Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toch nog de knoop doorgehakt! 

Maar opzich reageren de paarden er weinig op. Hier was ik net aan het rijden, gaat mijn vader met een groot oranje plastic zeil bezig om over de houtstapel te doen die naast de bak ligt. Juist ja, toen was zijn concentratie compleet weg
Klasien schreef:Ik ben weer een beetje bijgekomen van de buikgriep. Gisteravond nog even leegloop gehad, was de hele avond al aan het rommelen. Ik had nog niet echt trek, dus veel was er nog niet in gekomen, alleen drinken. Nu alleen nog spierpijn en wat slapjes. Het ziek zijn heeft maar 1 voordeel gehad, ik ben 2,5kg afgevallen!

voor Paulien! Hoe gaat het nu met je?

! Klinkt goed allemaal
heerlijk zo’n dag!
Eindelijk maar toch! Ze zien er super netjes uit, alleen niet gewassen. Ach dan doe ik dat zelf wel. Pff wel een opluchting... Lisette1987 schreef:sita, lekker gereden dus! fijn is dat he, als een paard net dat beetje extra heeft! hier waren ze ook wat aan het schieten, maar lux trekt zich nergens wat van aan.. ben vandaag weer alleen met haar op pad geweest, het is toch wel erg makkelijk dat dat kan!!
Ik zit trouwens net te denken, volgens mij heb ik tijdens de Nationale nog een poosje bij jou en Gonnie gestaan, tijdens het feest!! Alleen was ik niet zo spraakzaam
Wat heb ik (en Gonnie ook
) me daar misdragen zeg..