[HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: [HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:25

dlientjuh schreef:
ja hoop niet dat hij grijs word Nagelbijten / Gniffelen
dat was zonde van een haf hier op bokt

hahahaha jah man dat hoop ik ook nie, denk het nie eigenlijk

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:28

Babsie_Flash schreef:
Monica_86 schreef:
Heb gister en vandaag ook weer heel wat meegemaakt! zal zo ff vertellen eerst ff de rest van de pagina's lezen

Vertel vertel vertel! niet eerst bijlezen!!

Okay zaterdag......
Ik wilde ff tussen het oppassen door met Amber in de bak lopen, normaalgesproken loop ik alleen in het voorste gedeelte van de bak (omdat het dan donker is en achterste deel is dan nogal donker). Nu wilde ik door de hele bak lopen, ik weet dat Amber zich dan opfokt omdat ie dan heel dicht bij het gras komt en hij daar dus al tijdje niet meer geweest was. Ik had dus gelijk al tegen pa gezegd of hij ff mee wilde gaan. Ik liep naar achteren, supergoed en braaf. Loop de bocht om, Amber draaid zn hoofd om en kon em gewoon niet meer houden! Hij was zo gigantisch sterk Bloos! Maja toch weer met zn hoofd omhoog gekregen en weer meegekregen. Had knalrooie handen van het vasthouden. Dus zegt pa "laat mij maar ff". Pa loopt erheen en exact hetzelfde, maar pa is nogal sterker dan ik dus die trok gelijk terug en probeerde ervoor te zorgen dat Amber zn hoofd niet kon wegdraaien. Dit lukte niet dus pa werd wat geirriteerd en gaf em een tik met halstertouw. Amber werd zo pissed dat ie gewoon ervandoor ging Verward Pa hield vast, maar Amber zette door en was zo chago dat ie gewoon doorliep! Trok zo pa omver en daar lag pa, languit de bak! Met Amber nog vast, dat wel, Amber stopte gelijk, dat was wel een voordeel. Dan issie toch goudeerlijk, als er iets gebeurd dan stopt ie gelijk en komt ie naar je toe, mja hij moest ons toch eerst ff uitproberen. Pa weer omhoog, hij had nergens last van overigens gelukkig en het was klaar! Amber bromde een paar keer, hoofd was niet meer hoog en hij liep netjes mee... Pa een aantal rondjes met em gelopen, toen ik weer en hij deed het super!

Vandaag gingen we uit eten met de buren... In duitsland.
Gingen we terug naar huis, ik moest rijden want pa had gedronken. Rijden we nog in Duitsland op een lange rechte weg... Ik voorop daarachter de buren. Komt er een tegenligger aan die opeens heel dicht aan mijn kant van de weg kwam, dus ik had zoiets WTF Verward De berm was supernat natuurlijk dus kon niet met 90 km ff in de berm gaan, die auto op volle snelheid achter onze auto langs, voor die van de buren zo de sloot in Verward Ging gewoon vlak achter onze en vlak voor de auto van de buren langs, buren vol in de remmen! Gvd kreeg de schrik van me leven, afgeremd auto aan de kant en gaan kijken, hij klom zelf al uit de auto. Zegt pa hoe het nou kwam, nou hij in het duits dat ie geen idee had wat er gebeurde. Lekker dan!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:34

jeetje moon klinkt allemaal nie lekker nee
maar een vriend van me had dat vorige week ook die reed omdat de auto zo beslagen was zo de verkeerde weghelft op

verder niks ernstigs met die man zelf?

gelukkig ist voor jullie goed afgelope

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:35

heb je trouwens geleze van me aanbod van gistere? Haha!

