[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Origineel

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:12

Mandy is ( nog ) niet geschoren ik laat haar in het voorjaar scheren dan verhaart ze niet erg. :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:14

Met Nib moest ik wel.. Hij droogde niet meer op, en aangezien hij best op de tocht staat waren we bang dat hij ziek zou kunnen worden. Toen hebben we de machine er maar overheen gehaald! :D En moet zeggen, hij loopt wel wat lekkerder weer nu! Maar ik had echt extreem na 5 minuten dat hij zich al kapot zweette dan kon ik ook niet meer veel doen.. Maar nu gelukkig weer wel! :D

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:19

Daar heb ik geen last van nee. Ze heeft nu ook een dunne vacht terwijl het in de stallen ook wel koud is maar ze heeft ook nog een extra onderdeken op en ze heeft het niet te warm of te koud en niet een dikke vacht. Behalve onder de buik en benen / hals / hoofd enzo maar ze zweet niet extra dus dan maakt het nog niks :) . Dan laat ik haar later nog scheren als het verharen begint.

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:24

Met Nib waren we ook al te laat begonnen met deken opleggen. Dus hij had al best een vacht toen hij onder de dekens ging. Volgend jaar gaat hij eerder een deken om krijgen, dan hoeven we hem dan misschien niet te scheren.. Maar hij word wel heel mooi nu, hij is nu een Palomino (: met 4 hartjes op z;n kont :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:25

ik zat net na te denken over de opening van het nieuwe topic :Y) jaa ik weet het duurd nog lang.
Maar misschien is het leuk als ik van elk paardje ( of nouja eigenaar) een filmpje maak.
Stel het nu voor omdat het best een werk is.

Zo iets bedoel ik.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:28

Ik kan dat niet eens Moyra := .. maar leuk idee :))
Ja ik was er vroeg bij we begonnen met een zomerdeken in september (?)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:32

Leuk filmpje! :D
Vriendin van mij doet ook altijd van die filmpjes maken, echt frustrerend hoe goed iedereen met die programma's omkan! Maarja gelukkig dat er mensen zijn die er wel mee om kunnen gaan anders had ik nooit leuke filmpjes van Nib! :D

Maar leuke haf ook! :D En ik vind wel goed idee..

Haha ik begon pas met deken in oktober/november dus nouja das best een verschil!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:33

Inderdaad ja . :P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:35

Zo ik ben er ook weer.. ff naar de ijsbaan geweest.. maar was echt niet leuk.. heb hooguit 10min op de schaats gestaan, allemaal bulten gaten en scheuren dus ben maar weer gekapt en naar me zus gegaan :D

Hier achter de flat is echt hopeloos.. ze doen echt niks aan, is 1 dikke bult sneeuw.. waardeloos dus..

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:38

Ja mijn zusje is ook keihard onderuit gegaan op de schaatsbaan, is nu naar huisarts maarja waarschijnlijk gebroken.. Zij breekt altijd alles dus verbaasd niemand meer..

Ja bij ons is het ook echt MEGA glad.. Morgen geen sneeuwvrij.. Maar dat fietsen word zeker geen succes! Hopelijkgaat het vanavond heeeel hard sneeuwen!

Maarja gelukkig is er filmmateriaal over de mooie tijden! Haha zit al 10x achter elkaar filmpjes te kijken over Nib in de zomer.. Ik wil zomerrr! :D Lekker in't bos en over het strand..

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:41

als de rest het een leuk idee vindt dan zet ik mijn email adres hier neer en kunnen jullie vast foto's doormailen ( minimaal 20 stuks en filmpjes) en het liedje die je erbij wilt ;)
Zodat ik niet op het laatste moment nog een hoop moet doen ;)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:42

_Dieuwke schreef:
Mandy is ( nog ) niet geschoren ik laat haar in het voorjaar scheren dan verhaart ze niet erg. :D

Ik heb altijd begrepen dat je dat juist niet moet doen. Dat is niet echt lekker voor de zomervacht, en ach die haren tsja, dan heb je tenminste wat te doen.

moyra

ik ga nu naar pebbels lopen , 4,5 km, en spreek jullie later!!

Nathalie83

o meen je! maar verbaast me niks! ijs is echt vreselijjk! moet ook zeggen dat ik ook eigenlijk altijd me polsbeschermers van skaten aan heb met schaatsen.. kan het niet gebruiken wat te breken..

Ik wil geen zomer.. doe mij maar voorjaar :P dan ben ik al blij. geen hooikoorts geen eczeem maar wel lekker weer :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:45

Leuk idee Moyra, ik kan zelf geen filmpjes maken, maar wil het best een keer proberen. Ook met filmpjes op you tube zetten. Kan ik ze hier ook eens laten zien :D

T lijkt me pijnlijk om wat te breken bluh!

