dlientjuh schreef:ja hoop niet dat hij grijs word
dat was zonde van een haf hier op bokt
hahahaha jah man dat hoop ik ook nie, denk het nie eigenlijk
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ja hoop niet dat hij grijs word
dat was zonde van een haf hier op bokt
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:Heb gister en vandaag ook weer heel wat meegemaakt! zal zo ff vertellen eerst ff de rest van de pagina's lezen
Vertel vertel vertel! niet eerst bijlezen!!
suusiejj schreef:jeetje moon klinkt allemaal nie lekker nee
maar een vriend van me had dat vorige week ook die reed omdat de auto zo beslagen was zo de verkeerde weghelft op
verder niks ernstigs met die man zelf?
gelukkig ist voor jullie goed afgelope
suusiejj schreef:heb je trouwens geleze van me aanbod van gistere?
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:heb je trouwens geleze van me aanbod van gistere?
nee ben nog aant bijlezen, zal ut zo wel lezen
Babsie_Flash schreef:Dat is niet leuk Moon! Is wel even schrikken! Je pa languit en dan die auto... zit weer even tegen...
Monica_86 schreef:ZOOOOOoooooo Suus!!! dat zou echt supergaaf zijn!!!
Monica_86 schreef:Jah inderdaad zou mooi zijn als je voor die kerl kan werken, betaald worden door paard te rijdenen ermee bezig te zijn! Super toch!!
Monica_86 schreef:Jah inderdaad, nou zou echt super zijn joh! Lekker met je hobby bezig te zijn en betaald wordenHopen dat je pa dat ook inziet
Monica_86 schreef:Jah precies, ff rustig kijken van het hoe en wat
Heb die kerl een bedrijf dan ofzo in de paarden?
Monica_86 schreef:Jah ben benieuwdSuper joh
Hopen dat het allemaal geregeld kan worden!!
Peuk???
TjelleBieb schreef:Heb gister bijna gevochten met een meisje op school.
Ik liep van de trap af, en zij moest en zou mij omver duwen, dus ik zeg 'Doe eens ff normaal man!' zegt ze niets, dus ik loop naar buiten, komt ze met 3 vriendinnen naar me toe 'Wat kom je stoer doen? en waar haal je het lef vandaan om zo'n grote bek op te zetten?'
Dus ik werd al kei pissed, en stond op en gaf 'r een duw naar achtere waarnaar die 3 vriendinnen weer een stap naar voren deden, toen ging ik maar even raar zwaaien met me armen en liepen ze maar weg.
knabbelgirl schreef:ze is recht achter een ander paard tegen elkaar aan gaan trappen, nu loopt ze aan het ene been kreupel en aan het andere been een wond
suusiejj schreef:
Hilde_q schreef:nou ik kwam aan en ik riep der en ze kwam aangedraafd1e keer dat ze dat heeft gedaan !
kekaro schreef:zooooooo dan....nou noem het maar mormel, als je ook nog een "leuke"foto van hem hebt lig ik onder tafel denk
vind hem hier al errrrug leuk
(omg het is maar goed dat rob hier nooit meeleest hihi)
lotteluvah schreef:Mijn oma was een keer aan het oppassen toen ik 8 was ofzo. Ging ze nog ff kijken terwijl ik sliep (dacht ze). Opeens boog ze zich zo over me heen ik dachte cht gadverdammee blijf van em af. Duas ik zo keihard boeeeeeee.
Echt dat mens vloog de lucht in draaide zich om en rende keihard naar beneden
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:en de dekjes? of is dat er ook bij? Lijkt mij ook leuk een dekjes met borduursel erop
Persoonlijk vind ik een dekje nog wel leuker dan een trui jullie niet?
Babsie_Flash schreef:Ja!en de dekjes kunnen direct bij Divoza geborduurd worden terwijl je er op wacht, toch?
Kunnen we daar dekjes uitzoeken
Babsie_Flash schreef:The Shining komt vanavond
Babsie_Flash schreef:Als we het toch tegen mensen hebben die er (nog) niet zijn..
@Moon heb je nog voor die dekjes nagevraagd?
Naomi_Haffie schreef:
SmeeJ schreef:
Babsie_Flash schreef:Ik voel mij niet zo goed, dus ben een beetje stil... ik ga maar even bijlezen en antwoord geven op alle vragen die ik zo snel voorbij zag komen...