Monica_86

suusiejj schreef:
jeetje moon klinkt allemaal nie lekker nee
maar een vriend van me had dat vorige week ook die reed omdat de auto zo beslagen was zo de verkeerde weghelft op

verder niks ernstigs met die man zelf?

gelukkig ist voor jullie goed afgelope

Nee niks aan de hand

Monica_86

suusiejj schreef:

nee ben nog aant bijlezen, zal ut zo wel lezen Knipoog

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:39

Dat is niet leuk Moon! Is wel even schrikken! Je pa languit en dan die auto... zit weer even tegen... Ach gut

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:40

Monica_86 schreef:
suusiejj schreef:

nee ben nog aant bijlezen, zal ut zo wel lezen Knipoog

help je wel ff heb het net aan danielle uitgelegd haha kan zo kopieren de rest vind je wel en dat stuk waar dit wat ik zo kopieer ook staatr staat ook nog wat anders iemand die over de haflinger weer eens moest zeiken Boos!

aanbod:
Sandra die me lest geeft, stond laatst op stal met zo'n dikkige man te praten enzo, en die man zag ik gisteren ook tijdens het ruiterbal, ik vroeg of hij wist of sandra er nog was.. nou die was er niet, toen wou ie weten wat ik in de paardensport gedaan heb ik mn verhaal beetje doen en wrom ik nu een haflinger heb door mn ongeluk bla bla bla

zegt ie jeetje dat je 4jaar terug hier in expo mee mocht rijden met de grote ruiters en je dan zo'n ongeluk krijgt dat je droom zo uit de wind word geslagen.. ik zo tja tis nie anders helaas

zegt ie jammer dat je springen zo geweldig vond/vind

ik zo hoezo jammer Verward
zegt ie ik heb nog een 4 jarig dressuurpaard staan waar ik niks mee doe wat overgens jammer is..

ik zo heb ik geen geld voor want anders had ik me toen wel een springer kunnen kopen

Waarop hij zei hoo je hoeft hem ook niet te kopen maar rijden en miskien op concours uitbrengen als je dat wil?

dus hij komt binnenkort een keer op stal na me kijken. en heb morgen les van sandra dus dan ga ik ff vragen over hoe die man is want zij kennen elkaar al 25 jaar, dus ze weet wel of hij het echt meende of hij gewoon wat zei enzo

ben benieuwt, hoop dat pa mee werkt maar hij begon vanmiddag al dat hij niet heen en weer wilde rijden (Van asra ook nog es na een ander paard) dus ik hoop dat die man hem of bij ons wil zetten, of dat as bij die man kan staan, of dat ik voor kerst autorijbewijs krijg dak zelf kan

Hoop vurig dat ik dit aanbod tenminste WEL een keer kan aanpakken zonder dat moeilijke gedoe altijd

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:42

Babsie_Flash schreef:
Dat is niet leuk Moon! Is wel even schrikken! Je pa languit en dan die auto... zit weer even tegen... Ach gut

Ach jah, nja pa kan er nu wel om lachen dat ie languit ging!

Amber wordt zo mak doordat wandelen heh, maar af en toe moet ie uitproberen! het is gewoon zo'n boef! en daar moet ie doorheen, dan is het goed

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:43

ZOOOOOoooooo Suus!!! dat zou echt supergaaf zijn!!!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:47

Monica_86 schreef:
ZOOOOOoooooo Suus!!! dat zou echt supergaaf zijn!!!

ja he Haha! hoop echt dat pa me niet weer dwarszit maar zijn "waarschuwende" stem heeft ie al uitgesproken toen ik hem dit melde hij kan nooit eens blij zijn Verdrietig

toen ook al mocht ik er 2 bijrijden in beckum met een "missie" omdat zij er niet verder mee kwam of ik dat wou proberen

en zelfs daar deed ie moeilijk over met zn eeuwige zin :"ik ga niet van asra door na een ander paard". terwijl die 2 ook in beckum stonden en beckum is zo groot niet Verward

dus hoop gewoon op die 3 optie's die ik net gaf dan maar geen springer dat komt miskien nog wel, miskien kank zelfs voor die man werke

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:49

Jah inderdaad zou mooi zijn als je voor die kerl kan werken, betaald worden door paard te rijden Tong uitsteken en ermee bezig te zijn! Super toch!!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:51

Monica_86 schreef:
Jah inderdaad zou mooi zijn als je voor die kerl kan werken, betaald worden door paard te rijden Tong uitsteken en ermee bezig te zijn! Super toch!!

jah want vick zei ook al als je dadelijk stage loopt moei wel beetje stal hebbe waar je ook mag rijden..

