Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Haa wijffies van me
xLariss schreef:dat moest er even uit.
Dr stond politie op school en mikiee is gevlucht. Rotjong.
lotteluvah schreef:
Let niet op mij
Monica_86 schreef:xLariss schreef:dat moest er even uit.
Dr stond politie op school en mikiee is gevlucht. Rotjong.
wattan???
Girlgamer schreef:Eej ik heb het zadel gekocht trouwens![]()
Moet nog even kijken, want het ligt nog niet helemaal perfect maar de boom is zeker niet te smal gelukkig!
Ik denk dat het een keer opgevuld moet worden en misschien een singelstoot erbij. Moet eigenlijk een v systeem zijn, maar die is eraf gehaald.
xLariss schreef:Annieepanniepoepsjineees!![]()
xLariss schreef:Hij deald en z'n kluis is onderzocht. Ik was ziek. M'n vriendin zit nu in tranen omdat ie weggerend is.
En ik kan hem gvd niet bereiken.
Het gaat niet annee, het gaat elke keer zo, dan weet ie dat ik gelijk heb en dan komt hij met hangende pootjes terug. en ik ben zo dom om elke keer weer in z'n verhaaltjes te geloven.
xLariss schreef:Hij deald en z'n kluis is onderzocht. Ik was ziek. M'n vriendin zit nu in tranen omdat ie weggerend is.
Het gaat niet annee, het gaat elke keer zo, dan weet ie dat ik gelijk heb en dan komt hij met hangende pootjes terug. en ik ben zo dom om elke keer weer in z'n verhaaltjes te geloven.
Monica_86 schreef:hey anne
Monica_86 schreef:xLariss schreef:Hij deald en z'n kluis is onderzocht. Ik was ziek. M'n vriendin zit nu in tranen omdat ie weggerend is.
Godsamme!!! en wie is hij dan??
xLariss schreef:Hij is (of was) mijn beste vriend.
xLariss schreef:Monica_86 schreef:wattan???
Hij deald en z'n kluis is onderzocht. Ik was ziek. M'n vriendin zit nu in tranen omdat ie weggerend is.
lotteluvah schreef:die van mij is net zo groot als d ejouwe ans, ik heb alleen geen extra lens omdat er al veel zoom inzit.
Monica_86 schreef:xLariss schreef:Hij is (of was) mijn beste vriend.
poedersuiker hey!! laat m indd ff met rust, ff laten weten dat je het er absoluut nie mee eens bent
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:die van mij is net zo groot als d ejouwe ans, ik heb alleen geen extra lens omdat er al veel zoom inzit.
Ow haha
Die toeter is zo'n lensbeveiliging.. dat als je 'm ergens tegen stoot dat de lens dan niet kraakt.. En aangezien ik nogal een lomperik ben
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Hij deald en z'n kluis is onderzocht. Ik was ziek. M'n vriendin zit nu in tranen omdat ie weggerend is.
wat een ongelovelijk stoer rotjoch![]()
Sorry maar viet moet op de plee van dat soort mensen