Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:32

Ik heb het gedaan.... in week 3 wordt ie gemaakt en over ongeveer 7-8 weken heb ik hem

Afbeelding

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:56

Wat een mooierd, leuk! Lekker mee op pad met je pony ;-)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:02

leuk Mando!! ik heb ook een Böckmann, heel erg fijne trailers!!!
alleen wordt het wel poetsen, dat witte dak :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:39

Nice!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:42

Pff wat kan mijn paard vermoeiend zijn :')

Ze liep wel flink te sjouwen, maar oooh zo gruwelijk druk :=

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:49

Gaaf ding Es! :D Toch nog de knoop doorgehakt! :D

Vanmorgen met een vriendin boodschappen voor O&N wezen doen.. Stallen uitgebreid gedaan en t was vandaag gewoon gezellig druk op stal.
Heb zelf heel fijn op Willy kunnen rijden ondanks het geknal, dat is hier beduidend meer als waar we eerder woonden.. Bij elke knal kreeg ie meer impuls en ging ie meer en meer sjouwen, dus morgen moeten ze ook maar knallen naast de wedstrijdbaan heb ik bedacht :')
Daarna nog met Sunny bezig geweest, eerste keer echt grondwerken.. Deed ze netjes, blij paard!
Ook heb ik Gonnie nog lesgegegevn, Pronkie vond t geknal maar wat spannend allemaal maar er zaten nette stukken tussen. :j
Nu dus alweer bijna donker... Dan gaat zo'n dag toch snel!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:59

Haha ja dat knallen is leuk, Gelukkig wonen wij ver uit het dorp dus het valt wel mee, alleen onze buurjongetje is af en toe even een uurtje zoet :) Maar opzich reageren de paarden er weinig op. Hier was ik net aan het rijden, gaat mijn vader met een groot oranje plastic zeil bezig om over de houtstapel te doen die naast de bak ligt. Juist ja, toen was zijn concentratie compleet weg :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:48

Klasien schreef:
Ik ben weer een beetje bijgekomen van de buikgriep. Gisteravond nog even leegloop gehad, was de hele avond al aan het rommelen. Ik had nog niet echt trek, dus veel was er nog niet in gekomen, alleen drinken. Nu alleen nog spierpijn en wat slapjes. Het ziek zijn heeft maar 1 voordeel gehad, ik ben 2,5kg afgevallen! ;)

Super dat je je beter voelt Klasien! Haha ik ben idd ook 2,5 kg afgevallen. Het is natuurlijk voornamelijk vocht, maar als ik een beetje oppas blijft er misschien iets vanaf :)

:(:) voor Paulien! Hoe gaat het nu met je?

Veel plezier vanavond Dapnik! :D

Oelalala mooie trailer Esmée! :+:

Sita, hahaha! Geweldig, nou als ze geen vuurwerk naast de baan hebben moet je maar even zo'n recoder neer zetten met vuurwerk geluid :')! Klinkt goed allemaal :D heerlijk zo’n dag!

Ging vanmorgen rijden.. ging niet super, vooral de rechtergalop.. gaat ze (als ik in de hoek wil aanspringen) keihard naar binnen racen (dit gebeurt vaker wanneer ik weinig heb gereden, en was deze week ziek dus ze heeft veel vrij gehad). Ik werd daarna ineens heel misselijk, dus misschien toch nog te vroeg gaan rijden.. kennen jullie de koliek-achtige pijn als je galstenen hebt (gehad)? Zulke hevige pijn in mijn maag.. heb het wel is vaker, vreselijk..

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:59

sita, lekker gereden dus! fijn is dat he, als een paard net dat beetje extra heeft! hier waren ze ook wat aan het schieten, maar lux trekt zich nergens wat van aan.. ben vandaag weer alleen met haar op pad geweest, het is toch wel erg makkelijk dat dat kan!!
Ik zit trouwens net te denken, volgens mij heb ik tijdens de Nationale nog een poosje bij jou en Gonnie gestaan, tijdens het feest!! Alleen was ik niet zo spraakzaam :')

Madeira, wat naar dat je telkens die pijn in je maag hebt, enig idee waar dat vandaan komt??