nu blijkt trouwens oowk dat we via de kapstok helemaal geen AOC papier krijgen wat wendy in de eerste instantie wel zei Verward

wel kunne wij van onze stage onze baan maken (ligt natuulk aan hoe we het doen) en we kunne doorstromen naar het AOC paardenhouderij (kom net van die aoc af hahaha mja)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:53

mja hoop gewoon dak met die kerl dezelfde regeling kan treffen als met Felma dr eigenaar destijds , die zette as gewoon bij Johan en verder bemoeide hij zich er niet mee, hij betaalde de stalling en verder niet hoorde zowat niks van hem

Zal wel leuk zijn als deze man wel vaker komt kijken natuurlijk maar denk dat ie dat geheid doet, die eigenaar van Felma was gewoon een egoist zoals je wel weet Lachen

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:55

Jah inderdaad, nou zou echt super zijn joh! Lekker met je hobby bezig te zijn en betaald worden Knipoog Hopen dat je pa dat ook inziet

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:56

Monica_86 schreef:
Jah inderdaad, nou zou echt super zijn joh! Lekker met je hobby bezig te zijn en betaald worden Knipoog Hopen dat je pa dat ook inziet

jah ga daar zeker over hebben, maar eerst met die man zelf(niet direct natuurlijk) want dadelijk, mag ik er helemaal nie werke/stage lopen en dan zie ik pa er ook nog wel voor aan dattie zegt nou suus dan kun je er beter mee stoppen

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:57

Jah precies, ff rustig kijken van het hoe en wat Knipoog
Heb die kerl een bedrijf dan ofzo in de paarden?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 02:01

Monica_86 schreef:
Jah precies, ff rustig kijken van het hoe en wat Knipoog
Heb die kerl een bedrijf dan ofzo in de paarden?

jah ik vroeg of hij ook paarden had en hij zei ik doe in dressuur paarden, toen zei ik jah das ook mooi, want dat is de basis van springen.. gaf ie me gelijk in, maar of hij echt een bedrijf heeft weet ik niet? denk geen handel anders had ie wel gezegd ik heb nog WAT paarden staan denk ik,

de meeste handelaren hebben een andere manier van praten,
miskien heeft ie wel 3 paarden waarvan ze alle 3 in de sporten moeten of al lopen ik heb geen idee ga er morgen met sandra over hebben Lachen

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 02:03

Jah ben benieuwd Knipoog Super joh Haha!
Hopen dat het allemaal geregeld kan worden!!
Peuk???

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 02:04

Monica_86 schreef:
Jah ben benieuwd Knipoog Super joh Haha!
Hopen dat het allemaal geregeld kan worden!!
Peuk???

jah steek um net aan Haha! jah ik hoop ook dat het geregeld kan Lachen Lachen Lachen Lachen
maar dan moeten jullie wel een keer kome ALS ik op concour ga met dat dier Lachen

en met as zijn jullie het helemaal verplicht Tong uitsteken

heb je de foto's van gisterenavond al gezien met verhaaltje? of ben je daar nog nie Tong uitsteken

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 02:07

Jah beloof geloofk al een jaar dak een keer kom kijken Bloos
Jahjah de foto's hek gezien Knipoog

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 02:11

waars babs gebleven dan Verward

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 02:13

suus babs Bloos!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 02:16

sorry heb pa mn hele uitleg rondom concours en dressuurpaard gegeven
hij stemt er geloof ik mee in dat het miskien weleens me stage bedrijf kan worden en daarna zelfs mn werk en daarnaast AOC waarin we kunnen doorstromen van deze opleiding, met asra ga ik gewoon lekker springen en als hem dat niet goed afgaat rij ik hem ook hoger op int dressuuur..

pa ging daar wel in mee, dus misschien heeeel misschien zit er wel weer een klein lichtpuntje ergens dat ik het concours net als 6 jaar terug weer inga, alleen dan dressuuurmatig Lachen

eerst morgen met Sandra in overleg , hopen dat die man niet zomaar wat zegt als die bier op heeft

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 02:17

TjelleBieb schreef:
Heb gister bijna gevochten met een meisje op school. Rolleyes

