Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:48

Nou, dat is een hele vooruitgang.. :j

Dat is mooi op tijd om te starten! Vind ik ergens ook wel lekker hoor, zo vroeg!
Dan heb je nog wat aan je zondag..
Maar nu kan ik lekker op t gemakje wassen en vlechten enzo..

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:59

Ja vind de ochtend ook wel fijn om de starten, enige nadeel voor haar was dat ze ook nog ruim een half uur met de trailer moet rijden erheen. Maar inderdaad de rest van je zondag ben je wel gewoon klaar.

Heb me inmiddels omgekleed om richting Storm te gaan. Heb totaal geen zin, maar goed hoort erbij haha.

Veel succes vanmiddag!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 11:01

Bedankt :) Veel plezier bij Storm.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:03

succes vanmiddag Conchita

Mij hebben ze ook eindelijk te pakken gehad, net nu bijna iedereen in mijn omgeving weer fit is wordt ik ziek -O-

Net al wankelig de stallen gemest. Nu even bijkomen en dan toch even een rondje maken met mijn peerdie en de
tweejarige aan de hand mee.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:43

Succes vanmiddag met de wedstrijd!

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:02

hoi hoi!!
veel plezier allemaal bij de paardjes vanaag! mijn pupje krijgt vandaag lekker vrij, dus die staat lekker op de wei!
Sita succes straks!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:13

Goh Elpatcho jij ook al?

Vanmorgen even met Storm gaan rijden. Irriteerde me al snel mateloos aan het rijden met joppers en chaps en Storm had er ook niet veel zin in. Had zelf ook al totaal geen zin dus ben er snel mee opgehouden in de bak en ben met een stalgenootje gezellig een staprondje buiten gaan doen. Dat ging een stuk fijner haha. Was al een aantal weekjes geleden, maar Storm was gewoon net zo braaf als altijd buiten. Dat blijft ie toch echt het leukste vinden. Daarna nog even blijven hangen. Toen ik thuis kwam had ik het zo ontzettend koud dat ik net ruim een half uur onder de douche heb gestaan om het weer een beetje warm te krijgen. Nu lekker op de bank en hopen dat ik niet echt ziek word, want zit toch echt flink te snotteren inmiddels.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:10

Wij sluiten dit succesvolle (wedstrijd)jaar heel mooi af!
Heb vandaag 2x 186 punten gereden :D :D ... Tijd voor het L2 dus! Aanstaande zondag gaat dat gebeuren!

Dikke :(:) voor de zieken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:11

Netjes!

Mijn startlijst staat erop :):) kwart over 11 en half 12 ong mogen we zondag!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:30

Ik heb Iris vandaag even los gelaten in de bak. Heb 2 filmpjes gemaakt, ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden. Als het uploaden klaar is zet ik ze hier wel neer.

En 2 foto's van het uitstappen alvast.
Afbeelding

Afbeelding
Best een strak lijfje toch? ;)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:30

Wat leuk ik heb zondag ook wedstrijd.

Kür ging goed gister, zal straks even foto's uploaden van Nikita de eenhoorn.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:38

Het eerste filmpje.
Afbeelding

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:41

Netjes gedaan Sita! Op naar het L2!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:47

Nette punten Sita, op naar het L2.

Leuk filmpje Klasien, ze had er duidelijk zin in.

Yvank en Dapnik zondag op wedstrijd.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:47

Halloo allemaal! Tijd voor een bijleespost :P heb me al eventjes niet meer laten zien/horen..

Belabberde huisartsenpost en veel zieke mensen, dont like :(

Paulusjuh en Yvank: leuke foto's! :D

Een aantal meiden die meedoen aan de clinic, succes! Of was dat toevallig vandaag :P ?

Wiek3: wat rot -O- .. maar zoals ik lees was de kwaliteit van leven ook niet meer optimaal.. Sterkte!

Ahhhhhh <3 <3 <3 *smelt*, die katjes zijn echt té lief!!!
Die vlieg foto is echt geweldig!! :D en die handdoek :') , zie net dat ze de kerstboom hebben omgegooid }>

Mando: gebuurt in Rotterdam, hihi das ook vlakbij mij :j beertjes..hmmm!!! Lekker eten daar he.
en wat een mooie trailer!

Paulusjuh, Klasien en Madeira: jeetje das niet best zeg, voelen jullie je al wat beter?

Dat zadel is idd te smal van voren (was bij mij ook het probleem ;) ) , grotere boom is denk ik de beste optie, want vaak krijg je met uithalen niet het gewenste effect..
Sinds ik een ander zadel heb, loopt Arlie echt heeeel fijn. Kan mijn verzorgster beamen ;)

Yvank: lekker geshopt! Altijd leuk

Lisette: fijn dat alles goed is gegaan zo alleen. en wat netjes dat ze zijn vragen of jullie last krijgen met carbid schieten.
Fijn dat je haar nog zo dichtbij hebt! Springfotoos zien er leuk uit!

Sita: lekker daagje op stal gehad, hahah grappig dattie zo ging sjouwen van het vuurwerk!
Gefeliciteerd met je punten!

Klasien: fijn dat je nieuwe cavia beter in de groep ligt en je pads binnen, hehe..

Faringo: leuke springfotoos, ben zelf ook helemaal geen springheld :')
Wat gaaf als die vakantie door zou kunnen gaan! Nette rijfotoos hoor!

