Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja Tara heeft wel redelijk lange manen maar de punten zijn wel niet zo dik als vanboven (wat vaak is denk ik
) en soms kan ik zo plukke manen uit trekken .. weet ook niet of sportcoupe haar zou staan met dat ze krulletjes heeft ^^

en met dat Tara niet zo van optutten houd beweegt ze ook heel de tijd haar hoofd/nek dus maakt het er niet makkelijker op :p
!

Maar sportcoupe staat zeker ook stoer! @Lara, hoe zien Tara haar manen er nu uit? @Kim, vrouwke haar manen groeien ook echt snel! Mia haar manen heb ik tegenwoordig los hangen, doe er eigenlijk niks meer mee. Wil even afwachten wat er gebeurd..
Bezig geweest met fijn contact, Mia is nu net iets te strak of juist weer te los
Proefje geoefend. Ze liet echt een fijne middendraf zien
En nog wat standaard dingetjes gedaan

xLaraaj schreef:Dit zijn Tara haar manen nu , vanvoor wel stuk korter als vanachter maar vind het niet zo zo storend .. :
[ Afbeelding ]
Sinds gisteren avond staat ze onder een 0grams regendeken en nu zien jullie ook mijn triestige poging tot hengstenvlecht:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

fijn dat et rijden met jens nou beter gaat!