Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_karin_ schreef:Mijn moeder woont vlakbij ooteman, wacht maar tot ze daar uitverkoop hebben. Dan lig ik met een slaapzakje bij de duur.
lotteluvah schreef:Ik heb die broek en pad besteld
En had ff gekeken en heb toch nog over de 100 euro dus het kon wel
Jaa!
Voor de rest niet iets waar ik op wil reageren.
Ik heb het gevraagd vandaag.Ze moest er over nadenken. Dus reken maar niet teveel erop dat ik meekom. Ik kan me heel goed voorstellen dathet moeilijk is om je paardje zomaar een week weg te doen en het is bovendien ook niet risicoloos dusja.
Dat wilde ik eigenlijk even melden. De komende dagen zal ik niet zo veel computeren ivm toetsweek.
_karin_ schreef:Mijn moeder woont vlakbij ooteman, wacht maar tot ze daar uitverkoop hebben. Dan lig ik met een slaapzakje bij de duur.
lotteluvah schreef:Ik heb die broek en pad besteld
En had ff gekeken en heb toch nog over de 100 euro dus het kon wel
Jaa!
Voor de rest niet iets waar ik op wil reageren.
Ik heb het gevraagd vandaag.Ze moest er over nadenken. Dus reken maar niet teveel erop dat ik meekom. Ik kan me heel goed voorstellen dathet moeilijk is om je paardje zomaar een week weg te doen en het is bovendien ook niet risicoloos dusja.
Dat wilde ik eigenlijk even melden. De komende dagen zal ik niet zo veel computeren ivm toetsweek.
lotteluvah schreef:De eurostar klara in het reebruin staat er ook erg goed bij denk ik.
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:De eurostar klara in het reebruin staat er ook erg goed bij denk ik.
die heb ik al
knabbelgirl schreef:ok
ik moet gaan
xx
_karin_ schreef:Jaa ik wil ook! Maar dan niet die pad die jij hebt, maar die ander met stiksels zeg maar. En dan wel die broek.En peesbeschermers/bandages.
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Jaa ik wil ook! Maar dan niet die pad die jij hebt, maar die ander met stiksels zeg maar. En dan wel die broek.En peesbeschermers/bandages.
Peesbeschermers, dan heb je ook weer een leuke springset
_karin_ schreef:Ootemanmeeting!
_karin_ schreef:Ootemanmeeting!
_karin_ schreef:OMG! Zo dacht ik ook al namelijk.
_karin_ schreef:Okeee![]()
Nu ga ik weg, moet zo naar mijn oma. En moet ook nog douchen. En leren en aaaaaaaah.
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Ootemanmeeting!
Dan ga ik met jou mee