Yvank, wil je even ruilen met Lux?? die is nog nooit druk geweest, en ik vind drukke paardjes wel leuk :P

mijn buurjongetje kwam net vragen of hij Karbid mag gaan schieten op oudjaarsdag en morgen avond....
ik heb hem maar gezegd dat als de paarden op de grote wei staan hij zijn gang kan gaan, dat is een eindje verderop, en als ze 's avonds op stal staan en ze echt in paniek raken dat ik hem wel even een smsje stuur...
Lux reageert er niet echt op, maar shin vind het wel eng als het echt heel erg dichtbij is,
toch wel netjes dat hij in ieder geval wel even kwam vragen of wij er last van hebben als ie karbid gaat schieten! :)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:00

Ik had bedacht vandaag te gaan longeren, maar na Iris gevoerd te hebben leek het mij toch niet zo'n strak plan... Ineens weer hoofdpijn, trillen en zweten. Morgen weer een dag hoor, jammer dan.

Madeira, galstenen heb ik gelukkig geen ervaring mee, heb wel gehoord dat het onwijs veel pijn geeft. Niet leuk...

Lisette, wat aardig dat de buurjongen daar naar vraagt! Doe die van mijn ouders niet... Gelukkig reageert Iris er niet echt op.

Ik ben vandaag met mijn zusje naar de caviaopvang in Bakkeveen geweest. Mijn 2 dames en 1 heer klikken niet met elkaar. Heb het maanden geprobeerd en aangekeken, maar Minoes (rood-wit gladhaar) werdt alleen maar banger voor Tasja (creme rex). Tom (wildkleur gladhaar) trok zich er niet zo veel van aan. Toen Tasja ook nog mijn vader ging bijten was de maat vol. Ze is terug gegaan... en ik heb Pluisje (ja zo heet ze echt) mee genomen, een lilac kleurige borstel. Na 5 minuten rond rennen en rangorde bepalen, zaten ze rustig bij elkaar te eten. Kijk, zo hoort het :)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:06

En ik heb mijn pads binnen! :D Eindelijk maar toch! Ze zien er super netjes uit, alleen niet gewassen. Ach dan doe ik dat zelf wel. Pff wel een opluchting...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:07

Lisette1987 schreef:
sita, lekker gereden dus! fijn is dat he, als een paard net dat beetje extra heeft! hier waren ze ook wat aan het schieten, maar lux trekt zich nergens wat van aan.. ben vandaag weer alleen met haar op pad geweest, het is toch wel erg makkelijk dat dat kan!!
Ik zit trouwens net te denken, volgens mij heb ik tijdens de Nationale nog een poosje bij jou en Gonnie gestaan, tijdens het feest!! Alleen was ik niet zo spraakzaam :')

Dat zou best wel kunnen! :D
Ik heb daar zoveel mensen gezen.. En die feestavond, tsja.. Daar heb ik soms black outs van. _O- Wat heb ik (en Gonnie ook :P ) me daar misdragen zeg.. :oo

Dat is idd erg aardig dat je buurjongen dat komt vragen! :j

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:15

whaha, ik weet nog dat Gonnie een jongen wel leuk vond en dat iemand zijn nr ging vragen ofzo volgens mij :P

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:18

Ja klopt! :')
Dat was echt erg, we hadden haar ook een beetje dronken gevoerd.. :o :')
En toen was ze dus helemaal hoteldebotel van die gozer, ze hadden ook nog gezoend enzo.. En nog weeeeekenlang aan t smsen geweest. Daarna is t doodgebloed.. Nu heeft ze een nieuw vriendje, gelukkig woont die wel in de buurt.. :+

