Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

horsii schreef:ZOu ik meer info willen over de soulmate nutrution?
farahtjuh schreef:kuil ben ik geen voorstander van, maar dat is ieder zijn eigen keuze.
farahtjuh schreef:wanneer farah op merrie brok zou komen krijgt ze niet veel hoor want als ze nog loopt ( dressuurmatig) krijgt ze nu ook alleen wanneer ze echt zwaar werk heeft verricht haar eten
horsii schreef:Peeps hoest heel erg van hooi, dus staat al haar hele leven op kuil:)

joopiexx schreef:Whieee morgen ga ik op vakantie!
Jolanda, is dat supplement voor donna een aanvulling op het dagelijkse voer?
Ik ben op zoek naar iets voor Wenner dat hem in de winter helpt minder stram te worden. En om er zomaar poeders in te mikken vind ik zo wat. Ik heb nu NAF compleet supplement voor paarden die niet volledig in het voer staan en appelazijn voor het afdrijven van vocht ivm het snel krijgen van stalbenen.
Citaat:De samenstelling van SOUL-MATE NUTRITION® 2G heeft het u gemakkelijk gemaakt, alle vitaminen, mineralen, aminozuren (ook in de L-vorm voor meteen een goede en snelle opname in het bloed) koolhydraten, kruiden enzymen en sporenelementen die het paard dagelijks nodig heeft zijn in de juiste verhouding en onderling samenwerkend bij elkaar gevoegd in èèn product om het paard in topconditie te brengen en te houden.
SOUL-MATE NUTRITION® 2G werkt speciaal om het verzuren tegen te gaan, sneller herstel na ziekte en inspanning, minder spierpijn, weerstand verhogend, meer spiermassa, voor een goede spijsvertering en stofwisseling, snelle vachtwisseling en betere hoornkwaliteit. De glucosamine, chondroitine, m.s.m en vitamine C ondersteunen de natuurlijke processen bij de vorming van kraakbeen, het in conditie houden van de spieren, pezen en gewrichten. Stimuleert de aanmaak van gewrichtsvloeistof, ontstekingsremmend, bevordert de activiteit van de rode bloedlichaampjes en de zuurstofbalans. De L-aminozuren zorgen voor alle fysiologische processen die te maken hebben met herstel, energie, spier en krachttoename
SOUL-MATE NUTRITION® 2G is een natuurproduct en bevat GEEN anabole of androgene steroïden. Het is absoluut onschadelijk en geeft ook geen aanleiding tot gewenning en is samengesteld uit hoogwaardige ingrediënten van levensmiddelen kwaliteit.
Ingrediënten SOUL-MATE NUTRITION® 2G: Maltodextrine, Collageenhydrolisaat, Vruchtensuiker, Maisstroop, Methylsulfonylmethane(m.s.m =zwavel), Spirulina, Plantaardige eiwitten, Kruiden, Elektrolyten, Taurine, L-Aminozuren, Glucosamine Sulfaat, Chondroitine Sulfaat, Appelaroma, Vezels, Ascorbinezuur, Citroenzuur, Vitamine A, Biotine, Betacaroteen, Vitamine E, VitamineB1, VitamineB2, VitamineB6, VitamineB12, VitamineC, VitamineD, VitamineK, Pantotheenzuur, Niacine, Foliumzuur, Choline, Inositol, Ijzer Selenium, Mangaan, Zink, Calcium-Lactaat, Chloride, Fosfor, Jodium, Chroom, Kalium, Koper, Natrium, Molybdeen, Magnesium, Germanium, L-Carnitine, L-Alanine, L-Arginine, L-Asparaginezuur, L-Cysteine, Glycine, L-Glutamine, L-Glutaminezuur, L-Histidine, L-Isoleusine, L-Leusine, L-Lysine, L-Methionine, L-Ornithine, L-Proline, L-Phenylalanine, L-Serine, L-Valine, L-Threonine, L-Tyrosine, L-Tryptophaan.

kitzbi schreef:Kitzbi staat op s,morgens en s,avonds op een halve kilo brok en 2x hooi en dan gewoon wei of bak ligt aan het weer...
Maar ik zou met peeps wel in beweging blijven want anders kan ze het nog wel eens heel zwaar krijgen...

Het gaat langzaam en zal nog wat jaartjes duren, maar er is dan ook ongeloofelijk veel gebeurd, maar daar denk ik liever niet te veel over na, doet namelijk heel veel pijn. Ik heb me nu echt op mijn honden en paarden gestort en heb dus ook niet veel tijd meer om erover na te denken