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:45

Wow 4.5 kilometer.. Ik zal aan je denken!

Nee ik zou ook niks willen breken, daarom schaats ik ook nooit ben niet zo'n held op ijs.. Ga liever snowboarden ;p Maarja me zusje is pas 12 en vind alles leuk en lol en nouja ze valt altijd wel, dus ze wist al wel dat ze iets ging breken volgens mij :p

Ja ik heb ook eczeem en hooikoorts, alleen last van me ogen.. Enorm rood enzo. Heb zo'n hormonenzalf voor eczeem maar dat mag je natuurlijk niet te vaak gebruiken. En ik heb elke dag aerius tabletten ofzo. En in de zomer oogdruppels..

Maarja.. Zomer is wel lekker warm.. En vakantie! :D Maar voorjaar vind ik ook goed.. Iig warmer en geen sneeuw meer!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:47

Nou ik ben al blij als ik niet als michelin poppetje naar buiten hoef.. Het liefste lekker voorjaar, met lammetjes, zonnetje en geen jas. Ohja en een dekenvrij paard vind k ook heerlijk in het voorjaar!

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:50

Jaa en al enkele veulentjes! :D Ben zoo benieuwd wat er dit jaar weer uitkomt! (: Denk dat de paarden het ook veel lekkerdr vinden zonder deken, kunnen ze veel beter rollen en veel meer vrijeheid!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:52

Nathalie83 schreef:
o meen je! maar verbaast me niks! ijs is echt vreselijjk! moet ook zeggen dat ik ook eigenlijk altijd me polsbeschermers van skaten aan heb met schaatsen.. kan het niet gebruiken wat te breken..

Ik wil geen zomer.. doe mij maar voorjaar :P dan ben ik al blij. geen hooikoorts geen eczeem maar wel lekker weer :D

pfff... ik word zelf nu helemaal gek van de hoofdhuidexzeem... word gek van de jeuk....

Ik gebruik nu guhl shampoo. maar zelfs daar krijg ik jeuk van.... word er gek van....

miss toch even langs de HA of hij wat heeft voor me.... voorgaande jaren ging het wel goed... maar nu :oo constand die overgang van warm naar koud maakt het alleen maar erger...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:53

Liiisaaa schreef:
Jaa en al enkele veulentjes! :D Ben zoo benieuwd wat er dit jaar weer uitkomt! (: Denk dat de paarden het ook veel lekkerdr vinden zonder deken, kunnen ze veel beter rollen en veel meer vrijeheid!

Veulentjes :D nou na die van mij wil ik een poosje geen veulen meer :+ jeetje mina wat een draak is dat :+ Maar ach... Om ze te zien is idd wel heeeeeel schattig :D Al helemaal als ze geboren worden. Dat is ZOOOO bijzonder!!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:01

K heb zelf geen eczeem.. bedoelde eigenlijk bij de paardjes.. maar idd voor degenen die het wel hebben is ook zwaar vervelend..

Jody, als je een account aanmaakt bij youtube is het vet makkelijk om fimpjes op te zetten. je hoefd dan alleen maar aan te klikkken welke je wil en youtube doet de rest :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:06

nou dan zal ik daar van de week is voor gaan zitten.. Account heb ik al dus dan moet t lukken!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:11

wat een leuke foto's weer allemaal :p
ik was gisteravond mooi bij een vriend erg gezellig daar ook geslapen :p hahaha

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:21

Sorry even geen tijd om bij te lezen!
Maar dat van de fimpjes is een leuk idee :)
deed ik paar jaar geleden ook heel veel, nu is de pc zo langzaam dat dat erg frustrerend is.. :P

Vanochtend naar stal geweest en met twee andere meiden + hun paarden stukje gelopen en de paardjes nog even op de grote wei losgelaten. Daar waren ze wel aan toe geloof ik, eindelijk weer rennen in 2 weken ;) Was een leuk gezicht en heb mooie foto's gemaakt :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:21

Nathalie83 schreef:
K heb zelf geen eczeem.. bedoelde eigenlijk bij de paardjes.. maar idd voor degenen die het wel hebben is ook zwaar vervelend..

Jody, als je een account aanmaakt bij youtube is het vet makkelijk om fimpjes op te zetten. je hoefd dan alleen maar aan te klikkken welke je wil en youtube doet de rest :D

hahahaha, nouja wat dat betrefd heb ik ook liever lente zomer herfst.. Al is de herfst zo nat..