Paulusjuh: Hypodrama, is inderdaad 9 van 10 keer echt een drama idd :')

Bandages, rijd ik zelf ook noooooit mee.. maar heb denk ik wel 5 paar :+

Zooo, dat was mijn bijlees actie.

Pfff hier ook heel druk gehad. Donderdag toch maar bij een andere stalling wezen kijken, ligt een paar honderd meter verder dan waar ik nu sta.. En bij het zien, was ik al om.
Supermooie droge buitenbak met goede bodem en snippers en Arlie zou dan een containerbox met uitloop krijgen. Ook kunnen de paarden hier in de winter in groepjes in paddocks.. Veel meer buiten en meer sociaal contact.. Dit komt zijn blessure ook ten goede.. En toen besloten om zaterdag (gisteren) al over te gaan. :o
Poonie heeft het helemaal naar z'n zin...lekker wandelen op zijn uitloop, en vriendjes met wie hij nu dus ook kan kroelen en verder kan hij lekker doen waar hij zinin heeft..

Morgen moeten we al terug naar de kliniek, om 14.00.. duimen jullie mee voor goed nieuws?

Oja, gisteren ook nog met verzorgster Claudia gaan shoppen voor een nieuw halster, hooinet, nieuwe poetskist etc.. :D

En vandaag, heel dom, samen naar stal gefietst! Inclusief die nieuwe spullen _O- en een vreselijk harde wind :') , onder het mom dat we aan onze conditie wilden werken 8)7

Ik dacht dat we nooit meer thuis zouden komen %)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:03

Wow respect voor je bijleespost zeg!!

Snelle beslissing genomen dus m.b.t. het verhuizen. Als je gevoel gelijk al goed is en het voor Arlie zijn blessure beter is heb je groot gelijk ook. Hij voelde zich al lekker thuis dus. Das toch het belangrijkst.
Ook nog even wat nieuwe dingetjes gescoord. Haha wat een stunt zeg op de fiets naar stal. Het waaide inderdaad behoorlijk stevig. Storm had met het rondje buiten ook echt een coup windhoos. Maar je bent weer thuis. Je moet natuurlijk wat over hebben voor een goede conditie ;-)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:21

Ik duim voor je voor morgen hoor.

Netjes Siet

Ik ben vandaag vreemd gegaan..... ben ff bij mijn oud stalgenootjes geweest en heb heerlijk op Keetje door het bos gesjokt op de bbp

Afbeelding

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:48

Nog een filmpje van Iris. Tussendoor is er vooral zand te zien, maar ze komt terug hoor ;)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:52

Duim duim duim voor Arlie!
Bij jou kom Zorro's Zadelservice toch?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:53

Ik duim ook voor Arlie!! Was ik helemaal vergeten te zeggen.

Zorro's zadelservice ken ik helemaal niet. Zit ie ook hier in de regio?

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:03

Volgens mij komt ze niet helemaal uit deze regio, maar ze heeft veel ervaring met koudbloedjes! :D
Ze werkt zelf veel met Torrowgood, maar die vond ik niet lekker zitten en uiteindelijk is het een KN Allegro II
geworden..kost wel ff wat, maar die lag als een van de weinigen goed, aangezien meneer maat XXL heeft van boommaat :+

Ze heeft een super service, vind ik.. :D

http://www.zorzas.nl/

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:05

Altijd handig om te weten, want mijn zadel moet nodig een chack. Heb bij Storm echt enorm veel witte haren ontdekt sinds ie is geschoren. Had ie daarvoor nooit. Fysio heeft zijn rug al gecheckt en die is prima in orde dus vermoed dat het schuurplekken zijn en geen drukplekken. Zal komen omdat hij zoveel is afgevallen want mijn zadel is afgelopen maart nog nagekeken.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:07

en ja, de keuze was heel snel gemaakt.
De binnenboxen waren allemaal vol, en er was dus alleen nog plaats voor hem in uitloop. Maar ik vind dát juist veel lekkerder voor hem!
Gewoon lekker buiten, goede bak, vriendjes, van het voorjaar weer de wei op en nu mogelijkheid om dagdelen in de paddocks te mogen met vriendjes..

Ik mis mn oude stalgenootjes wel..maar ik moet toch het beste kiezen voor hem! En dat heb ik dus maar snel gedaan, mochten we morgen goed nieuws krijgen kunnen we dus gelijk met hem in een goede bodem gaan stappen/draven.. en op mijn oude stal hadden we een veel zwaardere bak..

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:14

Ik hoop dat het positief is morgen!

Wij gaan overmorgen verhuizen, vanmiddag kast gebracht en stal uitgekozen, ze heeft weer een mooie hoekstal. Ga ook iedereen missen, sta hier al ruim 5,5 jaar en reed daarvoor op de manege ponies. Maar ze komen hier ook erg aardig over dus zal wel goedkomen.

Gister kür op muziek gereden, op Harry Potter muziek, dat moest echt een keer aangezien ik toch een beetje een HP nerd ben. :Y) Ging goed! Ze is ook zo braaf; muziek, applaus en een eenhorn ding op je hoofd ze doet het allemaal. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:16

Wat leuk Daphne, ik wil ook wel eens een kur rijden.. :j
Succes met de verhuizing!