Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Hey
@ CARMA (2e keer) Ken jij een haf in Renkum die Donni heet????????????
Sanchowtju schreef:Monica_86 schreef:Hey
@ CARMA (2e keer) Ken jij een haf in Renkum die Donni heet????????????
Heysorry
nee die ken ik volgens mij niet.
Sanchowtju schreef:hmm, nee, gaat nog steeds geen belletje rinkelenwel vreemd zo groot is Renkum niet
![]()
Staat ie op een pensionstalling ergens of gewoon bij diegene thuis?
Monica_86 schreef:Had zoiets raars daarnet...
Ik zit achter pc (bijlezen hiero). Tv was aan. ik ging voorover zitten, pakt me pakje sigaretten en denkIk moet ff op tel kijken, moet oppassen vanaaf. (NET OF IK DAT MOMENT AL EEN KEER EERDER HAD MEEGEMAAKT). Kijk ik om me mobiel, sms (2 minuten geleden) Hey je hoeft vanavond niet op te passen
HOE VAAG![]()
Sanchowtju schreef:Monica_86 schreef:Had zoiets raars daarnet...
Ik zit achter pc (bijlezen hiero). Tv was aan. ik ging voorover zitten, pakt me pakje sigaretten en denkIk moet ff op tel kijken, moet oppassen vanaaf. (NET OF IK DAT MOMENT AL EEN KEER EERDER HAD MEEGEMAAKT). Kijk ik om me mobiel, sms (2 minuten geleden) Hey je hoeft vanavond niet op te passen
HOE VAAG![]()
Das idd raar, heb ook eens zoiets gehad. Was bij me vader en had me telefoon helemaal beneden liggen,
denk ik op gegeven moment, laat ik eens me telefoon gaan halen en net toen ik beneden was aan gekomen, belt er iemand op.![]()
was ook zo raar
Monica_86 schreef:Had zoiets raars daarnet...
HOE VAAG![]()
Sanchowtju schreef:hmm, nee, gaat nog steeds geen belletje rinkelenwel vreemd zo groot is Renkum niet
![]()
Monica_86 schreef:Sanchowtju schreef:hmm, nee, gaat nog steeds geen belletje rinkelenwel vreemd zo groot is Renkum niet
![]()
http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=7565
Girlgamer schreef:Eej ik heb het zadel gekocht trouwens![]()
Moet nog even kijken, want het ligt nog niet helemaal perfect maar de boom is zeker niet te smal gelukkig!
Ik denk dat het een keer opgevuld moet worden en misschien een singelstoot erbij. Moet eigenlijk een v systeem zijn, maar die is eraf gehaald.
lotteluvah schreef:Wat voor voer krijgen jullie paarden eigenlijk?
Lotte krijgt muesli, summer fit, lijnzaad olie en knoflook.