Gelukkig hebben wij op stal geen zomereczeem paarden.. We hadden er wel een die het scheen te hebben, maar die had nergens last van!
Van Nib worden dit jaar zo'n 10 veulentjes geboren. Helaas 0 bij ons op stal aangezien alle merrie's waren verkocht. Maar vriendin van mij krijgt ook een kleine Nib, ben erg benieuwd!
Ik vind herfst altijd mooi met die kleuren! Kun je zulke mooie foto's in maken! (: Maar winter vind ik opzich niet zo erg, als het maar een week is ofzo. Want met sneeuw is ook heel mooi voor foto's! Maarja.. lente en zomer zijn lekker warm (:
Nou.. Ik was naar 9 jaar manege het helemaal zat. Werden alleen maar beginners bij ons in de groep gezet en kon met me ogen dicht alles doen. Toen had ik een advertentie neergezet voor een bijrijd/verzorgpaard. Nou toen reageerde zo iemand die was net verhuisd vanuit Rotterdam. En die was met 10 paarden alleen, die kon wel wat hulp gebruiken! Toen stond Nib er nog niet, hij stond nog in Rotterdam. Nou ik bleek dus op een showstal terecht gekomen! Alle 'lompe' Haflingers bleken kruizingen met Arabier te zijn en enorme scheurijzers en geweldige paarden te zijn. Hallooo liefde voor Haflingers! Toen kwam Nib samen met Chip en een andere hengst uit Rotterdam met de trailer aan. En wat een groot hoofd had hij! Maar wat een lekkerpaard! Enorme manen, staart en gewoon een lekker paard. Maar er reed iemand anders op hem.. En ik dacht ook eigenlijk niet dat ik er ooit op kwam, want het was voor mij gewoon Totilas. Marja toen om sommige redenen ging de rijder van Nib weg. En toen stond Nib zonder ruiter.. Toen vroeg zijn eigenaresse van anders ga jij er een keer op! En ik dacht echt van UNK! Want bij die vorige deed hij altijd heel raar? Maarja toch leek het me heel gaaf.. En ik ging erop.. Nou wat een geweldig paard! Hij was heel voorzichtig en vond het wel leuk met mij! En sinds toen zijn we 1,5 jaar verder! En inmiddels hebben we echt een soort band opgebouwd. Want hij bescherm me tegen andere paarden en mensen, en als hij iets eng vind kan hij echt achter mij gaan staan van: HAAL HET WEG! En elke dag ben ik weer blijer met hem (: Dat was het verhaal van Lisa en Nibbit!
Mijn vorige verzorgpaardje had heel erg zomerexceem. We hebben echt alles geprobeert, maar alle dekens scheurde hij in 20 stukken en al die zalfjes werkten ook niet echt.. We waren altijd blij als het weer kouder werd dan
thnx amanda, en dat voor een merrie die al 1,5 niet meer in training staat en geen spier meer heeft. Baal wel een beetje, met de grote lens is het moeilijk fotograveren hoor. Boel foto's mis ik net stukje Donna, hahaha
nou dan zal ik daar van de week is voor gaan zitten.. Account heb ik al dus dan moet t lukken!
als je dan rechtsboven op je naam gaat met je muis, kies je mijn video's, dan in het scherm links nieuw ->video uploaden. dan je filmpje zoeken en klaar
Filmpje doet het hier ook niet Jolanda.. Wel super mooie foto's zeg!!
Nou ik vind nog niet dat ik zelf een hengst kan houden, heb er liever nog hulp bij. En ik ben nog niet verantwoordelijk genoeg vind ik. Want je hebt wel met een paard te maken dat als de situatie tegen zit, schade kan aanrichten..
Bij ons is eindelijk even gestopt met sneeuwen. Maar morgen als ik wakker word mogen we wel ingesneeuwt zitten. Sneeuwvrij ^^