Ik liep van de trap af, en zij moest en zou mij omver duwen, dus ik zeg 'Doe eens ff normaal man!' zegt ze niets, dus ik loop naar buiten, komt ze met 3 vriendinnen naar me toe 'Wat kom je stoer doen? en waar haal je het lef vandaan om zo'n grote bek op te zetten? Boos! '

Dus ik werd al kei pissed, en stond op en gaf 'r een duw naar achtere waarnaar die 3 vriendinnen weer een stap naar voren deden, toen ging ik maar even raar zwaaien met me armen en liepen ze maar weg. Schijnheilig

Pak ze Tjel!! Boos!

knabbelgirl schreef:
ze is recht achter een ander paard tegen elkaar aan gaan trappen, nu loopt ze aan het ene been kreupel en aan het andere been een wond

poedersuiker meissie Ach gut

suusiejj schreef:

OMG ROFL

Hilde_q schreef:
nou ik kwam aan en ik riep der en ze kwam aangedraafd Clown 1e keer dat ze dat heeft gedaan ! Lachen

Ze heeft je gemist meis! Lovers
Hil ik vind 2e hoofdstel erg leuk, maar heb geen geld dus kan em niet betalen helaas!

Zoooo esmee mooi horloge!!

Jas ontzettend veel sterkte met je tante!! Ach gut

kekaro schreef:
zooooooo dan....nou noem het maar mormel, als je ook nog een "leuke"foto van hem hebt lig ik onder tafel denk
vind hem hier al errrrug leuk

(omg het is maar goed dat rob hier nooit meeleest hihi)

ik ook Bloos

lotteluvah schreef:
Mijn oma was een keer aan het oppassen toen ik 8 was ofzo. Ging ze nog ff kijken terwijl ik sliep (dacht ze). Opeens boog ze zich zo over me heen ik dachte cht gadverdammee blijf van em af Huilen van het lachen. Duas ik zo keihard boeeeeeee.

Echt dat mens vloog de lucht in draaide zich om en rende keihard naar beneden ROFL

OMG viet!! ROFL

lotteluvah schreef:
Babsie_Flash schreef:
en de dekjes? of is dat er ook bij? Lijkt mij ook leuk een dekjes met borduursel erop *LOL*

Persoonlijk vind ik een dekje nog wel leuker dan een trui jullie niet? Bloos

Ja

Babsie_Flash schreef:
Ja! Haha! en de dekjes kunnen direct bij Divoza geborduurd worden terwijl je er op wacht, toch?
Kunnen we daar dekjes uitzoeken *LOL*

Jah dat kan wel, maar niet op elke dag! Anders ff bellen?
Ennn je moet dat dekje bij hun kopen Vork
Heb het nl al gehad daaro dat ze gwoon mijn dekje weigerde Verward

Babsie_Flash schreef:
The Shining komt vanavond Go jij! Go jij!

Heb ik gezien Vork

Babsie_Flash schreef:
Als we het toch tegen mensen hebben die er (nog) niet zijn..
@Moon heb je nog voor die dekjes nagevraagd? Lachen

Bloos Bloos Bloos Bloos
Door dat werken vant weekend helemaal vergeten! Ik ga morgen bellen (als ik eraan denk Bloos )

Naomi_Haffie schreef:
ik heb een site, http://www.touwhalsters.nl [ van jasia gehad Lachen ]

Daar heb ik de mijne ook vandaan, snelle service!

SmeeJ schreef:
Afbeelding
Afbeelding

en waar blijft de mijne?? Tong uitsteken Knipoog

Super die foto's van hektor en jou Kyr!

Babsie_Flash schreef:
Ik voel mij niet zo goed, dus ben een beetje stil... ik ga maar even bijlezen en antwoord geven op alle vragen die ik zo snel voorbij zag komen...

Wattan???

Superleuk joh die foto's suus!! En super voor je als het geregeld kan worden met die dressuurknol Tong uitsteken Zou echt super zijn!!

AAAAAAAAHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhh Sally :+: Wat super die foto's!! Haha! Geweldig yvank!!

Bianca ook leuke foto's Haha!

ZOoooooooooooo ben weer bij hoor!