hier een leuk filmpje van elviera
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kun je zulke mooie foto's in maken! (: Maar winter vind ik opzich niet zo erg, als het maar een week is ofzo. Want met sneeuw is ook heel mooi voor foto's! Maarja.. lente en zomer zijn lekker warm (: 

Toen stond Nib er nog niet, hij stond nog in Rotterdam. Nou ik bleek dus op een showstal terecht gekomen! Alle 'lompe' Haflingers bleken kruizingen met Arabier te zijn en enorme scheurijzers en geweldige paarden te zijn. Hallooo liefde voor Haflingers! Toen kwam Nib samen met Chip en een andere hengst uit Rotterdam met de trailer aan. En wat een groot hoofd had hij! 
En inmiddels hebben we echt een soort band opgebouwd. Want hij bescherm me tegen andere paarden en mensen, en als hij iets eng vind kan hij echt achter mij gaan staan van: HAAL HET WEG! En elke dag ben ik weer blijer met hem (: Dat was het verhaal van Lisa en Nibbit!

joopiexx schreef:nou dan zal ik daar van de week is voor gaan zitten.. Account heb ik al dus dan moet t lukken!

Is ze gechipt ofzo vanwege die kale plek?
Wel leuk!!!!

.