Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:50

Haha Yvanka alles is zo herkenbaar! Mijne heeft ook al veel kerstballen uit de kerstboom gegooid, spelen met Diezel zijn staart.. gelukkig vind hij alles goed haha.. :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:56

Sita_ schreef:
Hahah Faringo, jij blij dat jij er vanaf gezien hebt.. Anders had je nu ook zo'n terror in huis! :P

Had ik niet erg gevonden hoor, heb een nepboom en plastic ballen _O- . Had me vast minder verveelt als nu, hoewel ik misschien wel een ontzettend gave vakantie in het vooruitzicht heb *\%/* . Hoop echt dat het financieel gaat lukken allemaal en vriendin haar tante het goed en ik daar in september naar toe kan.

Sita_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:00

Oooh, dat klinkt gaaf! Waar zou de reis dan naar toe gaan? :D

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:03

haha sita, je maakt een lekkere indruk hier in t topic, als partyanimal en terroristverkoper :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:03

Naar Idaho in Amerika, het land van de paarden en ranches. Vriendin haar tante woont daar en zij wil daar graag eens heen, maar alleen vindt ze dan weer niet zo leuk. Het plan is ontstaan om dan samen te gaan als haar tante het goed vindt. We hoeven dan alleen de ticket te betalen en de dingen die we daar willen doen. Hebben al een mooie ranch uitgezoch waar we dan 1 of 2 dagen naar toe willen voor een dagtocht.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:05

Lisette1987 schreef:
haha sita, je maakt een lekkere indruk hier in t topic, als partyanimal en terroristverkoper :')

:=

Laat ik t dan maar niet hebben over mn altijd vieze honden en ongemanierde paarden.. :')

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:06

Whoaaa... Wat ontzettend gaaf zeg! Naar Idaho! Wauw! Wat een droomreis! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:08

Niceeee!

Lisette1987

ohh gaaf!! zo'n vakantie lijkt mij ook wel wat! maar ik kan niet zo goed engels, dus durf niet :P

Mando

Gaaf naar idaho.
Ik hoop dat je t kan rondbreien

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:12

Ja dus we zijn een soort van aan het duimen dat haar tante het niet erg gaat vinden als er nog iemand mee komt. De mail met daarin de vraag is al gesteld dus nu nog wachten op antwoord, wat misschien wel even kan duren, want ze schijnt niet heel handig met de pc te zijn. Zou het wel echt waanzinnig vinden als dat gaat lukken zeg. Wil die regio wel eens gaan ontdekken :-). Heb een groot deel van mijn ticket al bij elkaar gespaard dus dat gaat wel lukken tenzij er echt hele rare dingen gebeuren.

Joh dat je engels niet zo goed is moet je je echt niet door tegen laten houden hoor. Mijn engels is ook verre van perfect en heb me er tot nu toe in diverse landen buiten Europa prima mee kunnen redden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:15

Grrr mn bandages zijn donkerder dan mn dekje.. Maar om nou nieuwe te kopen voor 1 clinic..

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:19

Oh balen. Zijn ze veel donkerder, soms valt het vanaf een afstandje nog wel mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:20

tint donkerder. creme kleur is heel moeilijk bijpassend te krijgen..

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:23

Ja das inderdaad een moeilijke kleur om exact hetzelfde te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:24

Naja doe ze denk ik gewoon om rijdt nooooit met bandages laat staan in die kleur en om nou nieuwe te kopen...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:26

Ik heb ook creme bandages die een tint donkderder zijn dan mn wedstrijddekje.. Maar gelukkig heb ik veel creme dekjes, en allemaal een andere tint.. Dus als ik creme ga dan zoek ik t dekje wel bij mn bandages.. :))

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:29

dames, ik ga mijn bed zoeken, ik heb al geroepen maar hij komt niet.....
:evaw: :z

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:29

Haha das ook een idee Sita. Ik heb helemaal geen creme dekjes. Tenminste nog niet, die staat nog op mijn lijstje. Rij ook nooit met bandages, heb ze ooit wel eens gekocht maar nooit gebruikt.

Ik ben d'r ook vandoor, nog even buiten een sigaretje roken en dan met een boek lekker mijn bed in.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:35

Ik rijd er ook nooit mee... Ik zweer echt bij mn peesschermers en als we 'uit' gaan dan heb ik BR Pro Max beschermers.. Maar nu gaan we wel echt uit natuurlijk, dus zijn bandages wel op zijn plaats.. :))

Weltrusten! Ik blijf nog ff op. :)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 09:53

Goeiemorgen!!

Voelde het gisteren al een beetje aankomen, maar voel me echt niet fit. Vrees dat ik met een vette verkoudheid 2013 in ga. Maar wie weet trekt het nog weg. Heb in ieder geval totaal geen zin om te gaan rijden vandaag. Denk dat ik mijn verzorgster lekker met hem bezig laat gaan, dan kijk ik wel even toe.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:02

Oh ohh.. Nog een zieke erbij?

Ik lag weer om 21 uur in bed maar heb de hale nacht wakker gelegen. Nu ook echt onwijs pijn in mn voorhoofd. Als ik mn ogen beweeg doet t helemaal zeer! Bah!

2 jaar geleden was ik ook ziek met ON, zie dat dit jaar ook wel weer gebeuren...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:22

Nou echt ziek voel ik me ook niet, gewoon gammel zeg maar.

Balen dat jij je ook nog steeds niet beter voelt.

Hieronder nog 3 fotootjes van mijn privéles eerste kerstdag. Ben blij dat hij nu wat constanter laag wil lopen als alleen maar sterren te kijken waar hij in uitblinkt, maar we zijn er nog lang niet en dan heb ik het vooral over mijn eigen houding. Hij ging eigenlijk steeds fijner lopen totdat de rits van mijn laars knapte en dus open stond. Kon toen helaas niet meer serieus verder rijden, want dat zat voor geen meter.

Deze bak wordt binnenkort trouewens de binnenbak, vandaar dat de bakrand nogal primitief is. Zag ook dat ik wat ongelijk zit.
Afbeelding

Richting hals strekken, wel iets te diep, maar wel ontspanning bij allebei en dat is echt een leerdoel.
Afbeelding

Galopje. Ja mijn binnenhand moet echt meer ontspannen. Storm ging nog niet lang geleden met zijn kop in de lucht hard door de bak dus ben blij dat dit al lukt.
Afbeelding

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:37

Goedemorgen..

Nette foto's hoor! :j
En ook niet fit, beterschap!

Zo, de paardjes hebben t voer alweer achter de kiezen en staan nu lekker buiten..
Nu even ontbijten dan de stallen doen en Willy klaarmaken voor wedstrijd. Start om 10 voor half 4 vandaag, dus wel een mooie tijd.. :)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 10:44

Ja vind het er ook wel aardig ok uit zien. Zeker als je bekijkt dat we hier vandaag komen.
Afbeelding

Maar goed het blijft toch ontzettend hard werken op hem en als zijn pet de verkeerde kant op staat krijg je het gewoon echt niet voor elkaar haha.

Bij jou de paardjes dus al lekker en ontbeten en buiten.
Dat is wel een nette tijd om te rijden. Stalgenootje moest om 9.15 uur al starten vanmorgen.