Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dlientjuh schreef:marlous...
ik vind trouwens wel dat je ook op andere mag reageren
heb je alleen maar over je zelf horen praten
en niet even beterschap tegen moon zeggen ofzo...
dlientjuh schreef:ja ok...
maar je hebt het veel over jezelf hier..
Sorry dak zo lang niet ben geweest Maar school sloopt me echt opt moment. Heb amper tijd voor de paarden en bijna helemaal geen tijd voor jullie 

dlientjuh schreef:Dag Dorien
Verplaatsing van klas hangt van veel dingen tegelijk af.
Het gaat niet alleen om de grootte van de basisklas, maar ook of er plaats is in de
zogenaamde clustergroepen voor de andere vakken die bij die klas horen. Het kan ook
gebeuren dat je wel in een bepaalde klas kan maar dat de vakken die je volgt buiten
de verplichte vakken niet allemaal geroosterd kunnen worden.
Dat geldt bv voor Sorena die niet naar de klas kan die hij gevraagd heeft, en ook
voor jou.
Steeds als we mensen kunnen verplaatsen kijken we of er voor dingen die eerst niet
lukten alsnog een oplossing is ontstaan.
Als je morgen langs komt wil ik je wel uitlegen waarom het in jouw geval nog niet
lukt, en of het absoluut onmogelijk is of dat er doordat anderen wisselen nog wel
ruimte zou kunnen ontstaan.
Als het echt niet kan vrees ik dat je je daar toch bij neer zal moeten leggen en er
het beste van maken in de klas waarin je nu zit.
Met vriendelijke groet
ik ga echt niet in die klas blijven
Weet precies wat je meemaakt had het ook vorig jaar.
In het begin was het echt niet leuk maar na een tijdje leer je elkaar kennen. Maar eerste weken waren ook echt een ramp !
In ieder geval hééél veel beterschap !!

JoDy1991 schreef:damm
elk kinderdagverblijf zit vol,,
ik kan waarschijnlijk wel bij een bassischool, maar daar vond me zus het helemaal niks..
zou ik die bassischool tóch bellen??

JoDy1991 schreef:t kan wel leuk zijn,, maar me zus heeft met die school héélslechte ervaring

Hoe was t bij de tandarts??
(ik doe PABO) Zorg vooral dat je niet het sloofje van de juf/meester wordt, stel bijvoorbeeld zelf dingen voor om te doen: verhaaltje voorlezen, kinderen apart nemen, zelf een werkje verzinnen, etc. Als je zelf met dingen komt, kom je veel geinteresseerder over!
*ik doe PABO
*