Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
joopiexx schreef:staat het bij jou ook zo in het paspoort?
Ik dacht dat er altijd wel een geboorte datum instond.. Alleen dat bij onbekend gerekend werd vanaf 1 januari. Lijkt me indd logischer, en het scheelt een hoop rekenwerk als je het gewoon op de datum van geboorte doet.
joopiexx schreef:Bedoelde Freya, maar k ben ook wel benieuwd hoe het er bij jou instaat hoor!
joopiexx schreef:Jaa heel duidelijk hoor Freya.
Bij mij is alleen registratie nummer, kleur, geslacht vermeld.
en dat hij geboren is op 1-1-1991..
Mijn boekje is van NHS maar t zegt me weinig verder.
Freya schreef:Precies en dat zou het eigenlijk voor alle dieren moeten zijn.
Ik ga trouwens morgen me zadel passen , is geen nieuwe hoor, maar ben echt benieuwd hoe die nu ligt en of hij uberhaut nog past na 6 mnd niet op haar rug gelegen te hebben.
Ze was wel ietsjes afgevallen sinds 2 weken, is er 2 cm van de lichaamslengte af. De buik begint nu echt op een zwangere buik te lijken, begint nu achter bij de flanken dikker te worden en meer te gaan hangen, dan in de breedte.
-marije- schreef:bij de meeste paarden die ik zie denk ik : leuk paardej ofzo,
maar als ik een haf zie denk ik gelijk! WAUW
ik weet echt niet wat het is maar die ogen en gewoon alles! ze zien er zo leuk uit!
ik heb nog nooit op een haf gereden ofzo.
ik weet echt niet hoe ik aan die tik kom maar ik vind alles van een haf geweldig!
joopiexx schreef:Hahaha nee madeira, ik bedoelde dat boy er zelf naar solliciteerde, maar ik ga hem nooit verkopen.. Alleen al is hij zoo irritant dan gooi ik wel eens wat minder lieve dingen naar zn hoofd.
Waaronder; Ezel ik zet je op MP..maar dat meen ik natuurlijk niet, en hij snapt het toch niet.
Of wel, uiteindelijk deed hij het toch
Madeira_ schreef:Tja.. iemand zei nog tegen mij: ach, voor mij geen haflinger, die zijn veelste makkelijk!
Madeira is makkelijk en lief en je weet het allemaal wel. Echt een beginnerspaardje denk ik, of niet Naomi? Maar ze wilt je wel uitproberen, en als ze jouw grenzen weet (na de 2e x ofzo bij mij al) dan is het okee![]()
Zij betekent echt veel voor mij. Ik kan zoiets gewoon niet uitleggen.
Net als mijn geleidehondje. Wat zou ik zonder hen moeten?
Nu maar hopen dat zij net zoveel om mij geven haha
Madeira_ schreef:Huh.. ik heb een hele andere..?
Ik heb een bedeaux rood mapje, rozige papieren.. en alles in het Duits
Bij haar moeder staat ook St. Pr. St. Hauptstutbuch Nanu.. geen flauw idee wat het betekent