Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:mijn tante die zwaar alcoholist is (geld maakt niet gelukkig in dit geval) is beneden... dus ik blijf mooi nog even hier rond hangen
biancailona schreef:morgenavond komt hilde al, we gaan nog naar een meeting naar een westernzaak, donderdagavond komt tanja, dan komen we met zijn drietjes naar leek gereden voor divoza, al de tom tom geleend, 2 1/2 uur rijdenZaterdag allemaal weer naar huis toe
Roma_4ever schreef:oke heb nagedacht en weet het weer ongde nieuwprijs van het hoofdstel lag rond de 60 euro maar dat was met lelijke neusriem en de nieuwprijs van die neusriem was 40 euro
Babsie_Flash schreef:ik zag dat de ava van Bianca is gediskwalificeerdjammer!!
Naomi_Haffie schreef:ben er weer
Naomi_Haffie schreef:heb me toch buikpijn joh, ben aan de race kak
biancailona schreef:Naomi_Haffie schreef:heb me toch buikpijn joh, ben aan de race kak
minder![]()
ja volgens mij, mag mijn ava nu drie keer niet mee doen? Of wordt ik gek babs?
Ben weer even online, dadelijk verder met strijken
Babsie_Flash schreef:
Naomi_Haffie schreef:heb weer een topic gemaakt met spullen te koop
hoop 500 euro te sparen, dan heb ik kamp en camera
weet nu alleen niet hoe ik morgen foto's moet maken van het rijden.. denk dat ik papa's telefoon maar mee neem
Naomi_Haffie schreef:haha dat ook nog ja
biancailona schreef:Babsie_Flash schreef:![]()
Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:heb weer een topic gemaakt met spullen te koop
hoop 500 euro te sparen, dan heb ik kamp en camera
weet nu alleen niet hoe ik morgen foto's moet maken van het rijden.. denk dat ik papa's telefoon maar mee neem
ik ben ook weer aant sparen de nieuwe zomercollecties komen dr over tijdje weer aan