silby schreef:Aah Punk is de moeder van Prada of niet?!
Ja klopt helemaal!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flicka12 schreef:Flicka is al een hele tijd niet helemaal goedEn dan hadden we ook nog de pech dat onze eigen osteopaat/fysio op vakantie is en 2 anderen niet alleen voor mij wilden komen
Gelukkig komt vrijdag eeeeindelijk de osteopaat en hopelijk kan ze er wat aan doen
maessie schreef:@Flicka: stond Andurain bij Ingrid? Of op de Singel? Naam kwam mij ook al zo bekend voor haha! De singel denk ik, als ik mij goed herinner was hij wat teveel mans voor de eigenaresse daar, of haal ik nu weer wat doorelkaar
Hij stond inderdaad op de Singel ja! En daar heb je gelijk in hoor
maessie schreef:Janyna: fijn om te horen dat er een oplosbare reden was![]()
Had jij al eerder gereageerd in dit topic eigenlijk?
Hier vanochtend Lizah kunnen scannen, en gelukkig is ze drachtig! Zag er al helemaal tegenop om weer naar limburg te moeten met mn rug, dus opgelucht dat dat niet hoefde!
Janyna schreef:Mag ik even reageren berber?
Dit had niets te maken met dat hij te "mans" was....
Zijn gedrag heeft een duidelijke oorzaak gehad die nu eindelijk boven water is....
maessie schreef:Hier vanochtend Lizah kunnen scannen, en gelukkig is ze drachtig! Zag er al helemaal tegenop om weer naar limburg te moeten met mn rug, dus opgelucht dat dat niet hoefde!
maessie schreef:Janyna: fijn om te horen dat er een oplosbare reden was![]()
Had jij al eerder gereageerd in dit topic eigenlijk?
Hier vanochtend Lizah kunnen scannen, en gelukkig is ze drachtig! Zag er al helemaal tegenop om weer naar limburg te moeten met mn rug, dus opgelucht dat dat niet hoefde!
maessie schreef:Euhm over tien maand ongeveerkijk er nooit zo precies naar, want t komt toch nooit op de uitgerekende datum
begin april zoiets
Wat een gedoe zeg, in het ziekenhuis!