Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:Roma_4ever schreef:wat voor hoofdstel wil je? ik heb dr nog wel 1
Foto?
Roma_4ever schreef:
lotteluvah schreef:Als het bedrag je niks uitmaakt is deze ook super. Ook van erg goede kwaliteit
xLariss schreef:Hoe heet dat hoofdstel: Dikke zwarte neusriem; dr zitten een paar steentjes op aan de zijkant?
knabbelgirl schreef:hee viet, help is
wat voor kleur rijbroek staat mooi op een PK Coral pad?
knabbelgirl schreef:op coral![]()
dat ius die kleur van de shirtjes in dat overzichtje hea?
Ik zacht eerder aan zand oid
knabbelgirl schreef:
en dit dan?
Coral met ebony
knabbelgirl schreef:xLariss schreef:Hoe heet dat hoofdstel: Dikke zwarte neusriem; dr zitten een paar steentjes op aan de zijkant?
harry's horse?
knabbelgirl schreef:leuk joh yvank
Roma_4ever schreef:Vanochtend om 10 uur was ik al op de manege want daar zouden ze naar toe komen:)
om kwart over 10 waren ze dr en ik zou eerst op weltdame van de wortel gaan (die is niet van van hun maar wordt getraint voor de keuring) en mijn instructrice op cheyenne
Nou gepoetst gezadeld en naar de bak toe
weltdame is 1.55 en sally 1.40 dus dat was wel ff een verschil
maar ze reed heerlijk makkelijk door te stellen enzo echt fijn paardje
na een half uur ong hebben we geruild en ging ik op cheyenne dat is ook het paardje die ik voor wedstrijden ga trainen![]()
ook cheyenne reed heel fijn en liep heel fijn .
en ze vonden me er heel goed oprijdendus dat is ook wel mooi te horen.
26 januari gaan weltdame en cheyenne naar de keuring in overijssel (weet niet meer waar)
en ik mag ook meemoeten ze smorgens heel vroeg weg en zijn laat pas weer
na de keuring brengen we dan weltdame naar huis toen naar haflingerstal de wortel 1 van de beste haflinger fokkerij van nederland
dus dat wordt vast harstikke leuk
knabbelgirl schreef:
en die
knabbelgirl schreef:viet kijk jij is op http://www.ooteman.nl
welke, niet al te dure, rijbroek je erbij vind passen
ik heb de chocolat brown van ES al een een bruine ruit
lotteluvah schreef:Ik heb die broek en pad besteld
En had ff gekeken en heb toch nog over de 100 euro dus het kon wel