Lag die avond toen om half 5 ofzo op mn luchtbed terwijl om half 6 de lichten alweer aangingen.. Ben echt nog nooit zo brak geweest en toen moest ik smiddags nog 3 uur terugrijden met de trailer naar Friesland.. _O-

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:34

whahaha :') ach, het was gezellig!! wij zijn niet zolang gebleven, wij waren met een groepje uit gelderland, zijn even wezen kijken, even met wat bekenden gekletst, voor zover dat kon met die prachtige muziek, en zijn daarna weer terug gegaan :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:44

Ja het was zeker gezellig!
Wij wilden ook al eerder gaan, maar telkens als we weg probeerden te 'sneaken' werden we weer door iemand van ons groepje aan ons shirt terug naar binnen getrokken.. We hadden dus geen keus en moesten blijven.. :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:02

Hihi.... stelletje feestbeesten...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:09

Zo meld zich ook weer eens. Tjee wat waren dat drukke dagen zeg, maar wel gezellig. Heb ook niet uitgebreid mee en bij kunnen lezen, maar ga het weer proberen bij te houden van nu.

Vandaag met Storm gesprongen. Op vorige stalling hadden we alleen plastic blokken en 3 balken dus sprongen we niet tot nooit. Waar ik nu sta kunnen we tenmiste wat echte hindernisjes neer zetten. Voor Storm is het de 4de keer in 2,5 jaar dat ik met hem heb gesrongen. Ben zelf ook niet zo'n held. Zijn techniek is nog echt beroerd, maar hij springt echt alles. Kan hem er met lange teugels op af sturen bij wijze van spreke. Willen met een vast clubje toch wel 1x in de twee weken proberen te gaan springen. Zowaar vond ik het na verloop van tijd ook niet meer eng haha

Afbeelding

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:11

Best hoog ook al! En techniek, ach als jullie maar lol hebben, veel belangrijker!
Op de foto was het nog wel eng zeker? ;)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:16

leuk om dat springen wat vaker te doen! heb je ook lekker wat afwisseling in het rijden!
ik heb vorige week ook weer eens gesprongen op shin, had meer dan een jaar niet op haar gereden omdat ze nu van mijn zusje is, en vorige week er weer even opgekropen, was wel weer even leuk! fototje:
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:21

Haha mijn hoofd is echt erg he. Op de 1 of andere manier kijk ik met springen altijd zo belachelijk. Zal wel een combi van inderdaad angst en ook wel concentratie zijn. Wie weet ga ik wel leuker kijken als ik het wat vaker doe. Hij kan ook wel lekker springen hoor, los springt ie makkie 85cm. Maar ook driesprongetjes enz. Alleen onder het zadel moet het technisch nog even verbeteren.

Shin kan lekker springen zo te zien.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:38

shin springt nu idd wel lekker ja! eerder vond ze het nog wat lastig om hindernissen in te schatten, dus sprong ze van die hele grote onbenullige sprongen, zette ze heel vroeg af en sprong mega-hoog, maar dat gaat nu netjes!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:47

Leuke springfoto's allemaal!

Met mij gaat overdags iets beter maar savonds stort ik weer helemaal in. En heb steeds van die hoestaanvallen... Je hoort als ik uitadem ook zo geruis zegmaar in m'n longen, zoooo irritant !

Ik was vandaag even bij hypoDrama Rotterdam . Nouuu dat was de laatste keer dus!
Verhaal kopieer ik zo ff van fb

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:00

Oh ja hypodrama...daar kom ik echt zelden...vind dat echt geen fijne winkel. Ben wel benieuwd naar je verhaal.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:06

Leuke springfoto's :D

Oohh.. De hypo... Tsja, ik kom daar echt nooit..
Ben wel 1x bij Hypo Brabant ofzo geweest, nooit weer geweest..
Ben ook eens bij Hypo Fryslan geweest, dat was wel een mooie winkel.. :j

Zo.. Net lekker gedouched.. Nu een avond niks.. Vervee me echt dood, niet te zuinig.. :=