dlientjuh schreef:ja hoop niet dat hij grijs word
dat was zonde van een haf hier op bokt
hahahaha jah man dat hoop ik ook nie, denk het nie eigenlijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dlientjuh schreef:ja hoop niet dat hij grijs word
dat was zonde van een haf hier op bokt
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:Heb gister en vandaag ook weer heel wat meegemaakt! zal zo ff vertellen eerst ff de rest van de pagina's lezen
Vertel vertel vertel! niet eerst bijlezen!!
Maja toch weer met zn hoofd omhoog gekregen en weer meegekregen. Had knalrooie handen van het vasthouden. Dus zegt pa "laat mij maar ff". Pa loopt erheen en exact hetzelfde, maar pa is nogal sterker dan ik dus die trok gelijk terug en probeerde ervoor te zorgen dat Amber zn hoofd niet kon wegdraaien. Dit lukte niet dus pa werd wat geirriteerd en gaf em een tik met halstertouw. Amber werd zo pissed dat ie gewoon ervandoor ging
Pa hield vast, maar Amber zette door en was zo chago dat ie gewoon doorliep! Trok zo pa omver en daar lag pa, languit de bak! Met Amber nog vast, dat wel, Amber stopte gelijk, dat was wel een voordeel. Dan issie toch goudeerlijk, als er iets gebeurd dan stopt ie gelijk en komt ie naar je toe, mja hij moest ons toch eerst ff uitproberen. Pa weer omhoog, hij had nergens last van overigens gelukkig en het was klaar! Amber bromde een paar keer, hoofd was niet meer hoog en hij liep netjes mee... Pa een aantal rondjes met em gelopen, toen ik weer en hij deed het super!
De berm was supernat natuurlijk dus kon niet met 90 km ff in de berm gaan, die auto op volle snelheid achter onze auto langs, voor die van de buren zo de sloot in
Ging gewoon vlak achter onze en vlak voor de auto van de buren langs, buren vol in de remmen! Gvd kreeg de schrik van me leven, afgeremd auto aan de kant en gaan kijken, hij klom zelf al uit de auto. Zegt pa hoe het nou kwam, nou hij in het duits dat ie geen idee had wat er gebeurde. Lekker dan! 

suusiejj schreef:jeetje moon klinkt allemaal nie lekker nee
maar een vriend van me had dat vorige week ook die reed omdat de auto zo beslagen was zo de verkeerde weghelft op
verder niks ernstigs met die man zelf?
gelukkig ist voor jullie goed afgelope
suusiejj schreef:heb je trouwens geleze van me aanbod van gistere?

Monica_86 schreef:suusiejj schreef:heb je trouwens geleze van me aanbod van gistere?
nee ben nog aant bijlezen, zal ut zo wel lezen

Babsie_Flash schreef:Dat is niet leuk Moon! Is wel even schrikken! Je pa languit en dan die auto... zit weer even tegen...

Monica_86 schreef:ZOOOOOoooooo Suus!!! dat zou echt supergaaf zijn!!!
hoop echt dat pa me niet weer dwarszit maar zijn "waarschuwende" stem heeft ie al uitgesproken toen ik hem dit melde hij kan nooit eens blij zijn 

en ermee bezig te zijn! Super toch!! 
Monica_86 schreef:Jah inderdaad zou mooi zijn als je voor die kerl kan werken, betaald worden door paard te rijdenen ermee bezig te zijn! Super toch!!

Hopen dat je pa dat ook inziet 
Monica_86 schreef:Jah inderdaad, nou zou echt super zijn joh! Lekker met je hobby bezig te zijn en betaald wordenHopen dat je pa dat ook inziet

Monica_86 schreef:Jah precies, ff rustig kijken van het hoe en wat
Heb die kerl een bedrijf dan ofzo in de paarden?
Super joh 

Monica_86 schreef:Jah ben benieuwdSuper joh
Hopen dat het allemaal geregeld kan worden!!
Peuk???
jah ik hoop ook dat het geregeld kan

TjelleBieb schreef:Heb gister bijna gevochten met een meisje op school.
Ik liep van de trap af, en zij moest en zou mij omver duwen, dus ik zeg 'Doe eens ff normaal man!' zegt ze niets, dus ik loop naar buiten, komt ze met 3 vriendinnen naar me toe 'Wat kom je stoer doen? en waar haal je het lef vandaan om zo'n grote bek op te zetten?'
Dus ik werd al kei pissed, en stond op en gaf 'r een duw naar achtere waarnaar die 3 vriendinnen weer een stap naar voren deden, toen ging ik maar even raar zwaaien met me armen en liepen ze maar weg.

knabbelgirl schreef:ze is recht achter een ander paard tegen elkaar aan gaan trappen, nu loopt ze aan het ene been kreupel en aan het andere been een wond
suusiejj schreef:

Hilde_q schreef:nou ik kwam aan en ik riep der en ze kwam aangedraafd1e keer dat ze dat heeft gedaan !

kekaro schreef:zooooooo dan....nou noem het maar mormel, als je ook nog een "leuke"foto van hem hebt lig ik onder tafel denk
vind hem hier al errrrug leuk
(omg het is maar goed dat rob hier nooit meeleest hihi)

lotteluvah schreef:Mijn oma was een keer aan het oppassen toen ik 8 was ofzo. Ging ze nog ff kijken terwijl ik sliep (dacht ze). Opeens boog ze zich zo over me heen ik dachte cht gadverdammee blijf van em af. Duas ik zo keihard boeeeeeee.
Echt dat mens vloog de lucht in draaide zich om en rende keihard naar beneden

lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:en de dekjes? of is dat er ook bij? Lijkt mij ook leuk een dekjes met borduursel erop
Persoonlijk vind ik een dekje nog wel leuker dan een trui jullie niet?

Babsie_Flash schreef:Ja!en de dekjes kunnen direct bij Divoza geborduurd worden terwijl je er op wacht, toch?
Kunnen we daar dekjes uitzoeken

Babsie_Flash schreef:The Shining komt vanavond

Babsie_Flash schreef:Als we het toch tegen mensen hebben die er (nog) niet zijn..
@Moon heb je nog voor die dekjes nagevraagd?
)Naomi_Haffie schreef:
SmeeJ schreef:

Babsie_Flash schreef:Ik voel mij niet zo goed, dus ben een beetje stil... ik ga maar even bijlezen en antwoord geven op alle vragen die ik zo snel voorbij zag komen...
Zou echt super zijn!!
Geweldig yvank!!