haar maar verstopt onder de regendeken :+ Al komt dr hangbuik daar net onderuit piepen als ze te dik is haha, wel een mooie maatstaf.
Hoe gaat het nu met Mareja haar kreupelheid? Al wat meer duidelijkheid? (of heb ik er gewoon giga overheen gelezen?)
Mando: Ik ben lichtelijk jaloers op jullie haha! Echt prachtig daar! Wel veel fotos voor ons spammen met zn allen daar he! :D (morgen gaan jullie toch?)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:20

Vervelend van die kreupelheid Leonie! Gaat het al wat beter met Mareja? Ze is inderdaad wel een beetje spekkie. :D

Wat heerlijk Mando, naar de Veluwe.. Oh ik ben jaloers!

Hier het rijden op een laag pitje. Mevrouw is binnen 4 maanden een boommaat gegroeid qua bespiering (En ok.. ook een beetje vet :Y) ) dus ik mag weer voor een nieuw zadel. Ik ga nu voor een Kent & Masters. Ben helemaal klaar met dat zadelleed. In de 3 jaar dat ik haar heb, wel 10 zadels gehad voor 'r.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:27

Ze is in stap goed maar in draf af en toe nog onregelmatig. T been is niet meer dik maar ze heeft er gewoon een flinke tik tegenaan gehad en is dus nog erg stijf..

Veel plezier Mando! Heerlijk vooruitzicht!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:50

Leuk Mando lekker de Veluwe op.
Leoni: ik vind t nog meevallen ik wou dat stan zo slank was op de 2e foto hahaha. Die is nog ietsjes dikker al was hij vroeger nog dikker...

Mayflower: in 3 jaar tijd 10 zadels.,.. Ik vond dat ik al veel zadels had. Ik ga nu voor me 5e zadel in bijna 11 jaar tijd. Ik ga ook voor de kent en masters.

Ik ga na m'n vakantie een zadel uitzoeken

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:10

Tien zadels is wel veel op zon korte tijd inderdaad.. ik heb meerdere in mn zadelkamer liggen, wissel vaker van paard dan van zadel geloof ik :+ die jonge paarden veranderen ook zoveel telkens!

Ik heb vandaag Lizah ook maar eens meegepakt te longeren. Word wel hoog tijd als ik haar op tijd klaar wil hebben voor de keuring :D

Dit vond ze ervan: :+

Afbeelding

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 14:48

Vandaag weer wedstrijd gehad hoe ging t bij de rest!

Stan liep voor mij gevoel super! Zelf nagefelijk in achterwaarts, wijken ging ook beter dan woensdag.

Helaas dacht de jury er anders over. 176 en 171,5. Terwijl t vandaag vele malen beter ging dan woensdag.

Maar me gevoel is belangrijker dan me punten dus mag niet klagen het ging super!!

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 17:01

plutolover schreef:

Stan liep voor mij gevoel super! Zelf nagefelijk in achterwaarts, wijken ging ook beter dan woensdag.

Helaas dacht de jury er anders over. 176 en 171,5. Terwijl t vandaag vele malen beter ging dan woensdag.

Maar me gevoel is belangrijker dan me punten dus mag niet klagen het ging super!!

Toevallig heb ik je zien rijden! Nooit bij stil gestaan zat heerlijk vanaf het terras te staren naar de rare balken bak die ze hadden bedacht!
Gevoel is inderdaad belangrijk! Ik weet natuurlijk niet hoe hij normaal loopt en het was de eerste keer dat ik je zag rijden, maar ik denk dat je voor de echte winstpunten nog meer nageeflijkheid eruit moet rijden? Ik had het idee dat hij er een klein beetje tegenaan hing, net wel net niet snapje? Vanaf toeschouwer dan;)

Zelf ook gestart vanochtend! Vond het opzich wel lekker gaan maar had betere proeven gelopen! Maar de punten! Wauw!! Hij 1x 2e met 220 en 1x 1e met 234 punten! Laatste 3 punten zijn ook binnen dus nu verder trainen voor het Z2 en weer door!

Super gelachen met kiddokids en tamara! Geweldig!! En tamara 1x 1e en 1x 2e zoals afgesproken

Helaas daarna nog even langs een vriendin op de vereniging... en toen ik Z1 was de sloot ontkomen... vandaag dachten ze daar anders over.. dan maar de sloot bij de Z2
Ik was erg blij met een heerlijke douche en de stank eruit!

Heerlijk dagje zo!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 17:09

Miiess18 schreef:
plutolover schreef:

Toevallig heb ik je zien rijden! Nooit bij stil gestaan zat heerlijk vanaf het terras te staren naar de rare balken bak die ze hadden bedacht!
Gevoel is inderdaad belangrijk! Ik weet natuurlijk niet hoe hij normaal loopt en het was de eerste keer dat ik je zag rijden, maar ik denk dat je voor de echte winstpunten nog meer nageeflijkheid eruit moet rijden? Ik had het idee dat hij er een klein beetje tegenaan hing, net wel net niet snapje? Vanaf toeschouwer dan;)

Zelf ook gestart vanochtend! Vond het opzich wel lekker gaan maar had betere proeven gelopen! Maar de punten! Wauw!! Hij 1x 2e met 220 en 1x 1e met 234 punten! Laatste 3 punten zijn ook binnen dus nu verder trainen voor het Z2 en weer door!

Super gelachen met kiddokids en tamara! Geweldig!! En tamara 1x 1e en 1x 2e zoals afgesproken

Helaas daarna nog even langs een vriendin op de vereniging... en toen ik Z1 was de sloot ontkomen... vandaag dachten ze daar anders over.. dan maar de sloot bij de Z2
Ik was erg blij met een heerlijke douche en de stank eruit!

Heerlijk dagje zo!

Klopt kwa nageefelijkheid hangt er soms bij hem om, dit komt door mijn eigen spanning omdat hij nogal sterk wordt/valt op de voorhand tijdens de proeven. Ook is hij van zich zelf geen hele voorwaartse pony.

Maar hij deed t al vele malen beter dan hoe hij normaal loopt. Thuis gaaf uiteraard beter.

Bedankt voor je tip. Ik train rustig verder. En ga door tot ik de M1 behaald heb. Daarna kijk ik verder we zijn nog lang niet uitgeleerd. Me droom is ooit de Z te halen. Maar lukt dit niet. Dan niet miss bij t volgende paard. Ook al is Stanley alweer 18.,

Ik laat me in ieder geval niet tegen houden.

En gefeliciteerd met je punten! Super gedaan!

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 17:57

@Miiess18 sjonge wat een punten man! Gefeliciteerd!

Wij vandaag ook wedstrijd gehad, punk was wat onder de indruk van het drukkende weer. 1e proef lekker safe gereden 2e proef hadden we helaas nogal wat communicatie fouten :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 18:06

Wij hobbelen op de veluwe rond.... vervelend joh. _O-

Afbeelding